Namaxa Ireneusz Matyjaśkiewicz

Sprzedaż wysyłkowa
ul. Kozienicka 207, 26-600 Radom, woj. mazowieckie
(8 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

NIP
7960024925
Telefon

Informacje

Firma Namaxa Ireneusz Matyjaśkiewicz prowadzi działalność w branży Sprzedaż wysyłkowa. Jej siedziba znajduje się w miejscowości Radom w województwie mazowieckim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą telefoniczną: 507 868...
Firmę Namaxa Ireneusz Matyjaśkiewicz znajdziesz pod adresem 26-600 Radom ul. Kozienicka 207,. Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Namaxa Ireneusz Matyjaśkiewicz. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(8 opinii) napisz opinię
K
KupiłemFoliowiec
Thebil
M
Marlena
Ostrzegam przed zamawianiem czegokolwiek na allegro u tego Pana. Towar przychodzi pogięty, a po zgłoszeniu reklamacji Pan robi z klientow idiotów i wmawia że to wina kuriera albo że sami nieudolnie montowali. Standardowe odpowiedzi na komentarze na allegro: klient kłamie, nieudolnie montowal i chce wyłudzić reklamacje. Tylko po co!? Chamski i nieuprzejmy, zero podejścia do klienta. Porażka
M
P
Mariusz Pawłowski
Odesłałem na reklamację przedmiot, który jak się okazało został uszkodzony z mojej winy. Sprzedający zaproponował tanią, ale odpłatną formę naprawy zamiast wciskać mi nowy przedmiot. Polecam.
E
Eugeniusz
W tunelu foliowym rośnie tylko grzyb - chyba z chin. Badziewie tak jak i właściciel. Ch-a-m- i p-r-o-s-t-a-k.
L
Ś
Leszek Śmietanowski
Nie polecam tego sprzedawcy. Zakupiony namiot po miesiącu użytkowania zawalił się na moich oczach, a pan Matyjaśkiewicz odpisuje, że moja wersja zdarzenia jest niewiarygodna i to z mojej winy namiot się popsuł, bo nie umiem go odpowiednio użytkować. Materiały użyte do produkcji tego namiotu, to po prostu cienizna. Omijajcie tą "firmę" bardzo szerokim łukiem.
G
Grażyna
"KONFLIKTOWA" Zauważyłam z innych opinii ludzi ze to jest stały tekst Pana do klientów którzy domagają się swojego bo zapłacili za towar który Pan sprzedaje i nie potrafi sobie poradzić z reklamacjami. NIE POLECAM! A OSTRZEGAM przed tym gościem, bezczelny chamski przez telefon, nie ma co liczyć na załatwienie reklamacji, kupiłam fotel biurowy przez Allegro który zaczął się psuć, siłownik się opuszczał w krutkich uskokach i zaczęło trzeszczeć siedzisko, wysłałam cały fotel do reklamacji z nadzieją że ktoś go złoży i usłyszy usterkę, niestety nawet nikt nie rozpakował siedziska jak go ostreczowałam do wysyłki tak samo z moją taśmą wróciło nie otwierane, został tylko wymieniony siłownik, trzeszczenie siedziska pozostało, po zgłoszeniu mailem dostałam taką wiadomość od Pana niekonfliktowego ......." Podstawa siedziska nie wykazuje oznak uszkodzenia, skrzypienie jest zwyczajnym objawem, który znika po nasmarowaniu elementów ruchomych dowolnym środkiem smarująco-konserwującym (np. WD40). Czynność tę należy okresowo powtarzać, dokładnie tak jak w przypadku okresowej wymiany oleju w samochodzie" Tylko że zwyczajnym objawem podczas reklamacji, Pan zapomniał nasmarować elementy ruchome w siedzisku? czy Pan nie wie które to ? i dla mnie przez telefon mówi żeby to zrobić ( tylko gdzie one są ? bo zostało już nasmarowane wszystko możliwe, a trzeszczenie jest dalej i z wielkimi pretensjami do mnie że jak mu zawias trzeszczy to on nie wydzwania po serwisach tylko bierze i smaruje, szkoda że tego nie zrobił mając fotel w reklamacji przez telefon Pan powiedział że jestem Panią konfliktową dzwoniąc z takimi rzeczami. Mogę wysłać zdjęcia fotela to mi pozaznacza gdzie należy smarować, to może przy sprzedaży trzeba dołączyć objaśnienie z rysunkiem o smarowaniu fotela Dlatego jeszcze raz NIE POLECAM BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA TO CO SIĘ SPRZEDAJE, ŻENADA
B
Bożena
Oto korespondencja świadcząca o jakości obsługi firmy i kulturze osobistej właściciela. -Jeśli macie Państwo wybór kuriera to bardzo proszę każdy ale nie dhl. -Inni nie chcą wozić tak ciężkich paczek. A tak na marginesie - DHL - zły, DPD - złe - może to jednak nie jest problem firm kurierskich ;-) -Dpd jest super fedex jeszcze lepszy u nas ja mam. Może to od rejonu zależy, tylko z dhl problem bo u nas o ile choć raz się pojawią wiecznie awizo wrzucają a ich biuro na obrzeżach miasta więc bez samochodu ani rusz. -Prosiłam o dwa osobne dokumenty sprzedaży zależało mi aby na jednym był tylko namiot 2x3 plus koszty pakowania i wysyłki.Proszę o dosłanie w formie elektronicznej takiego dokumentu musze się rozliczyć z osobą która ze mną robiła zamówienie i chce ona mieć swój własny dowód zakupu. -Faktycznie, to pomyłka koleżanki wypisującej zamówienie. Prosimy o dostarczenie oryginały paragonu, po jego anulowaniu wystawimy dwa osobne paragony. -To mam przez Państwa pomyłkę tracić czas chodzić na pocztę i ponosić koszty odesłania? Ponad to jeszcze nie rozliczę się ze znajomym do póki nie otrzymam nowego paragonu. I nawet przepraszam nie było tylko stwierdzenie że koleżanka się pomyliła. Proszę o prawidłowe paragony już teraz a ja swój odeślę jak je otrzymam. Straciłam do Państwa zaufanie. -Koszt odesłania paragonu listem poleconym zwrócimy Pani na wskazane przez Panią konto. Jeśli idzie o zaufanie to chyba nie zdaje sobie Pani sprawy, że to Pani jest osobą o niskim zaufaniu. Jest Pani osobą niezwykle konfliktową, wszystko Pani nie pasuje, już na paczątku korespondencji wskazuje pani, ze wszystkie firmy kurierskie są złe - rozumiem,że tylko Pani jest czysta jak łza, nieskazitelnie wspaniała i cudowna. -Drogi Panie. Nie jestem konfliktowa tylko wymagająca. Jak każdy kto wydaje swoje pieniądze mam prawo wymagać właściwej obsługi.To Pan mnie zaatakował na początku korespondencji. Proszę skrupulatnie czytać pocztę bo jak widać Państwo tego nie robią czego dowodem jest wystawiony
B
Bożena
Fatalna obsługa , nie umiejętne realizowanie zamówienia. Korespondencja prowadzona z wyraźnym brakiem kultury osobistej. Zawyżone koszty wysyłki.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.