Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Alergolodzy.
Francusko-Polskie Centrum Alergologii ma swoją siedzibę w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z Francusko-Polskie Centrum Alergologii poprzez
telefon: (22) 82...
.
Jeśli chcesz nawiązać z Francusko-Polskie Centrum Alergologii kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 00-013 Warszawa ul. Jasna 10.
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Uważamy, że Francusko-Polskie Centrum Alergologii poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Przeprowadzając wywiad nie pyta jakie leki ktoś bierze, a patrząc na reakcję alergiczną mówi bez wykonywania testów że to na pewno nie alergia :) Kosmos, dobrze że niedlugo odchodzi na emeryture
Źle opinie nie sa przypadkowe. Niemila,arogancka i nie kompetentna. Tak ta pania mozna opisac w trzech slowach. Nie slucha co sie do niej mowi,bagatelizuje objawy i odnosi sie z wyzszoscia robiac docinki nie na miejscu i oroniczne usmiechy do swej aststentki. Nie chciala zbadac dziecka(sic!)twierdzac ze po co? Egzegme skorna na rekach sklasyfikowala jako uwaga:nieumiejetne wycieranie rak! Nie zna pojecia jak alergia krzyzowa,twierdzac ze uczulone dziecko w czasie pylenia moze jesc wazystko a majac skaze bialkowa i uczulenie na mleko krowie moze je pic!treraz uwaga- nie chce zrobic badan w kierunku astmy a na alergie oprzepisala dziecku lek typowo na astme!!! Na uwage ze skoro pani place za wizyte to oczekuje wysluchania i troche kultury odpowiada ze taka pacjentka jak ja to powinna placic jej 1500 za wizyte! Albo niech zmieni lekarza. Zmienie oczywiscie,bo swa niekompetencja i buta pani ta nie zasluje na miano lekarza. Strata pieniedzy i czasu. A i jeszcze- Jesli dziecko nie kaszle i nie smarka w gabinecie to znaczy ze tych dolegliwosci nie ma. A jesli nie ma juz uczulenia na rekach to chce zdjec jako dowodu bo nie wierzy.
Chciałam ostrzec wszystkich przed podawaniem nazwiska pani doktór Marii Lisieckiej-Houpline z Francusko-Polskiego Centrum Alergologii w Warszawie, przy ulicy Jasnej 10 jako kompetentnego lekarza. Pani doktór jest , arogancka, lekceważy pacjentów, jest niemiła dla dzieci (kazała mojemu 2-letniemu synkowi milczeć i siedzieć 30 minut bez ruchu na krześle), potem uderzyła go drzwiami (niechcący) ale nawet nie przeprosiła. Nie udzieliła porady lekarskiej mówiąc, że jak dziecko nie umie siedzieć na krześle przez 30 minut to ona nie może zrobić wywiadu i nas wyrzuciła z kliniki strasząc policją. Koszmar!!!! Z takim traktowaniem się nigdy nie spotkałam. Taka osoba nie powinna pracować z pacjentami. Sprawia wrażenie niebezpiecznej !
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się więcej o odczulaniu, nowoczesnej i efektywnej metodzie leczenia alergii, jej skuteczności oraz potencjalnych korzyściach dla pacjentów z alergią.
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że prawie połowa populacji cierpi na różne dolegliwości alergiczne. Sprawdź, czym jest alergia i jakie są jej objawy.
Wizyta z dzieckiem w gabinecie alergologa to zarówno stresujące wydarzenie dla najmłodszych, jak i dorosłych. Co warto wiedzieć i jak się przygotować? Sprawdź!
Aby wykryć różne alergie i uczulenie, wykonuje się profesjonalne, punktowe testy skórne z wieloma alergenami. Pozwalają na precyzyjne postawienie diagnozy.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci