Siedzibą "Fides International" Sp. z o.o. jest Warszawa w województwie mazowieckim.
Działalność firmy koncentruje się na branży Archiwa i archiwizacja danych.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
mailową:
biuro@fides-archive.pl
Siedziba firmy "Fides International" Sp. z o.o. znajduje się pod adresem 02-703 Warszawa ul. Bukowińska 24A/10.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Uważamy, że "Fides International" Sp. z o.o. poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Zabezpieczenie dokumentów jest kluczowym elementem utrzymania bezpieczeństwa i poufności informacji. Archiwum Prywatne Pol-Kaizen oferuje usługi archiwizacji.
Archiwizacja to ważne, ale nie jedyna usługa firmy Archiwa Kujawsko Pomorskie. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj pełny zakres działalności przedsiębiorstwa.
Firmy mogą korzystać z przechowywania swoich dokumentów u zewnętrznej firmy, co przynosi wiele korzyści. Sprawdź, co w tej kwestii oferuje Archi-Krak D&P.
Kim jest archiwista pracujący w archiwum? Jakie wyróżniamy kategorie archiwalne? Jaki jest zakres prac archiwizacyjnych? Odpowiadamy w poniższym artykule.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci