Firma KlinikaAGD.pl – Części Zamienne AGD prowadzi działalność w branży Serwis sprzętu AGD.
Jej siedziba znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
telefoniczną: (22) 29...
lub
mailową:
bok@klinikaagd.pl
Jeśli chcesz nawiązać z KlinikaAGD.pl – Części Zamienne AGD kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 01-954 Warszawa ul. Lindego 12 lok. 13.
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy KlinikaAGD.pl – Części Zamienne AGD. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Dzień dobry, Na zdjęciu na państwa stronie kabel jest w komplecie wraz z koszulkami termokurczliwymi do połączenia przewodów i tulejkami izolacyjnymi. w przesyłce przyszedł sam przewód bez potrzebnych do montażu akcesoriów z Państwa strony. Dołączam zdjęcia obrazujące problem. pozdrawiam, XXX Dzień dobry, Niestety producent nie dostarcza w zestawie z przewodem tych tulejek. Oferta została u nas zaktualizowana. Te elementy nie są również dostępne oddzielnie w sprzedaży. Z poważaniem / Best Regards 009 Dzień dobry, Bardzo się cieszę, że zaktualizowali sobie Państwo ofertę i nie wprowadzają Państwo w błąd kolejnych klientów. Mam natomiast jedno nurtujące mnie pytanie, co to zmienia w moim przypadku? Może nie dostrzegam całości, więc uprzejmie proszę wyrozumiałość dla moich zaburzeń percepcji i rozświetlenie sytuacji. pozdrawiam serdecznie, XXX W tej sytuacji jedynie co możemy Panu zaproponować to zlecenie kuriera po odbiór zamówienia i zwrot środków. Proszę o informację na kiedy i na jaki adres możemy zlecić kuriera po odbiór w celu dokonania zwrotu (potrzebny jest 3 godzinny przedział) Z poważaniem / Best Regards 009 Dzień dobry, Uprzejmie dziękuję za zaproponowanie rozwiązania problemu. To rozwiązanie już znałem. Miałem nadzieję, że jest szerszy wachlarz. Odesłanie przewodu nie rozwiązuje mojego problemu uszkodzonego opiekacza, który wydaje się być bardziej dokuczliwy niż ten, z którym wspólnie się teraz mierzymy. W tej sytuacji myślę, że zostawię sobie przewód, udam się do jakiegoś sklepu z profesjonalną obsługą klienta z prośbą o uzupełnienie zestawu o brakujące elementy, niekoniecznie dostarczane przez producenta sprzętu. Jednocześnie podzielę się w kilku miejscach swoimi przemyśleniami na temat Państwa sklepu w celu zmniejszenia poziomu stresu. Pozdrawiam serdecznie, XXX
Rewelacyjan obsługa wszystko na najwyższym poziomie.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Sprzęt AGD to niezbędne wyposażenie domu. Korzystanie z tego rodzaju urządzeń przyśpiesza realizację domowych obowiązków. Jak chronić się przed ich awariami?
Sprzęt AGD może odmówić posłuszeństwa z bardzo różnych przyczyn. W razie wystąpienia awarii zdecydowanie warto zaufać najbardziej doświadczonym fachowcom.
Odkryj nasz mobilny serwis AGD - szybka i profesjonalna pomoc w naprawie sprzętów domowych. Skorzystaj z naszego doświadczenia i korzystaj ze swoich urządzeń.
Niesprawna pralka to źródło wielu problemów, związanych z bieżącym praniem. Co może być przyczyną awarii? Dowiesz się tego z naszego artykułu! Przeczytaj!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci