2lucky Sp. z o.o. działa w branży Sprzedaż wysyłkowa.
Siedziba firmy znajduje się w województwie mazowieckim w miejscowości Nasielsk.
Z przedstawicielem firmy 2lucky Sp. z o.o. możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 05-190 Nasielsk ul. Warszawska 101,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych 2lucky Sp. z o.o..
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
2lucky Sp. z o.o.
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Wykorzystują różne Platformy, od Empik po inne, dają jako WABIK zaniżone ceny - a potem... ...potem nie ma ani wysyłki, ani zwrotu kasy. Myślą, że Ludzie sprawę oleją. Nie. Nie olali. Firma śmieć i olbrzymie cwaniactwo.
Nie wysyłają zapłaconego towaru. Nie zwracają pieniędzy, za niewysłany towar. Zero kontaktu i uczciwości. Omijać szerokim łukiem. Zgłaszać gdzie trzeba.
Nie wysyłają zapłaconego towaru. Nie zwracają pieniędzy, za niewysłany towar. Zero kontaktu i uczciwości. Omijać szerokim łukiem. Zgłaszać gdzie trzeba.
Nie wysyłają towaru, dopiero kiedy po wielu dniach, od złożenia i opłacenia zamówienia się do nich dzwoni, to dopiero wtedy jest wysyłka, ale niekompletna (!!) a zwrotu za nie wysłany i opłacony towar ( BRAK!!! PO KOLEJNYCH TELEFONACH - TWIERDZĄ, ŻE ZLECILI PRZELEW (tydzień czekania, a płatność z mojej strony była blikiem, bo zależało mi na czasie)... Tyle w temacie. Proceder który trzeba szybko ukrócić. Jak w poniedziałek nie dostanę zwrotu płatności - zgłaszam po kolei, jak trzeba - najpierw Rzecznik Praw Konsumenta, później lawina, żeby ktoś ich dokładnie przenicował i sprawdził ilu klientów już zdążyli oszukać Trafili na niewłaściwą osobę :)
Okropna firma. Nie wysyła produktów, nie ma z nimi kontaktu. Nie doczekałem sie na produkt, po 8 dniach i wielu pismach, raczyli zawrócić pieniądze.nie polecam. Odradzam kupowanie u nich. Zero gwiazdek dla nich
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.