Siedzibą Ps Consulting Sp. z o.o. jest Brzeg w województwie opolskim.
Działalność firmy koncentruje się na branży Biura rachunkowe.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działalności Ps Consulting Sp. z o.o., skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez
email:
ps@ps-consulting.pl
Adres wykonywania działalności przez Ps Consulting Sp. z o.o. to ul. Bohaterów Monte Cassino 25 lok. 6, 49-300 Brzeg.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Uważamy, że Ps Consulting Sp. z o.o. poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Fantastyczne biuro. Cieszę się, że tu trafiłam. Miałam ogromny bałagan w księgach mojej spółki, które zostawiło poprzednie biuro i urząd skarbowy na karku ze względu na zwroty vatu. Poprzednie biuro kompletnie nie radziło sobie z transakcjami międzynarodowymi, różnicami kursowymi, rozrachunki masakrycznie rozjechane, nic tam się kupy nie trzymało. Szukałam długo biura, które by mi ten bałagan posprzątało. Kolejne odmawiały jak tylko zobaczyły, co się tam działo. Ja sama sie na tym dobrze nie znam. Ufałam biuru. Płaciłam, biuro wysyłało co miesiąc informację o podatkach, niewiele pytało i tyle. Myślałam że tak to wygląda. Jak bardzo się myliłam! Na szczęście Pani Patrycja w ostatniej chwili mnie przyjęła. Bardzo się zaangażowała, było mnóstwo wyjaśniania. Wszystkim się zajęła bardzo skrupulatnie, nawet udobruchała urząd i dostaliśmy więcej czasu na wyjaśnienia. Nie wiem sama, co bym zrobiła, gdybym na nią nie trafiła.
Miła i profesjonalna obsługa. Biuro godne polecenia.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odkryj zalety obsługi kadrowo-płacowej od biur rachunkowych. Poznaj, jak te usługi optymalizują zarządzanie pracownikami i finansami firmy. Przeczytaj!
Zastanawiasz się, jak założyć własną firmę, ale nie wiesz od czego zacząć? Dowiedz się więcej na temat założenia firmy przy pomocy biura rachunkowego online.
Na co zwrócić uwagę zatrudniając biuro rachunkowe? Jakie cechy powinna posiadać dobra księgowa? Na te pytania odpowiadamy w poniższym artykule. Zapraszamy.
Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać finansami firmy, optymalizując koszty kadrowe, płace oraz składki na ZUS. Przeczytaj nasz artykuł i zwiększ rentowność.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci