Wyniki dla frazy: noclegów dla gości w lokalizacji małopolskie - 10 firm.

Nie znaleźliśmy wyników dla noclegów dla gości w okolicy Zalasowa, dlatego poszerzyliśmy obszar wyszukiwań do województwa małopolskie
  • 32-731 Żegocina 360
    w odległości: 43 km
    ...wieczór panieński/kawalerski, - przyjęcie dla dzieci. Zajmujemy się pełną obsługą muzyczną i DJ-ską, zapewniając najwyższy poziom rozrywki dla gości w każdym wieku. Proponujemy wynajem przestronnych sal bankietowych z dostępem do baru, a także catering z menu dostosowanym do indywidualnych preferencji klienta. Dla gości imprezy proponujemy równie...
  • ul. Kublińskiego 4, 32-050 Skawina
    w odległości: 13 km
    ...prywatnych, a my przygotowaliśmy też specjalne pakiety dla par, które chcą uciec od zgiełku miasta i spędzić cudowny weekend tylko we dwoje! Zapewniamy 1 nocleg w pokoju Exlusive ze śniadaniem, a także romantyczną, 3-daniową kolacją, podczas której szef kuchni zaserwuje pyszne dania dobrane do okazji i wino. Wynajem pokoi dla osób prywatnych i Klientów...
  • ul. Stocha 20, 34-521 Ząb
    ...Domki Trzy Tatry to baza noclegowa, którą założyliśmy z myślą o wszystkich miłośnikach gór, a także aktywnego urlopu. Gościom oferujemy zakwaterowanie w nowo wybudowanych i wolnostojących domkach 2- i 9-osobowych, które są dostępne na wynajem przez cały rok! Turyści znajdą w nich niezbędne wyposażenie, od kuchni z lodówką, płytą indukcyjną oraz...
  • ul. gen. Tadeusza Kościuszki 36, 33-380 Krynica-Zdrój
    w odległości: 102 km
    ...zakwaterowania. Pensjonat Kościuszko oferuje noclegi z wyżywieniem dla turystów. Położony blisko Parku Zdrojowego hotel posiada szeroki wybór pokoi po kapitalnym remoncie. Dostępne są lokale dwu i trzyosobowe oraz apartamenty dwupokojowe dla 3-5 osób. W obiekcie znajduje się pokój zabaw dla dzieci, przechowalnie sprzętu narciarskiego, bezpłatny parking oraz...
    Wybrane opinie o firmie:
    5,0
    10.05.2022 baranska
    Polecam, czyste i komfortowe pokoje
  • ul. Osiedle Szymony 11B, 34-500 Zakopane
    ...Nasze noclegi to połączenie komfortu i spokoju. Nowoczesne wyposażenie, starannie dobrane meble oraz przyjemne dodatki tworzą atmosferę sprzyjającą relaksowi i wypoczynkowi. Każdy kąt pokoju został zaprojektowany tak, aby zapewnić gościom najwyższy poziom wygody. Czystość i porządek są u nas bardzo ważne, dlatego zapewniamy regularny serwis sprzątający...
  • ul. Środkowa 167a, 34-405 Białka Tatrzańska
    ...znajdzie u nas to, czego szuka. Poza pokojami hotelowymi, na terenie obiektu znajduje się także: - restauracja, - strefa SPA, - sala konferencyjna, - siłownia, - sala bilardowa, - sala zabaw dla dzieci. W przypadku stresy SPA do dyspozycji gości udostępniamy basen i jacuzzi, saunę, ruską banię i grotę solną. Dysponujemy także gabinetem masaży...
  • ul. Ciągłówka 6, 34-500 Zakopane
    w odległości: 83 km
    ...Gości pensjonatu nasze pokoje są w pełni urządzone. Odwiedzający nas mają dostęp do kuchni i łazienki, a także potrzebne umeblowanie. Dzięki temu możecie Państwo zabrać więcej rzeczy. Nasze kwatery są dostępne przez cały rok, a więc idealne zarówno dla miłośników sportów zimowych, jak i letnich wycieczek po górach. Oferujemy: -noclegi dla narciarzy...
  • os. Marfiana Góra 3A, 34-400 Nowy Targ
    w odległości: 61 km
    ...Zapewniamy komfortowy nocleg w różnorodnych pokojach, w tym dwu- i trzyosobowych. Nasza oferta obejmuje również pokoje rodzinne oraz apartamenty, idealne dla rodzin z dziećmi. Dbamy o to, aby w naszym obiekcie goście czuli się jak w domu, komfortowo i dobrze. To sprawia, że zyskaliśmy lojalność wielu zadowolonych klientów, a ich satysfakcj...
  • ul. Salamandra 2, 34-511 Kościelisko
    ...Góralski Dwór to wyjątkowe miejsce u stóp najwyższych polskich gór. W drewnianym budynku zadbaliśmy o każdy detal, by Goście czuli się u nas jak w domu! Z okien rozpościera się piękny widok na Tatry, a pokoje wyposażyliśmy w ręcznie wykonane drewniane meble. Ściany w budynku ozdobione są licznymi fotografiami. Oferujemy 50 miejsc noclegowych...
  • os. Błaszczaki 301, 34-453 Ochotnica Górna
    w odległości: 65 km
    ...obiektu znajduje się również huśtawka dla dzieci, a także miejsce na rozbicie namiotu oraz uprawianie sportów. Bardzo blisko domku na wynajem płynie również rzeka, która w okresie letnim służy jako kąpielisko, gdzie można bezpiecznie pływać. Naszym gościom oferujemy również możliwość spróbowania regionalnej góralskiej kuchni, a także wynajem pokoi dla...