Firma Przychodnia Lekarska prowadzi działalność w branży Publiczne przychodnie i ośrodki zdrowia.
Jej siedziba znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
telefoniczną: (22) 84...
Firma świadczy działalność pod adresem 02-952 Warszawa ul. Wiertnicza 81.
Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby Przychodnia Lekarska: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Przychodnia Lekarska. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Istny dramat po prostu ta przychodnia to jakieś nieporozumienie. Moja biedna dziewczyna przyszła na szczepienie bo jest sytuacja z wirusami no bardzo trudna a jak została przyjęta to jest kompletny skandal. Miała nockę w pracy a do lekarza musiała pędzić bo miała na godzinę 8 rano i zdążyła. Poczekała chwile około 15min i zapukała do lekarza czy jest i martwa cisza nikogo nie było. Poszła zapytać się do rejestracji czy lekarka jest dziś (pani Zhanna) i okazało się że lekarka ma być dzisiaj i proszę poczekać. Cierpliwość się skończyła i poszła do wyższych instancji i tam dopiero się dowiedziała że lekarki nie będzie dziś. Gdyby nie doinformowała się mogłaby tam siedzieć całymi dniami i marnować cenny czas. Kompletny skandal nie informują pacjentów o braku danego lekarza w pracy tylko wystawiają go na głęboką wodę :( . Dostała się do innego lekarz w tym budynku a ten lekarz co robił to jest nie do pomyślenia. Jest na świecie pandemia a szanowny pan Doktor nie raczył założyć maseczki. Dziewczyna grzecznie zapytała się czy nie wie dlaczego nie ma dziś owej lekarki, a ten zaczął robić jej awanturę ,że dlaczego ona jest taka oburzona, żeby się uspokoiła i zwalił wszystko na strajki i na inne czynniki. Każdy z nas byłby oburzony jeśli dowiedziałby się że lekarz na którego trzeba czekać nawet miesiącami nie raczy przyjść (nie wiem jaka była przyczyna nieobecności lekarki). Potem okazało się że przychodnia zgubiła bardzo ważną rzecz kartę szczepień. Rozumiem że przychodnia posiada dużo takich kart ale nie powinni ich gubić bo takie karty szczepień mogą być potrzebne później w pracy dla pracodawcy. Pracownicy (niektórzy) kompletnie olewają pacjentów, mają ich totalnie gdzieś. Złe traktowanie innych jest chyba ich priorytetem. Serdecznie nie polecam tej przychodni. Należy omijać szerokim łukiem, najlepiej jak najszerszym, ponieważ samopoczucie i świadomość że jest się u dobrego lekarza, który dokładnie i z sercem cię wyleczy, zaszczepi są najważniejsze.
Nie można sie dostać do internisty 15.11.07 ,ponieważ jest 1 i 1/2 lakarza .Czy powinna istnieć przychodnia z jednym lekarzem za nasze pieniadze? Myśle ,że nie . Przychodzę tyko 3 razy w roku a ktoś bierze kasę za mnie przez cały rok, ajak jesem chora to won ,bo nie mama miejsc już o 8.15.
Nienajlepsza obsługa. Być może trafiłam na niewłaściwy dzień, ale choroba nie wybiera. Pani w rejestracji, poinformowana o pilnej potrzebie konsultacji lekarskiej z powodu złego stanu zdrowia i utrzymującej się kilka dni wysokiej gorączce, jeszcze bardziej podniosła temperaturę. Najpierw próbowała wykpić się rejonizacją (???). Potem rzuciła kilka formularzy do wypełnienia, odmawiając udzielenia instrukcji obsługi. Ostatecznie poinformowała, że wszystkie "numerki" już zostały wykorzystane.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się, jak otolaryngolog diagnozuje i leczy zaburzenia słuchu. Poznaj proces diagnostyczny, przyczyny utraty słuchu i metody leczenia. Zadzwoń i umów się!
Dowiedz się, na czym polega integracja sensoryczna i jak może wspomóc rozwój dzieci. Poznaj metody, korzyści oraz znaczenie tej terapii w życiu maluchów.
Artykuł przedstawia ważne kryteria do uwzględnienia podczas wyboru terapii dla dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Dowiedz się o nich już dziś!
W Specjalistycznej Poradni PZG dostępne są kompleksowe badania słuchu i pomoc w doborze aparatów słuchowych. W artykule dowiesz się więcej na ten temat.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci