WCG Sp. z o.o. działa w branży Biura rachunkowe.
Siedziba firmy znajduje się w województwie mazowieckim w miejscowości Warszawa.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
telefoniczną: 697 610...
lub
mailową:
info@biuro-rachunkowe.com.pl
Siedziba firmy WCG Sp. z o.o. znajduje się pod adresem 00-532 Warszawa ul. Wilcza 2 /4 lok. 24.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych WCG Sp. z o.o..
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
WCG Sp. z o.o.
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Polecam biuro rachunkowe, nie wiem z czego wynika poporzednia negatywna opinia, ja współpracuję z firmą już 5 lat i nie mam nic do zarzucenia, Pan Paweł jest bardzo profesjonalny i zawsze służy wsparciem. Polecam! Rzetelna firma, dzięki której mam spokojną głowę o księgowość swojej spółki.
Nie polecam. Jakbym mogła dałabym minusowe gwiazdki. Nasza współpraca zaczęła się od tego, że dostałam telefon z Urzędu Skarbowego, że po miesiącu od założenia działalności nie został złożony formularz VAT-R mimo bycia czynnym płatnikiem vat i upoważnienia biura księgowego do złożenia tej deklaracji. Otrzymałam zapewnienie od biura, że sprawa zostanie naprostowana. 3 dni później otrzymałam telefon z Urzędu Skarbowego, że co prawda otrzymali deklaracje VAT-R, ale jest ona błędnie wypełniona i mam stawić się osobiście aby naprawić błąd. Wizyta w US kosztowała mnie 1 dzień pracy. Biuro tłumaczyło się, że nie otrzymali kontaktu do Urzędu Skarbowego więc nie mogli naprawić swojego błędu - wszystkie informacje kontaktowe dostępne są na stronie internetowej Urzędu. Pierwsze przypomnienie o zapłacie ZUS od biura księgowego dostałam 3 dni po terminie jego zapłaty. O wyliczenie składek na podatek i vat doprosiłam się w piątek po południu przed terminem wysyłki ich. W następnym miesiącu informację o płatności ZUS otrzymałam w terminie ale było błędne - nie uwzględniono że jestem na małym zusie. Faktura wystawiona mi za pierwszy miesiąc współpracy zawierała kwotę 0.00 zł, co uznałam za słuszną kompensatę poniesionych przeze mnie kosztów, związanych z naprawianiem błędów w urzędzie i straceniem 1 dnia pracy. Mimo to, postanowiłam złożyć wypowiedzenie - na które niestety nie doczekałam się od miesiąca potwierdzenia otrzymania go. Otrzymałam natomiast podwójną fakturę za ostatnie dwa miesiące z policzoną pełną kwotą do zapłacenia na raz. Czy to jest to "profesjonalne" podejście, które pada w wielu innych opiniach? Według mnie nie.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.