Siedzibą "P K S Małopolanin" Sp.j. D. Tarnawski i Wspólnicy jest Rudawa w województwie małopolskim.
Działalność firmy koncentruje się na branży Komunikacja i przewozy pasażerskie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działalności "P K S Małopolanin" Sp.j. D. Tarnawski i Wspólnicy, skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez
telefon: 509 383...
Jeśli chcesz nawiązać z "P K S Małopolanin" Sp.j. D. Tarnawski i Wspólnicy kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 32-064 Rudawa ul. ks. Siedleckiego 88.
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Uważamy, że "P K S Małopolanin" Sp.j. D. Tarnawski i Wspólnicy poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
"P K S Małopolanin" Sp.j. D. Tarnawski i Wspólnicy
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Busy jeżdżą jak chcą. Kierowcy nie trzymają się rozkładu. Często busy które w teorii są na rozkładzie, w praktyce nie przyjeżdżają i nie ma o tym żadnej informacji. Ludzie stoją na przystankach, marzną, spóźniają się przez to do pracy/szkoły. Często odjeżdżają też po czasie z przystanków (szczególnie w Krakowie) licząc że dzięki temu złapią więcej pasażerów i ignorując że ludzie jadący z nimi muszą gdzieś dotrzeć na czas. Zdarzają się także kierowcy którzy pozwalają sobie na zbyt niegrzeczne (nie wyobrażam sobie żeby ktoś w innej pracy mógł tak przeklinać) często także sprośne rozmowy przez telefon lub z innymi pasażerami, nie przejmując się faktem, że inni pasażerowie nie mają ochoty tego słuchać i źle się z tym czują.
Busy jeżdżą jak chcą. Kierowcy nie trzymają się rozkładu. Często busy które w teorii są na rozkładzie, w praktyce nie przyjeżdżają i nie ma o tym żadnej informacji. Ludzie stoją na przystankach, marzną, spóźniają się przez to do pracy/szkoły. Często odjeżdżają też po czasie z przystanków (szczególnie w Krakowie) licząc że dzięki temu złapią więcej pasażerów i ignorując że ludzie jadący z nimi muszą gdzieś dotrzeć na czas. Zdarzają się także kierowcy którzy pozwalają sobie na zbyt niegrzeczne (nie wyobrażam sobie żeby ktoś w innej pracy mógł tak przeklinać) często także sprośne rozmowy przez telefon lub z innymi pasażerami, nie przejmując się faktem, że inni pasażerowie nie mają ochoty tego słuchać i źle się z tym czują.
Busy jeżdżą jak chcą. Kierowcy nie trzymają się rozkładu. Często busy które w teorii są na rozkładzie, w praktyce nie przyjeżdżają i nie ma o tym żadnej informacji. Ludzie stoją na przystankach, marzną, spóźniają się przez to do pracy/szkoły. Często odjeżdżają też po czasie z przystanków (szczególnie w Krakowie) licząc że dzięki temu złapią więcej pasażerów i ignorując że ludzie jadący z nimi muszą gdzieś dotrzeć na czas. Zdarzają się także kierowcy którzy pozwalają sobie na zbyt niegrzeczne (nie wyobrażam sobie żeby ktoś w innej pracy mógł tak przeklinać) często także sprośne rozmowy przez telefon lub z innymi pasażerami, nie przejmując się faktem, że inni pasażerowie nie mają ochoty tego słuchać i źle się z tym czują.
witam.
Jeździłem waszymi busa 6 razy w tygodniu, wczoraj rano kierowca nie miał mi wydać ze 100 zł i nie zabrał mnie, pojechałem AD mimo, że tamten kierowca też nie miał. Do tej pory zawsze wybierałem Waszą linię jeśli miałem wybór, przez jakiś czas będzie to AD.
Pozdrawiam.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Transfery lotniskowe to jedno z najczęściej wybieranych rozwiązań na dojazd z lotniska do celu podróży. Sprawdź, dlaczego warto postawić na wynajem auta.
Reklamy na autobusach to skuteczne narzędzie marketingowe, które z pewnością przyciągną uwagę potencjalnych klientów firmy. Dowiedz się więcej na ten temat!
Autobusy niskopodłogowe są obecnie standardem w nowoczesnej flocie komunikacji publicznej, Dzięki temu osoby mają łatwiejszy dostęp do komunikacji miejskiej.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci