Firma Handlowo-Usługowa Pers Michał Sowiński

Pralnie i farbiarnie
ul. Kościuszki 60, 33-100 Tarnów małopolskie
(2 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)
(4)
(4)

Informacje

Pralnie i farbiarnie to branża, w której Firma Handlowo-Usługowa Pers Michał Sowiński prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Tarnów w województwie małopolskim.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z Firma Handlowo-Usługowa Pers Michał Sowiński poprzez email: biuro@zdroweotoczenie.pl lub telefon: (14) 62... .
Jeśli chcesz nawiązać z Firma Handlowo-Usługowa Pers Michał Sowiński kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj]. Siedziba firmy mieści się pod adresem 33-100 Tarnów ul. Kościuszki 60.
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom Firma Handlowo-Usługowa Pers Michał Sowiński, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(2 opinie) napisz opinię
N
K
Niezadowolony klient
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej pralni. Oddaliśmy do prania pokrowiec na materac, który podczas prania został zniszczony. Złożyliśmy reklamacje i do tej pory sprawa została nie zamknięta, pomimo informacji, że reklamacja powinna zostać rozpatrzona w ciągu 14 dni. Trzeba samemu wielokrotnie dzwonić, dopytywać bo nikt stamtąd nie wykazuje żadnej inicjatywy chociażby kontaktu z klientem. Totalny brak profesjonalizmu. Po 3 tygodniach otrzymaliśmy informacje o proponowanej rekompensacie - ponad 6 razy mniejszej niż wartość pokrowca, który został uszkodzony, więc w dalszym ciągu czekamy na odpowiedź w sprawie zwrotu realnego kosztu pokrowca.
N
K
Niezadowolony klient
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej pralni. Oddaliśmy do prania pokrowiec na materac, który podczas prania został zniszczony. Złożyliśmy reklamacje i do tej pory sprawa została nie zamknięta, pomimo informacji, że reklamacja powinna zostać rozpatrzona w ciągu 14 dni. Trzeba samemu wielokrotnie dzwonić, dopytywać bo nikt stamtąd nie wykazuje żadnej inicjatywy chociażby kontaktu z klientem. Totalny brak profesjonalizmu. Po 3 tygodniach otrzymaliśmy informacje o proponowanej rekompensacie - ponad 6 razy mniejszej niż wartość pokrowca, który został uszkodzony, więc w dalszym ciągu czekamy na odpowiedź w sprawie zwrotu realnego kosztu pokrowca.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.