Siedzibą "Helmi" Jarosław Zwierz jest Kobyłka w województwie mazowieckim.
Działalność firmy koncentruje się na branży Serwis sprzętu AGD.
Pracownicy "Helmi" Jarosław Zwierz udzielą Ci szczegółowych informacji na temat profilu działalności firmy, oferowanych produktów i usług.
Skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez
email:
biuro@domowenaprawy24.pl
lub
telefon: 514 733...
Adres wykonywania działalności przez "Helmi" Jarosław Zwierz to ul. Mieszka I 94 lok. 1, 05-230 Kobyłka.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników "Helmi" Jarosław Zwierz oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Ta firma powinna dostać 0 gwiazdek. Osoby w niej pracujące to kłamcy, totalnie nie znający się na pracy, którą wykonują. Ta firma została nam przydzielona przez PZU Dom. Pod koniec września 2023 zgłosiliśmy usterkę polegającą na tym, że lodówka wyrzucała nam kilka razy w ciągu dnia różnicówkę. "Fachowiec" pojawił się kilka dni po zgłoszeniu usterki. Przyjechał obejrzał lodówkę, wykręcił 3 śrubki i stwierdził, że być może padł jeden z 3 modułow. Umówił się z partnerem na kolejny termin wizyty i to było na tyle. Potem człowiek nie odbierał telefonu mimo wielokrotnych prób kontaktu. Jedyną wiadomość jaką przesłał to SMSy oddzwonię, co nigdy nie nastąpiło. Gdy ja zadzwoniłam mężczyzna odebrał i powiedział, że był chory. Został poproszony, by informować o takich sytuacjach. "Fachowiec" powiedziałał, że konsultowal się w kolegami i prowdopodobnie padł moduł , ale on nie wie który to modul, bo cytuję " nie da się tego sprawdzić". Powiedział że może zamawiać i sprawdzać pojedynczo. Zapytany czy mógłby kupić od razu 3 powiedział, że tak, ale koszt to1600 zł. Zgodziłam się. 2 dni później zadzwonił, że będzie za 4 dni. W umoiwony dzień nie zadzwonił. Gdy ja dzwoniłam pan standardowo nie odebrał, napisał SMS "oddzwonię" i nie oddzwonil. Następnego dnia zadzwoniliśmy do PZU z prośbą o zmianę firmy. Po kontakcie z Helmi PZU przekazało nam, że ów fachowiec nie zamówił żadnych części (to po co się umawiał???) a za przyjazd zażyczył sobie 221 zł z groszami. W związku z tym złożyłam skargę i reklamacje na usługi Helmi. W odpowiedzi dostałam informację, że skarga jest niezasadna, ponieważ firma Helmi wykonała usługę i zamówiła części. Wczoraj przyjechał inny fachowiec i okazało się, że to wcale nie moduły tylko inna część jest zużyta i nam ją pokazał i wytłumaczył co jest nie tak. Podsumowujac firma Helmi to strata pieniędzy i nerwów. Trzymajcie się od niej z daleka!
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Sprzęt AGD to niezbędne wyposażenie domu. Korzystanie z tego rodzaju urządzeń przyśpiesza realizację domowych obowiązków. Jak chronić się przed ich awariami?
Sprzęt AGD może odmówić posłuszeństwa z bardzo różnych przyczyn. W razie wystąpienia awarii zdecydowanie warto zaufać najbardziej doświadczonym fachowcom.
Odkryj nasz mobilny serwis AGD - szybka i profesjonalna pomoc w naprawie sprzętów domowych. Skorzystaj z naszego doświadczenia i korzystaj ze swoich urządzeń.
Niesprawna pralka to źródło wielu problemów, związanych z bieżącym praniem. Co może być przyczyną awarii? Dowiesz się tego z naszego artykułu! Przeczytaj!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci