Dora Door Paweł Malinowski

Drzwi
ul. Szkolna 3, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
(69 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
(4)

Informacje

Siedzibą Dora Door Paweł Malinowski jest Krzeszowice w województwie małopolskim. Działalność firmy koncentruje się na branży Drzwi.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze mailowej: dora.door@interia.eu lub telefonicznej 881 589... możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Siedziba firmy Dora Door Paweł Malinowski znajduje się pod adresem 32-065 Krzeszowice ul. Szkolna 3. Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Uważamy, że Dora Door Paweł Malinowski poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(69 opinii) napisz opinię
D
S
Dominik S
Ta firma to osz..ci! Pan Paweł zamówił u nas towar, odebrał go ale zapomniał za niego zapłacić w wyznaczonym terminie i tak już płaci od 2 lat. Nie polecam i odradzam wspierać zło....ja.
D
S
Dominik S
Ta firma to osz..ci! Pan Paweł zamówił u nas towar, odebrał go ale zapomniał za niego zapłacić w wyznaczonym terminie i tak już płaci od 2 lat. Nie polecam i odradzam wspierać zło....ja.
D
Dominika
NIE POLECAM - zamawia towar i nie płaci.
J
Janusz
Uwazajcie na tego Pana. Pobrał zadatek 20000 zł , brak realizacji i kontaktu. Zmienił nr telefonu i niestety odrzuca wszelką forme kontaktu.
J
Jacek
Panie Pawle, jeszcze jedno. Jakiego rzeczoznawcy ja niby nie przyjąłem? Pan nikogo nie przysyłał do mnie. Dodatkowo jaki byłby sens niszczenia drzwi u siebie? To się kupy nie trzyma. Pana kłamstwa są tak proste do obalenia, że aż się dziwie iż dalej Pan w to brnie. Proszę dokonać napraw i wymian a otrzyma Pan wynagrodzenie.
J
Jacek
Panie Pawle, ja nie odbieram telefonów? Proszę chociaż raz zadzwonić, a nie opowiadać bajek. Mój numer telefonu ma pan w stopce maila, którego przed chwilą do Pana wysłałem, gdyby Pan zapomniał. Natomiast ja Pana faktury nie przyjmuję do czasu usunięcia usterek. Usługa nie została wykonana. Drzwi są uszkodzone a pełną listę nieprawidłowości wraz z dokumentacją zdjęciową otrzymał Pan na e-mail. Proszę dokonać napraw i wymiany uszkodzonych drzwi, to wtedy rozliczymy pracę.
M
G
Maria G
Szanowny Panie Pawle, chciałabym sprostować Pana nieprawdziwe oskarżenia. Po pierwsze, nie miałam z Panem żadnego kontaktu w sprawie rzekomych strat, jakie Pan poniósł. Gdyby rzeczywiście poniósł Pan jakiekolwiek koszty, to naturalnym krokiem byłoby skontaktowanie się ze mną celem wyjaśnienia sytuacji. Do tej pory nie otrzymałam żadnej wiadomości ani telefonu od Pana strony, co jest dość wymowne. Po drugie, pragnę zauważyć, że przedstawia Pan jednostronną i zmanipulowaną wersję wydarzeń, próbując obrócić sytuację przeciwko mnie. Jest to mało profesjonalne i nieuczciwe. Nie znam nastawiałam kogoś przeciwko Panu, a przedstawiałam fakty. Chciałabym również dodać, że próby kontaktu telefonicznego i mailowego z mojej strony były bezskuteczne. Pana brak odpowiedzi i brak chęci porozumienia nie są uczciwą praktyką. Proszę się nie wybielać na forum publicznym, lecz zamiast tego podjąć rzeczywisty dialog. Jeśli faktycznie czuje się Pan pokrzywdzony, zachęcam do bezpośredniego kontaktu ze mną w celu wyjaśnienia wszystkich nieporozumień. Tylko uczciwa i otwarta rozmowa może prowadzić do rozwiązania konfliktu, a nie publiczne oczernianie bez dowodów.
D
D
DORA DOOR
Do Pana Jacka: Na telefon Pan nie odpowiada. Faktury na kwotę niemalże 3 tys Pan nie opłacił. Rzeczoznawcy Pan nie przyjął. Zniszczył Pan drzwi. I próbuje Pan wyłudzić towar. Sprawa jest już w sądzie z naszej strony na Pana nieuczciwość.
D
D
DORA DOOR
Do Pani Marii G: Faktycznie wpłaciła Pani zadatek w takiej kwocie, lecz zapomniała Pani podać fakt, że odstąpiła Pani od umowy, w tygodniu montażu. Drzwi już mieliśmy na miejscu. Więc prócz 3 tysięcy, które Pani wpłaciła, myśmy stracili jeszcze 4 tysiące. Więc kto tu próbuje oszukać ? Ponad to była Pani w tej sprawie na policji i co Pani powiedzieli ? Że to Pani wina. Prawda ? Prócz tego, nastawiła Pani inną klientkę przeciwko nam, która w efekcie końcowym była zadowolona.
J
Jacek
Witam ponownie, na e-mail i telefon Pan nie reaguje, więc napiszę tutaj. Dziś drzwi montowane na nowej ościeżnicy wypadły ze śrub (to już kolejna usterka). Brawo, bo przetrwały aż półtora miesiąca. Na reklamację Pan nie zareagował do poprzednich zgłoszeń, więc wzywam prawdziwego fachowca do naprawy wszelkich Pana usterek. Zapewne skończy się na zamówieniu nowych drzwi, bo to co Pan u mnie wykonał nie nadaje się do użytku.
D
Dorota
Pan wykonał kawał dobrej roboty. Drzwi zrobione na starych futrynach wraz futrynami zasłaniającymi stare. Efekt naprawdę WOW.
M
G
Maria Gara
TA FIRMA OSZUKALA MNIE NA KWOTĘ 3 TYSIĘCY ZLOTYCH. Proponuję złożyć pozew zbiorowy do sądu. Jestem za tym rozwiązaniem. Nieuczciwy pan, nie odbiera telefonu i źle potraktował klienta.Ja podpisałam z nim umowę na kilka tysięcy na którą wziął zadatek,a potem cisza,a jak już łaskawie odebrał to zwlekał z montażem drzwi . Dodam ,że zrobiłam błąd rozwiązując z nim umowę ,ale karma zawsze wraca.prosze nie podpisujcie z nim umowy za pobraniem zadatku tylko musi być napisane zaliczka .
J
Jacek
Szanowny Panie, numer telefonu Pan do mnie zna. Wykonałem kilka połączeń, których Pan nie odebrał ani nie oddzwonił. Reklamacje zgłaszałem Panu mailowo i sms wraz z dokumentacją zdjęciową. Wyznaczyłem Panu termin na dokonanie napraw, którego Pan nie dotrzymał. Dziś po Panu musiałem kolejną klamkę przykręcać, bo zrobił Pan to niefachowo. Proszę do mnie zadzwonić i zaproponować rozwiązanie problemu. Ja już za Pan wydzwaniać nie będę. Jeśli ma Pan ochotę, to mogę jeszcze raz zbiorczo wysłać wszystkie usterki. Nie są one jakieś wyimaginowane. Zapraszam na samodzielne stawienie się na oględziny Pana pracy.
D
D
DORA DOOR
Odpowiedź 4. Do Pana Jacka. Wracając do tematu, odbioru. Napisał Pan, że oglądał Pan drzwi tylko w samochodzie. Po skończonej pracy, był Pan w lokalu i oglądał Pan drzwi. Sprawdzał Pan zamki, oglądając dokladnie każde skrzydło. Pytał Pan o klej na łączeniach, na których pokazywałem, że przy myciu schodzi z drzwi (klej fabryczny). Na koniec pytał Pan jak wygluszyc drzwi od dołu. Dałem informację, że najlepiej jest dać próg drzwiowy. Pan powiedział, że próg odpada. Wtedy pokazałem Panu w internecie, specjalne pianki wygluszeniowe, na spod skrzydła, powiedział Pan, że to dobry pomysł i takie coś zastosujecie. Generalnie proponuję przenieść tą rozmowę, do rozmowy telefonicznej. Bo tutaj nic oprócz przerzucania się słowami, nikt nic nie osiągnie. Pozdrawiam
D
D
DORA DOOR
Odpowiedź, do Pani Katarzyny. Jeżeli jest Pani osobą, która wraz z Panem Jackiem, przed montażem oglądała drzwi, to tak, oglądała je Pani tylko w samochodzie, a raczej futryne. Później już Pani nie było, ani w trakcie montażu, ani przy odbiorze. Kolejny raz tłumaczę, że nie ma żadnego kłamstwa z mojej strony. Jaki kłamstwo ma sens w tego typu sytuacjach ? Tylko w jednych drzwiach była montowana uszczelka, tych gdzie była wstawiana ościeżnica. Więc nie ma mowy o wielu uszczelkach (pisze Pani, że jedna z nich odpadła). Uszczelki, są w rowkach na wcisk. Na tysiące tego typu drzwi, nigdy nie było sytuacji, że uszczelka sama z siebie wypadła. Jest to nie możliwe. Uszkodzone skrzydło, będzie wymienione na nowe, o czym jest mowa w odpowiedzi na Państwa reklamacje. Jeżeli chodzi o ich przycięcie, tak zostały przycięte o 1cm. A wcześniej szorowały po ziemi. 1 cm jest normą.
D
D
DORA DOOR
Odpowiedź do Pana Pawła. Szczerze powiedzialwszy nie wiem kim Pan jest i co Pan tu robi. Odpowiem na ten atak również. Przykro mi, że Pan tak to widzi, ale jak widać nie ma Pan pełnego obrazu informacji w tym temacie. 5 z 6 drzwi były montowane na starych ościeżnicach. Nie jestem w stanie w 100% zamontować w tej opcji drzwi, które są proste, do starych i krzywych ościeżnic. Przy odbiorze, po montażu Pan Jacek widział te krzywizny i ustaliliśmy, żeby została kupiona uszczelka samoprzylepna, niwelująca krzywizny. Nikt nikogo nie ma zamiaru uznawać za tępaka. Na ten moment manipulacją, są wlasnie Panstwa komentarze i zbiorowy atak. Pan Jacek nie kontaktował się ze mną od 1,5 tygodnia. Reklamacja jest rozpatrzona.
D
D
DORA DOOR
Odpowiedź 3. Do Pana Jacka. Nie było z mojej strony kłamstwa. Przed umówionym pierwotnie terminem, poinformowałem Pana, że nie otrzymałem jeszcze drzwi od producenta. Wtedy wspólnie ustaliliśmy, żeby przesunąć się o tydzień. Pan nawet proponował jeszcze jeden dzień później. Chciał Pan się wyrobić przed otwarciem lokalu do piątku. Montaż był we wtorek. Fakt, było przesunięcie, ale wiedział Pan wcześniej i się Pan na to zgodził. Nie dokonca mam wpływ, na termin realizacji, jeżeli zawali termin producent.
D
D
DORA DOOR
Odpowiedź 2. Do Pana Jacka. Na początku, jeszcze przed montażem, oglądał Pan drzwi w samochodzie. A nawet nie drzwi a ościeżnice. Dalsza odpowiedź, dot. rozpatrzonej reklamacji.
D
D
DORA DOOR
Odpowiedź 1. Do Pana Jacka. Reklamacja drzwi zgodnie z przepisami została rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji. W zamówieniu jest informacja wc, nie drzwi łazienkowe. Oznacza ona, że w drzwiach zastosowany jest zamek w wersji z gałką. Jest kilka wersji wentylacji łazienkowej (kratka/tuleje/podciecie). I jest to dodatkowo oznaczane. W tym samym miejscu, przy innych drzwiach, jest informacja kl (klucz). Jeżeli dzwonił Pan na nr firmowy, to odbieram. Jeżeli już nie odbiorę, to oddzwaniam.
K
Katarzyna
Odpowiedź do Dora Door Paweł Malinowski - Po przeczytaniu Pana komentarza mam wrażenie, że żyjemy w dwóch różnych rzeczywistościach… Ma Pan tego pecha, że również „oglądałam” drzwi, nie kawałek po kawałku (jak Pan pisze), ale na samochodzie, zapakowane i owinięte folią. Dodatkowo mamy świadka, który widział jak próbował Pan zatuszować uszkodzenie drzwi przy ich montażu… Proszę nie kłamać, bo do niczego to nie prowadzi. Oczywiście odniosę się też to pozostałych kwestii - „(…) Uszczelki, w ościeżnicy są wciskane w rowek. Same z siebie nie wypadają z ościeżnicy (…)” - dobre sobie. Sama widziałam jak wypadły… Dodatkowo klamki od drzwi łazienkowych zostały źle zamontowane. Jedna z nich dwukrotnie już odpadła. Nie działa też zamknięcie. Kolejna rzecz - „(…) W zamówieniu nie bylo podciec wentylacyjnych w lazjence, dlatego też ich tam nie ma (…)” A to ciekawe, bo chyba pomylił Pan zamówienia. O drzwiach od mojego gabinetu już nie wspomnę. Istne „mistrzostwo”! W zasadzie mogłabym je ściągnąć. Wyszłoby na to samo, ponieważ nie spełniają swojej funkcji. Są uszkodzone i za mocno podcięte. Wielkie brawa dla Pana… naprawdę - za montaż drzwi w mojej Poradni a także brak kontaktu z Pana strony.
P
Paweł
Szanowny Panie Pawle dlaczego wprowadza pan w błąd opinię publiczną, stosując manipulację słowną, jednocześnie przekręcając fakty? Przecież to bardzo łatwo zweryfikować. Miałem okazję być w lokalu, w którym podjął się Pan żałosnej próby wstawienia drzwi. Mam nadzieję, że Inwestor zamieści na tym forum zdjęcia niedoróbek, a mówiąc dosłownie PARTACTWA, którego się Pan dopuścił. Obecnie lokal stanowi idealną wizytówkę Pana "umiejętności", tutaj słowa są zbędne, każdy może podjechać i osobiście ocenić to "dzieło". Inwestor Pana nie unika, przebywa regularnie w omawianym lokalu i póki co cierpliwie czeka na sfinalizowanie tematu. Ale do tego potrzebne są dwie strony. Na przyszłość taka rada, nie każdy jest tępakiem i "łyka jak pelikan", to co mu wciśnie "fachowiec". Zachęcam do uczciwego kontaktu z Panem Jackiem, póki wykazuje dobrą wolę do rozwiązania sprawy na zasadach partnerskich. To tyle z mojej strony (nie-fachowiec)
J
Jacek
Muszę jeszcze raz, bo kłamstwo za kłamstwem z Pana strony. Termin realizacji zamówienia był na 5 lutego. Nieudolny montaż nastąpił 13 lutego.
J
Jacek
Jeszcze jedno Panie Pawle, drzwi nie oglądałem z każdej strony, tylko pokazał mi je Pan na samochodzie. Po Pana pseudofachowym montażu próbował Pan tuszować uszkodzenie drzwi, co zostało wnet wykryte. W rozmowie telefonicznej (kiedy jeszcze miał Pan odwagę odebrać telefon przeprosił Pan i powiedział, że drzwi będą wymienione. Później kontakt się urwał. Zachęcam Pana do kontaktu ze mną telefonicznego i dokonania napraw, bo ja kontaktu nie unikam. Rozwiązanie Panu przedstawiłem. Jeśli nie pasuje Panu jednak naprawa, to proszę o zwrot zaliczki i zabrać swoje buble.
J
Jacek
Odpowiedź do pseudofachowca. Reklamacje były Panu wysyłane drogą mailową, sms. Telefonów nie raczy Pan odebrać. Nie można zapłacić za usługę skoro nie została ona wykonana. Co do drzwi łazienkowych, to na zamówieniu jest napisane "drzwi łazienkowe", co oznacz albo kratki wentylacyjne albo podcięcie i taka była umowa. Dodatkowo dziś w kolejnych drzwiach przestał działać zamek. Proszę dokonać napraw a otrzyma Pan zapłatę. Zaliczkę Panu wpłaciłem natychmiast.
D
D
DORA DOOR
Odpowiedź, do komentarza Pana Jacka: Drzwi przyszły w terminie, który wspólnie ustaliliśmy. Nie ma mowy tu o opóźnieniu. Był u Pana montaż 6 sztuk drzwi (W tym 5 na stare futryny i jedna wraz z nową). Ościeżnica jest na piance montażowej, nie ma możliwości żeby się ruszała. Ruszą się faktycznie, ściana działową, która jest źle wstawiona. Uszczelki, w ościeżnicy są wciskane w rowek. Same z siebie nie wypadają z ościeżnicy. W zamówieniu nie bylo podciec wentylacyjnych w lazjence, dlatego też ich tam nie ma.Oglądał Pan przy odbiorze drzwi z każdej strony, kawałek po kawałku. Twierdził Pan, że jest wszystko w porządku. Kiedy przyszło do płatności, powiedział Pan, że wieczorem wyślę przelew na podstawie faktury na kwotę ok 3000 zł. Nie opłacił jej i nagle zaczęły się reklamacje. A to sama wypadająca klamka, a to dziwne uszkodzenia. Których nie było przy odbiorze. Zapomniał Pan wspomnieć, że do dnia dzisiejszego ww. kwota nie została opłacona.
J
Jacek
Pan Paweł to człowiek nieodpowiedzialny. Pierwszy do brania zaliczki. Jeśli chodzi o wykonanie usługi to już w ogóle dramat. Drzwi przyszły tydzień po terminie. Przy montażu popełnił rażące błędy. Ościeżnica nie przyklejona, uszczelki wypadające, dwie sztuki drzwi uszkodził przy montażu. Kolejne podciął za dużo. Drzwi łazienkowe miały być z podcięciem a nie są. Klamki odpadają po tygodniu, bo nawet ich przykręcenie stanowiło zbyt wielki problem. Dodatkowo jedne drzwi same się zamykają. Pan Paweł dostał propozycje rozwiązania problemu ale nie zareagował. Omijajcie szerokim łukiem, oszczędzicie nerwy.
P
Piotr
Pan wymienił drzwi w całym mieszkaniu. Wczesniej doradził i pomógł dokonać wyboru. Wraz z żona jesteśmy zadowoleni z efektów prac. Polecam innym
E
Edyta
Wymiana skrzydeł przebiegła sprawnie. Wszystko zgodnie z ustaleniami. Polecam
A
Agnieszka
Nie polecam, pojawia sie reklamacja i temat sie urywa.
Z
Zybi
Nie polecam, zabrał pieniądze i cisza.. nie odbiera telefonu.
A
Agnieszka
Drzwi zmieniły wygląd naszego mieszkania. Polecam
A
A
Anna Adamczyk
Serdecznie polecam. Pan dokonał niemożliwego. Wszyscy "fachowcy" rozkładali ręce. Udało się założyć drzwi o grubości 2.5 cm na futrynę z felcem 2 cm. Drzwi idealnie oklejone i przycięte -jak z fabryki. Robota pierwsza klasa. Serdecznie dziękuję.
B
Bożena
Polecam firmę, super wykonanie, super drzwi. Polecam serdecznie
P
Piotr
Super drzwi zamontowane w starym bloku. Na początku wątpiłem w montaż na starych futrynach. Dało się to zrobić i wygląda to przyzwoicie. Futryna odświeżona przez obudowe. Super
P
Paulina
Bardzo utrudniony kontakt. Pan Paweł poprosił o opłacenie faktury z góry, a po otrzymaniu pieniędzy przestał się odzywać. Nikt z firmy nie odbiera, nie odpisuje na maile. Dopiero po interwencji z innego numeru telefonu udało się dodzwonić i wyegzekwować potwierdzenie terminu dostawy. Elementy wykończeniowe pozostawiają sporo do życzenia (odchodząca okleina, źle docięte). Zgłoszenie reklamacji graniczy z cudem - po kilkunastu próbach pan Paweł w końcu oddzwonił przez przypadek. Obiecał dosłać poprawione elementy i cisza. Nie odbiera telefonu, przesyłka nie dotarła. Remont stoi, a my liczymy straty wynikające z opóźnień.
S
Ssw
Firma rzetelna i fachowa i godna polecenia dzwi zrobione do starych i krzywych framug
M
G
Marta G
Drzwi do mieszkania zalozone szybko i profesjonalnie. Jestem zadowolona z efektu.
P
Przemysław
Drzwi i zabudowania zrobione na wymiar. Wszystko zgodnie z umową. Polecam
D
Daga
Polecam za szybkie wykonanie montażu drzwi do pokojów.
