Firma AZU "Eko-Service" Jerzy Stempak prowadzi działalność w branży Serwis sprzętu AGD.
Jej siedziba znajduje się w miejscowości Przemyśl w województwie podkarpackim.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy
zadzwoń pod numer (16) 67...
Adres wykonywania działalności przez AZU "Eko-Service" Jerzy Stempak to ul. Mickiewicza 9, 37-700 Przemyśl.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom AZU "Eko-Service" Jerzy Stempak, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Serwisant który przyjechał w ramach naprawy gwarancyjnej był opryskliwy i nieuprzejmy, gdy przyszedłem po 5 minutach i poprosiłem, żeby powtórzył mi jeszcze raz co dokładnie się stało stwierdził, że nie będzie się powtarzał bo już raz mówił mojej partnerce. Totalny brak profesjonalizmu i podejścia do klienta.
Nie dziwi fakt, że widać takie niepochlebne opinię. Praca tego serwisu oraz pracowników, choć trudno tak się wyrażać w jednym zdaniu o nich, to jedna wielka pomyłka. Brak profesjonalizmu, to jedno ale podstawowych elementów oraz kultury to już zupełnie inna historia. Trudno zrozumieć, że ktoś taki prowadzi firmę. Czytając wcześniejsze opinie, to ta jedna pozytywna, to musiała być napisana przez samego właściciela, bo styl nieuczciwości pasuje. Krótko, wizyta oraz wszelkie telefoniczne rozmowy z tym człowiekiem, bo serwisantem na pewno go nazwać nie można, to jedna wielka PORAŻKA jak cała ta firma. Uchowaj kogokolwiek od nich.
Polecam omijać ten serwis. Jak już traficie na ten serwis radze patrzeć na ręce serwisantom i sprawdzać co wymieniają i czy część którą wymieniają w ogóle jest wymieniana i jak jest wymieniana czy jest wymieniana na nową. nie wierze, ze takie rzeczy się dzieją w dzisiejszych czasach. Porażka !
Bardzo niekompetentna obsługa. Nie mają zielonego pojęcia o danym sprzęcie i instrukcji montażu. Wciskają kit klientowi i myślą że im się udało. ŻENADA BRAK SŁÓW.
Totalny brak kultury w odniesieniu do klijenta. Czulem sie jak intruz. Dziala to na zasadzie MAM SERVIS, MAM WLADZE. JAK CI SIE NIE PODABA TO SAM NAPRAW.
Niemiła obsługa długi czas oczekiwania a jak już się doczekałem to praca została źle wykonana niestety za późno zauważyłem i teraz trzeba się prosić o naprawę błędu.
Zgadzam się z przedmówcami totalna porażka pod każdym względem, arogancja wypowiedz, lekceważenie klienta. Czekam już 16 dzień na naprawę po zgłoszeniu na gwarancję. Nikt do tej pory nikt się ze mną nawet nie skontaktował, nie uzgodnił terminu i godziny przyjazdu. Omijać z daleka szerokim łukiem.
Podejscie do klienta jest katastroficzne !!!! Czas oczekiwania na naprawe ponad miesiac czasu. Podchodza do sprawy lekcewazaco ! zaluje ze musialam z nimi miec do czynienia ! wiecej nerow I straty czasu niz pozytku. nie polecam
przyjmujący telefon był tak złośliwy że nie udało mi się umówić wizyty. Podał na złość tak odległy termin naprawy piekarnika, że zrezygnowałem i zadzwoniłem do innego ( przyjdzie jutro).
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Meble otrzymane w spadku po rodzinie, wyjątkowe i wiekowe komody lub stoły – te elementy wyposażenia wnętrza nadają mieszkaniu niezwykłego klimatu. Zobacz jak
Sprzęt AGD to niezbędne wyposażenie domu. Korzystanie z tego rodzaju urządzeń przyśpiesza realizację domowych obowiązków. Jak chronić się przed ich awariami?
Sprzęt AGD może odmówić posłuszeństwa z bardzo różnych przyczyn. W razie wystąpienia awarii zdecydowanie warto zaufać najbardziej doświadczonym fachowcom.
Odkryj nasz mobilny serwis AGD - szybka i profesjonalna pomoc w naprawie sprzętów domowych. Skorzystaj z naszego doświadczenia i korzystaj ze swoich urządzeń.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci