EURO-net Sp. z o.o.

Sklepy ze sprzętem AGD
ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa Włochy, mazowieckie
(9 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

NIP
5270005984
Telefon

Informacje

EURO-net Sp. z o.o. działa w branży Sklepy ze sprzętem AGD. Siedziba firmy znajduje się w województwie mazowieckim w miejscowości Warszawa.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt telefoniczny (85) 58...
Adres wykonywania działalności przez EURO-net Sp. z o.o. to ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa. Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych EURO-net Sp. z o.o..

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(9 opinii) napisz opinię
P
Piterspajder
Sytuacja z tv ... Także był to ostatni zakup z euro .Z mojego ulubionego sklepu stał się najgorszym .Telewizor przyjechał uszkodzony ,wciskali że na gwarancję i naprawę odmówiłem. Jak kupuje nowy to chce nowy produkt bez wad a nie naprawiany i czekać kolejne 2/3tygodnie , ludzie na infolinię wymigiwali się jak tylko mogli żeby nie pomoc .wkoncu złożyłem rękojmię ,przyjechał serwis, wziął telewizor i czekam na zwrot pieniędzy akcja trwa już 3 tygodnie. Dzisiaj dzwoniłem gdzie są pieniądze to stwierdzili że tv nie dostarczyłem jak powiedziałem że tv pojechał do ich serwisu i mam papier na to to pani stwierdziła że muszę dać im trochę czasu i że jeszcze z tydzień będą przelew wykonywać ale najpierw muszą się dowiedzieć gdzie telewizor . UNIKAĆ JAK OGNIA RTV EURO AGD .
B
Barbara
Ja mam podobne doswiadczenia z ta firma kupilam Lodówka Amica FK299.2FTZX z wada i do dzisiaj nie zostala naprawiona. Strach kupowac w tej firmie. Chcialabym ostrzec innych przed zakupami w tej firmie i dlatego zamierzam kupic artykol w mediach. Prosze o kontakt fussek@kabelbw.de
D
Diana
Dzisiaj mija miesiąc od zgłoszenia przeze mnie informacji o otrzymaniu zepsutego sprzętu. Zaznaczę, że sklep reklamuje się objęciem gwarancją producenta, co w rzeczywistości nie ma miejsca. Na prezent świąteczny zakupiłam ekspres do kawy, który w momencie otwarcia przez obdarowanego i próbie pierwszego użycia okazał się niesprawny. Od razu poinformowałam sklep myśląc,że sprawa zostanie sprawnie rozwiązana, pomimo i tak już złego wrażenia. Nieprzyjemnie jest obdarowywanie kogoś zepsutym sprzętem. Po 5 mailach, kontakcie telefonicznym i wypełnieniu formularzu kontaktowego, wybłagałam odpowiedź w której napisano abym sprzęt odesłała. Tak też niezwłocznie zrobiłam. Mimo zapewnień o poinformowaniu w momencie odbioru przez magazyn, takiegoż również musiałam się domagać. 5 dni po otrzymaniu informacji od kuriera o doręczeniu. Wczoraj wkoncu uzyskałam ostateczna odpowiedź na reklamację i teraz uwaga. Sklep nie wymieni mi sprzętu, którego nigdy nie użyłam i którego usterkę miał sposobność potwierdzić, bo ma takie prawo jeśli koszta wymiany są nieproporcjonalnie duże.?? Niestety jeśli chodzi o zwrot pieniędzy, również Pani na infolinii informuje mnie, że mają prawo odmówić i tu uwaga...z powodu nieproporcjonalnie wysokich nakładów. Czyli za drogo och wynosi oddanie moich pieniędzy, ale ( tu również prawdziwa komedia) mam prawo się nie zgodzić, wtedy sklep odeśle mi niesprawny sprzęt i mogę zgłosić kolejna reklamację, która będzie wymagała... wysłania im sprzętu ponownie ?? ale tutaj wysyłanie itp to nie są przecież koszta. Więcej "nieproporcjonalnych" kosztów jest w oddaniu mi pieniędzy, których zażądałam, ponieważ chcę kupić ekspres gdzie indziej aby zdążyć dać prezent świąteczny przed Wielkanocą. Zaznaczę, że Pani poinformowała,że nie mają ograniczeń czasowych dotyczących czasu ewentualnej naprawy-cyrk na kółkach. Obsługa żadna, a napewno nie klienta. Postawa działu reklamacji straszna, nie nastawiona na klienta a na jego olania i oszukania. Gwarancji w tym sklepie nie ma!
D
Diana
Dzisiaj mija miesiąc od zgłoszenia przeze mnie informacji o otrzymaniu zepsutego sprzętu. Zaznaczę, że sklep reklamuje się objęciem gwarancją producenta, co w rzeczywistości nie ma miejsca. Na prezent świąteczny zakupiłam ekspres do kawy, który w momencie otwarcia przez obdarowanego i próbie pierwszego użycia okazał się niesprawny. Od razu poinformowałam sklep myśląc,że sprawa zostanie sprawnie rozwiązana, pomimo i tak już złego wrażenia. Nieprzyjemnie jest obdarowywanie kogoś zepsutym sprzętem. Po 5 mailach, kontakcie telefonicznym i wypełnieniu formularzu kontaktowego, wybłagałam odpowiedź w której napisano abym sprzęt odesłała. Tak też niezwłocznie zrobiłam. Mimo zapewnień o poinformowaniu w momencie odbioru przez magazyn, takiegoż również musiałam się domagać. 5 dni po otrzymaniu informacji od kuriera o doręczeniu. Wczoraj wkoncu uzyskałam ostateczna odpowiedź na reklamację i teraz uwaga. Sklep nie wymieni mi sprzętu, którego nigdy nie użyłam i którego usterkę miał sposobność potwierdzić, bo ma takie prawo jeśli koszta wymiany są nieproporcjonalnie duże.?? Niestety jeśli chodzi o zwrot pieniędzy, również Pani na infolinii informuje mnie, że mają prawo odmówić i tu uwaga...z powodu nieproporcjonalnie wysokich nakładów. Czyli za drogo och wynosi oddanie moich pieniędzy, ale ( tu również prawdziwa komedia) mam prawo się nie zgodzić, wtedy sklep odeśle mi niesprawny sprzęt i mogę zgłosić kolejna reklamację, która będzie wymagała... wysłania im sprzętu ponownie ?? ale tutaj wysyłanie itp to nie są przecież koszta. Więcej "nieproporcjonalnych" kosztów jest w oddaniu mi pieniędzy, których zażądałam, ponieważ chcę kupić ekspres gdzie indziej aby zdążyć dać prezent świąteczny przed Wielkanocą. Zaznaczę, że Pani poinformowała,że nie mają ograniczeń czasowych dotyczących czasu ewentualnej naprawy-cyrk na kółkach. Obsługa żadna, a napewno nie klienta. Postawa działu reklamacji straszna, nie nastawiona na klienta a na jego olania i oszukania. Gwarancji w tym sklepie nie ma!
D
Diana
Dzisiaj mija miesiąc od zgłoszenia przeze mnie informacji o otrzymaniu zepsutego sprzętu. Zaznaczę, że sklep reklamuje się objęciem gwarancją producenta, co w rzeczywistości nie ma miejsca. Na prezent świąteczny zakupiłam ekspres do kawy, który w momencie otwarcia przez obdarowanego i próbie pierwszego użycia okazał się niesprawny. Od razu poinformowałam sklep myśląc,że sprawa zostanie sprawnie rozwiązana, pomimo i tak już złego wrażenia. Nieprzyjemnie jest obdarowywanie kogoś zepsutym sprzętem. Po 5 mailach, kontakcie telefonicznym i wypełnieniu formularzu kontaktowego, wybłagałam odpowiedź w której napisano abym sprzęt odesłała. Tak też niezwłocznie zrobiłam. Mimo zapewnień o poinformowaniu w momencie odbioru przez magazyn, takiegoż również musiałam się domagać. 5 dni po otrzymaniu informacji od kuriera o doręczeniu. Wczoraj wkoncu uzyskałam ostateczna odpowiedź na reklamację i teraz uwaga. Sklep nie wymieni mi sprzętu, którego nigdy nie użyłam i którego usterkę miał sposobność potwierdzić, bo ma takie prawo jeśli koszta wymiany są nieproporcjonalnie duże.?? Niestety jeśli chodzi o zwrot pieniędzy, również Pani na infolinii informuje mnie, że mają prawo odmówić i tu uwaga...z powodu nieproporcjonalnie wysokich nakładów. Czyli za drogo och wynosi oddanie moich pieniędzy, ale ( tu również prawdziwa komedia) mam prawo się nie zgodzić, wtedy sklep odeśle mi niesprawny sprzęt i mogę zgłosić kolejna reklamację, która będzie wymagała... wysłania im sprzętu ponownie ?? ale tutaj wysyłanie itp to nie są przecież koszta. Więcej "nieproporcjonalnych" kosztów jest w oddaniu mi pieniędzy, których zażądałam, ponieważ chcę kupić ekspres gdzie indziej aby zdążyć dać prezent świąteczny przed Wielkanocą. Zaznaczę, że Pani poinformowała,że nie mają ograniczeń czasowych dotyczących czasu ewentualnej naprawy-cyrk na kółkach. Obsługa żadna, a napewno nie klienta. Postawa działu reklamacji straszna, nie nastawiona na klienta a na jego olania i oszukania. Gwarancji w tym sklepie nie ma!
J
Jan
W dniu 22.08 kupowałem lodówkę w Myślenicach ul. Słoneczna 7. Obsługa beznadziejna, niekomunikatywna. Podałem Pani mnie obsługującej NIP firmy aby wystawiła mi fakturę, a ona wystawia paragon i uporczywie wmawia mi, że żądałem paragonu, zwróciłem jej uwagę, że podałem Pani NIP to znaczy że żądam faktury. Osoba ta w sposób arogancki mnie potraktowała. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem sklepu, a to bardzo ją rozbawiło. Kierownik nie potrafił wytłumaczyć mi dziwnego zachowania tej Pani. Wiem, że obsługa tego sklepu ma fatalną opinię wśród klientów.
B
Beata
Dramat.....od miesiąca po zgłoszeniu reklamacji pralki nikt nie pofatygował się nawet o telefon do mnie w tej sprawie, o serwisie nie wspomnę. Stanowczo odradzam, sprawa trafia do Rzecznika Praw Konsumenta, innego wyjścia nie ma.
A
Aldona
Zdecydowanie odradzam zakup w tym sklepie bo to są oszuści!! Zakupiłam towar zapłaciłam 779 zł i nikt się nie poczuwał do realizacji zamówienia, a jak zadzwoniłam to miałam czekać na informacje więc po kilku dniach zrezygnowałam i znów problem aby odzyskać pieniądze. Takimi sklepami powinny zając się instytucje odpowiedzialne za likwidowanie nieuczciwości
M
M
Marek Młodziński.
Brak możliwości reklamacji zepsutego towaru. Nie poczuwają się do wymiany wadliwego towaru na nowy lub jego naprawy. Psychoterapia. Przestrzegam wszystkich przed kupowaniem w tym sklepie.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.