EURO-net Sp. z o.o. działa w branży Sklepy ze sprzętem AGD.
Siedziba firmy znajduje się w województwie mazowieckim w miejscowości Warszawa.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt
telefoniczny (85) 58...
Adres wykonywania działalności przez EURO-net Sp. z o.o. to ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych EURO-net Sp. z o.o..
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Sytuacja z tv ... Także był to ostatni zakup z euro .Z mojego ulubionego sklepu stał się najgorszym .Telewizor przyjechał uszkodzony ,wciskali że na gwarancję i naprawę odmówiłem. Jak kupuje nowy to chce nowy produkt bez wad a nie naprawiany i czekać kolejne 2/3tygodnie , ludzie na infolinię wymigiwali się jak tylko mogli żeby nie pomoc .wkoncu złożyłem rękojmię ,przyjechał serwis, wziął telewizor i czekam na zwrot pieniędzy akcja trwa już 3 tygodnie. Dzisiaj dzwoniłem gdzie są pieniądze to stwierdzili że tv nie dostarczyłem jak powiedziałem że tv pojechał do ich serwisu i mam papier na to to pani stwierdziła że muszę dać im trochę czasu i że jeszcze z tydzień będą przelew wykonywać ale najpierw muszą się dowiedzieć gdzie telewizor . UNIKAĆ JAK OGNIA RTV EURO AGD .
Ja mam podobne doswiadczenia z ta firma kupilam Lodówka Amica FK299.2FTZX z wada i do dzisiaj nie zostala naprawiona. Strach kupowac w tej firmie. Chcialabym ostrzec innych przed zakupami w tej firmie i dlatego zamierzam kupic artykol w mediach. Prosze o kontakt fussek@kabelbw.de
Dzisiaj mija miesiąc od zgłoszenia przeze mnie informacji o otrzymaniu zepsutego sprzętu. Zaznaczę, że sklep reklamuje się objęciem gwarancją producenta, co w rzeczywistości nie ma miejsca. Na prezent świąteczny zakupiłam ekspres do kawy, który w momencie otwarcia przez obdarowanego i próbie pierwszego użycia okazał się niesprawny. Od razu poinformowałam sklep myśląc,że sprawa zostanie sprawnie rozwiązana, pomimo i tak już złego wrażenia. Nieprzyjemnie jest obdarowywanie kogoś zepsutym sprzętem. Po 5 mailach, kontakcie telefonicznym i wypełnieniu formularzu kontaktowego, wybłagałam odpowiedź w której napisano abym sprzęt odesłała. Tak też niezwłocznie zrobiłam. Mimo zapewnień o poinformowaniu w momencie odbioru przez magazyn, takiegoż również musiałam się domagać. 5 dni po otrzymaniu informacji od kuriera o doręczeniu. Wczoraj wkoncu uzyskałam ostateczna odpowiedź na reklamację i teraz uwaga. Sklep nie wymieni mi sprzętu, którego nigdy nie użyłam i którego usterkę miał sposobność potwierdzić, bo ma takie prawo jeśli koszta wymiany są nieproporcjonalnie duże.?? Niestety jeśli chodzi o zwrot pieniędzy, również Pani na infolinii informuje mnie, że mają prawo odmówić i tu uwaga...z powodu nieproporcjonalnie wysokich nakładów. Czyli za drogo och wynosi oddanie moich pieniędzy, ale ( tu również prawdziwa komedia) mam prawo się nie zgodzić, wtedy sklep odeśle mi niesprawny sprzęt i mogę zgłosić kolejna reklamację, która będzie wymagała... wysłania im sprzętu ponownie ?? ale tutaj wysyłanie itp to nie są przecież koszta. Więcej "nieproporcjonalnych" kosztów jest w oddaniu mi pieniędzy, których zażądałam, ponieważ chcę kupić ekspres gdzie indziej aby zdążyć dać prezent świąteczny przed Wielkanocą. Zaznaczę, że Pani poinformowała,że nie mają ograniczeń czasowych dotyczących czasu ewentualnej naprawy-cyrk na kółkach. Obsługa żadna, a napewno nie klienta. Postawa działu reklamacji straszna, nie nastawiona na klienta a na jego olania i oszukania. Gwarancji w tym sklepie nie ma!
Dzisiaj mija miesiąc od zgłoszenia przeze mnie informacji o otrzymaniu zepsutego sprzętu. Zaznaczę, że sklep reklamuje się objęciem gwarancją producenta, co w rzeczywistości nie ma miejsca. Na prezent świąteczny zakupiłam ekspres do kawy, który w momencie otwarcia przez obdarowanego i próbie pierwszego użycia okazał się niesprawny. Od razu poinformowałam sklep myśląc,że sprawa zostanie sprawnie rozwiązana, pomimo i tak już złego wrażenia. Nieprzyjemnie jest obdarowywanie kogoś zepsutym sprzętem. Po 5 mailach, kontakcie telefonicznym i wypełnieniu formularzu kontaktowego, wybłagałam odpowiedź w której napisano abym sprzęt odesłała. Tak też niezwłocznie zrobiłam. Mimo zapewnień o poinformowaniu w momencie odbioru przez magazyn, takiegoż również musiałam się domagać. 5 dni po otrzymaniu informacji od kuriera o doręczeniu. Wczoraj wkoncu uzyskałam ostateczna odpowiedź na reklamację i teraz uwaga. Sklep nie wymieni mi sprzętu, którego nigdy nie użyłam i którego usterkę miał sposobność potwierdzić, bo ma takie prawo jeśli koszta wymiany są nieproporcjonalnie duże.?? Niestety jeśli chodzi o zwrot pieniędzy, również Pani na infolinii informuje mnie, że mają prawo odmówić i tu uwaga...z powodu nieproporcjonalnie wysokich nakładów. Czyli za drogo och wynosi oddanie moich pieniędzy, ale ( tu również prawdziwa komedia) mam prawo się nie zgodzić, wtedy sklep odeśle mi niesprawny sprzęt i mogę zgłosić kolejna reklamację, która będzie wymagała... wysłania im sprzętu ponownie ?? ale tutaj wysyłanie itp to nie są przecież koszta. Więcej "nieproporcjonalnych" kosztów jest w oddaniu mi pieniędzy, których zażądałam, ponieważ chcę kupić ekspres gdzie indziej aby zdążyć dać prezent świąteczny przed Wielkanocą. Zaznaczę, że Pani poinformowała,że nie mają ograniczeń czasowych dotyczących czasu ewentualnej naprawy-cyrk na kółkach. Obsługa żadna, a napewno nie klienta. Postawa działu reklamacji straszna, nie nastawiona na klienta a na jego olania i oszukania. Gwarancji w tym sklepie nie ma!