M
Mariola
Montaż drzwi i zabudowy w miłej atmosferze i polecam firme
M
Mariola
Montaż drzwi i zabudowy w miłej atmosferze i polecam firme
T
Tomek
Stanowczo odradzam! Pan wziął pieniądze, zamontował drzwi, okleił je naprawdę okropnie, musimy teraz poprawiać i zdzierać. Gość się zapadł pod ziemię i nie odbiera telefonów. Przez cały czas był bardzo utrudniony kontakt. ODRADZAM!
R
Renia
Montaż dzwi profesjonalny i w fajnej atmosferze drzwi są super
K
Kinga
Drzwi na stare krzywe ramy na wymiar. Zamówione 21.08 a 25.08. Jestem w szoku, że tak szybko. Dzwoniąc wcześniej po firmach, to albo nie robią albo trzeba czekać 2 miesiące. Cena też dużo niższa. Biorą niewielkie opłaty za drzwi na wymiar.
D
Daria
Drzwi i montaż w ustalonym terminie. Polecam
K
Krzysztof
Drzwi dobrej jakości ale jak nie profesjonalnie założone nie ma kto poprawić gdy tylko Pan wziol pieniądze to się napadł pod ziemię
M
Mfhjj
Nie polecam gdy pojawiaja się problemy Pan znika i nie odbiera telefonów.
R
Rafał
Polecam szybką realizację zamowienia oraz dostawe.
T
Tom
Maskownice takie jak w zamówieniu, kolor i rozmiar się zgadza. Dostawa 4 dni od zamówienia. Super
K
Katarzyna
Drzwi szybko dostarczone, model taki jak zamowilismy. Jestesmy zadowoleni.
D
Darek
Drzwi polecam
I
P
Igor P
Drzwi dostarczone w ekspresowym tempie . Polecam
U
Ula
Dziękuję panu za drzwi z obudową. Wygląda cudownie
G
Gosia
Drzwi w calym mieszkaniu zalozone szybko i bez dużego bałaganu.
B
Bożena
Zamowilismy u państwa zabudowy starych ościeżnic. Jakość bardzo dobra. Dostawa w szybkim czasie. Jesteśmy zadowoleni.
A
Agin
Maskownice dostarczone w terminie. Polecam
C
Czarek
Drzwi u tego producenta najszybciej i najtaniej
M
Miłosz
Reklamacja drzwi i zero kontaktu..
D
Dominika
Nie polecam, jak pojawiają się problemy pan wielce właściciel znika i nie odbiera telefonów
A
Agata
Zamowilismy drzwi wejsciowe do mieszkania na starej futrynie. 4 dni od zamowienia drzwi już zamontowane. Montaż trwał 30 minut i bez balaganu. Bardzo polecam i dziekuje.
M
Marta
U mnie drzwi byly zalozone na starych framugach do pokoji i lazienki. Pozniej zamowilam drzwi do mieszkania i jestem wraz z mamą zadowolona z efektu oraz profesjonalnego podejscia pana ktory u nas byl
O
Oszukana
Drzwi fatalnej jakości, niechlujnie wykonane i zamontowane. Telefonów ani pism z reklamacją nie odbieraj ą. Firma zapadla się pod ziemię. OSTRZEGAM
N
Natalia
Drzwi mają słabą jakość, usługa wykonana nieprofesjonalnie, pomimo obietnic o poprawieniu drzwi Pan blokuje numery i nie wywiązuje się z reklamacji.
M
Mielec
Nie polecam
D
Dominik
Firma profesjonalna, rzetelna. Sympatyczna obsluga, szeroka oferta. Szybko fachowo i w dobych cenach.
M
M.K
Na drzwi czekaliśmy około tydzień czasu. Cała wymiana wykonana w jednym dniu. Drzwi wysokiej klasy, warte swojej ceny. Polecam
I
Iwona
Polecam firmę, która wymieniła mi drzwi na stare framugi. Pan przyszedł, dokonał pomiarów, pomógł dobrać drzwi i zamontował. Praca poszła szybko i przede wszystkim bez bałaganu.
K
Krzysiek
Firma zamontowała drzwi na starych ramach. Bez bałaganu, 4 pary drzwi w 5 godzin. Wykonanie 1 klasa. Firma godna polecenia
K
Kazimierz
Drzwi założone profesjonalnie , fachowe doradztwo, szybki czas realizacji. Polecam
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.