Dzisiaj mija miesiąc od zgłoszenia przeze mnie informacji o otrzymaniu zepsutego sprzętu. Zaznaczę, że sklep reklamuje się objęciem gwarancją producenta, co w rzeczywistości nie ma miejsca. Na prezent świąteczny zakupiłam ekspres do kawy, który w momencie otwarcia przez obdarowanego i próbie pierwszego użycia okazał się niesprawny. Od razu poinformowałam sklep myśląc,że sprawa zostanie sprawnie rozwiązana, pomimo i tak już złego wrażenia. Nieprzyjemnie jest obdarowywanie kogoś zepsutym sprzętem. Po 5 mailach, kontakcie telefonicznym i wypełnieniu formularzu kontaktowego, wybłagałam odpowiedź w której napisano abym sprzęt odesłała. Tak też niezwłocznie zrobiłam. Mimo zapewnień o poinformowaniu w momencie odbioru przez magazyn, takiegoż również musiałam się domagać. 5 dni po otrzymaniu informacji od kuriera o doręczeniu. Wczoraj wkoncu uzyskałam ostateczna odpowiedź na reklamację i teraz uwaga. Sklep nie wymieni mi sprzętu, którego nigdy nie użyłam i którego usterkę miał sposobność potwierdzić, bo ma takie prawo jeśli koszta wymiany są nieproporcjonalnie duże.?? Niestety jeśli chodzi o zwrot pieniędzy, również Pani na infolinii informuje mnie, że mają prawo odmówić i tu uwaga...z powodu nieproporcjonalnie wysokich nakładów. Czyli za drogo och wynosi oddanie moich pieniędzy, ale ( tu również prawdziwa komedia) mam prawo się nie zgodzić, wtedy sklep odeśle mi niesprawny sprzęt i mogę zgłosić kolejna reklamację, która będzie wymagała... wysłania im sprzętu ponownie ?? ale tutaj wysyłanie itp to nie są przecież koszta. Więcej "nieproporcjonalnych" kosztów jest w oddaniu mi pieniędzy, których zażądałam, ponieważ chcę kupić ekspres gdzie indziej aby zdążyć dać prezent świąteczny przed Wielkanocą. Zaznaczę, że Pani poinformowała,że nie mają ograniczeń czasowych dotyczących czasu ewentualnej naprawy-cyrk na kółkach. Obsługa żadna, a napewno nie klienta. Postawa działu reklamacji straszna, nie nastawiona na klienta a na jego olania i oszukania. Gwarancji w tym sklepie nie ma!
W dniu 22.08 kupowałem lodówkę w Myślenicach ul. Słoneczna 7. Obsługa beznadziejna, niekomunikatywna. Podałem Pani mnie obsługującej NIP firmy aby wystawiła mi fakturę, a ona wystawia paragon i uporczywie wmawia mi, że żądałem paragonu, zwróciłem jej uwagę, że podałem Pani NIP to znaczy że żądam faktury. Osoba ta w sposób arogancki mnie potraktowała. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem sklepu, a to bardzo ją rozbawiło. Kierownik nie potrafił wytłumaczyć mi dziwnego zachowania tej Pani. Wiem, że obsługa tego sklepu ma fatalną opinię wśród klientów.
Dramat.....od miesiąca po zgłoszeniu reklamacji pralki nikt nie pofatygował się nawet o telefon do mnie w tej sprawie, o serwisie nie wspomnę. Stanowczo odradzam, sprawa trafia do Rzecznika Praw Konsumenta, innego wyjścia nie ma.
Zdecydowanie odradzam zakup w tym sklepie bo to są oszuści!! Zakupiłam towar zapłaciłam 779 zł i nikt się nie poczuwał do realizacji zamówienia, a jak zadzwoniłam to miałam czekać na informacje więc po kilku dniach zrezygnowałam i znów problem aby odzyskać pieniądze. Takimi sklepami powinny zając się instytucje odpowiedzialne za likwidowanie nieuczciwości
Brak możliwości reklamacji zepsutego towaru. Nie poczuwają się do wymiany wadliwego towaru na nowy lub jego naprawy.
Psychoterapia.
Przestrzegam wszystkich przed kupowaniem w tym sklepie.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Zastanawiasz się, co psuje się w domowych urządzeniach AGD takich jak pralka czy lodówka? Czy można samemu je naprawiać, czy skorzystać z pomocy fachowca?
Wybór odpowiedniego laptopa to proces, który wymaga uwzględnienia wielu aspektów. Na co zwrócić uwagę? Przeczytaj artykuł i dowiedz sie więcej na ten temat!
Poznaj odkurzacze wodne, które skutecznie pomagają w walce z alergenami w domu. Dowiedz się o ich budowie, zasadzie działania oraz ofercie firmy Raineco.
Wybierając komplet obiadowy oraz kawowy zdecyduj się na taki od sprawdzonego producenta, który posłuży ci długie lata i wystarczy dla wszystkich gości.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci