RTV EURO AGD

Sklepy ze sprzętem RTV
ul. KEN 47A, 37-450 Stalowa Wola podkarpackie
(25 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

NIP
5270005984
Telefon

Informacje

Sklepy ze sprzętem RTV to branża, w której RTV EURO AGD prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Stalowa Wola w województwie podkarpackim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą telefoniczną: (22) 57...
Jeśli chcesz nawiązać z RTV EURO AGD kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj]. Siedziba firmy mieści się pod adresem 37-450 Stalowa Wola ul. KEN 47A.
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Uważamy, że RTV EURO AGD poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(25 opinii) napisz opinię
W
Wioletta
Zmywarka prosta w obsłudze. Spełnia moje oczekiwania. Super polecam
T
N
ta normalna
Brak słów pracownicy bardzo nie mili oraz nie pomocni przyszłam z słuchawkami aby zrobić reklamacje w pierwszy dzień stwierdzili, że ta strona jest zablokowana i najwyżej powinnam to zgłosić na własną rękę, tak też zrobiłam, ale nie udało mi się to ponieważ wyskoczył komunikat, że produkt jest w realizacji zwrotu, dzisiaj przyjeżdżając do sklepu usłyszałam, że oni mi tego nie przyjmą ponieważ nadal jest to zablokowane i stwierdzili, że mam sobie ten produkt skleić ( produkt za 200 złoty który ma miesiąc i nie działa jak powinien ). Czy tak przyciąga się klientów? Żenada nie polecam ostatni raz odwiedziłam jakikolwiek sklep RTV EURO AGD
E
Elegantly
Szkoda, że nie ma ujemnych gwiazdek. Sklep odwiedziłam dwa dni z rzędu, pierwszego czekałam znaczną ilość czasu na "człowieka od reklamacji" i po dłuższej chwili zrezygnowałam. Wróciłam dnia następnego ale Panu ewidentnie nie chciało się ze mną rozmawiać, więc "nic mi nie sugerując" zainsynuował, że jak On ze mną przejdzie proces reklamacyjny w sklepie to będę czekała na odpowiedź minimum 3 tygodnie, a jak sobie sama w domu to zrobię to potrawa to szybciej i "nic nie sugeruje, proszę samemu zdecydować co warto".. Nie dość, że zmarnowałam czas to jeszcze zmokłam robiąc spacer do nich po nic.
Y
Yoyo
Smutne usłyszeć od doświadczonych doradców, że odchodzą po kilku latach pracy z powodu pani kierownik. A był to mój ulubiony sklep
A
Ania
Nie polecam.Moim zdaniem jedna gwiazdka to stanowczo za dużo. Pod koniec grudnia kupiłam "tzn tylko zapłaciłam (można powiedzieć dokładniej) "mikrofalówkę i multicooker, Jednego ze sprzętu nie było na stanie w sklepie więc pani, która sprzedawała zaproponowała nam łączny dowóz do domu.Towar miał być dostarczony w piątek przed wigilią. Niestety jak okazało się po kilku dniach jeden sprzęt zaginął. Domagałam się z mężem zwrotu gotówki, niestety do dziś dnia nikt nic nie może nam zwrócić ani udzielic wiecej informacji ,ze sprawa jest w dalszym ciagu w rozpatrzeniu bo przecież ze swojej kieszeni nam nikt nie wyciągnie pieniędzy jak to zaznaczył dziś kierownik .Dlaczego ja mam ponosić straty poprzez nieudolnych pracowników, bądź kurierów z lepkimi rękami ? Ile można czekać na wyjaśnienie sprawy i zwrot pieniędzy! Nie polecam ! Przestrzegam innych przed zakupem a już całkowicie dowozem do miejsca zamieszkania .
A
N
Anna Niesporek
Nieprofesjonalna obsługa i ignorowanie klienta, zła porada przy wyborze anteny .
M
K
Maciek Korbela
Sklep w Dąbrowie Górniczej w CH POGORIA - wszedłem po myszkę optyczną, a pani Ilona i jej fachowość na 101 % (tak, niż 100 ) sprawiły, że wydałem ok 10tys na i tak planowaną wymianę sprzętu RTV. Sugeruję premię extra i podwyżkę, jako handlowiec chapeau bas.
M
Michal
Sklep Sandomierz to totalna porażka pracownicy wmawiają dodatkowe ubezpieczenia kierownik zmiany nie reaguje na brak kompetencji. Odradzam kupowanie na raty.
W
Wiesław
Te "obniżki" w "black friday" to jest totalna "Sciema"
W
WMwm
Kupiłem telefon na raty, sprzedawca stwierdził, że muszę wykupić ubezpieczenie. Po zakupie zadzwoniłem do banku, nic nie wiedzą o konieczności ubezpieczenia, póżniej do centrali. Okazało się,że ubezpieczenie nie jest obowiązkowe, można się wycofać i tak zrobiłem. Ale strata czasu i pieniędzy, bo część już pobrali za czas od zakupu. Ilu ludzi nie wie o tym, robi zakupy i płaci ubezpieczenie.
A
C
Aldona Czerwik
Euro AGD. Berlin ul . Marszałkowska Niestety nie pamiętam imienia ,ale pan miał plakietkę "Po.Kierownika sklepu " był bardzo pomocny i mimo ,że to ja nie miałam racji wykazał się cierpliwością i bardzo chciał pomóc. Życzyła bym sobie więcej takich sprzedawców .
B
Buber
Totalna ignorancja personelu w niczym nie pomagają. Odradzam kupowanie w tym sklepie
M
Maniek
Obsługa tego sklepu to totalna żenada ,siędzą i.patrzą w monitor nie mają czasu na obsługe. Jak kogoś poprosze to odsyłają do innej osoby która też ma nas za nic mimo ż wydałem tam kupe kasy ,już niegdy więcej nie skorzystam z tego sklepu i innym też odeadzam szkoda czasu i nerwów
B
Barbara
Sklep beznadziejny, klient jest ważny do czasu zapłaty za towar. W przypadku problemów nie ma szans na jakąkolwiek pomoc ze strony sklepu. Udają(lub może są?) kompletnych ignorantów i osoby o rozumie muchy, którzy nie rozumieją co się do nich mówi i pisze. Nigdy więcej zakupów u nich.
J
Jacek
Odwiedzam sklep od kilku lat, kiedyś tragedia, na dzień dzisiejszy widać że cała ekipa wymieniona świeży powiew na sklepie , fachowo , profesjonalnie . Gorąco polecam
Z
Zawiedziona
Kupiłam lodówkę z opcją przełożenia drzwi. Serwis zrobił to błędnie i nikt nie był zainteresowany naprawą. Dopiero producent lodówki wymusił aby serwis się tym porządnie zajął. Sklep lekceważył moją reklamację. Serwis porażka.
K
Katarzyna
Jestem rozczarowana zakupem w tym sklepie.Kupiłam dekoder,który niestety musiałam reklamować.Reklamacja nie przyjęta,ponieważ Pani nie mogła się zalogować do zwrotów i reklamacji.Zmusza mnie to do codziennego odwiedzania sklepu aż system "załapie".Paranoja.Mój ostatni zakup w tym sklepie.
S
G
Sławomir Gaworski
Super obsługa i świetnie potrafią doradzić. Polecam Niestety muszę zmienić opinie. Dostawa to tragedia. Przyjeżdżają w innych godzinach niż się zaplanowało bo tak im pasuje a nie ma znaczenia czy nam pasuje. Dostawcy bardzo nie mili. Ciągle pretense ze maja zabrać stara pralkę chociaż mają to w usłudze. Zostawiany totalny bałagan chociaż brałem opcje Maks i jeszcze pralka po podłączeniu wody cieknie z węża chociaż miała być sprawdzona szczelność a po telefonie to odpowiedź że to nasza wina. Porażka. Nie polecam. Chyba że sami odbierzecie w sklepie i zamontujecie
S
G
Sławomir Gaworski
Super obsługa i świetnie potrafią doradzić. Polecam Niestety muszę zmienić opinie. Dostawa to tragedia. Przyjeżdżają w innych godzinach niż się zaplanowało bo tak im pasuje a nie ma znaczenia czy nam pasuje. Dostawcy bardzo nie mili. Ciągle pretense ze maja zabrać stara pralkę chociaż mają to w usłudze. Zostawiany totalny bałagan chociaż brałem opcje Maks i jeszcze pralka po podłączeniu wody cieknie z węża chociaż miała być sprawdzona szczelność a po telefonie to odpowiedź że to nasza wina. Porażka. Nie polecam. Chyba że sami odbierzecie w sklepie i zamontujecie
A
Agnieszka
Skandaliczne podejście do klienta przez żeńska cześć obsługi
R
Rozczarowany
Absolutnie nie polecam! Personel kierowniczy do wymiany, tutaj już żadne szkolenia nie pomogą, brak empatii, przyzwoitości i zwykłej uczciwości.
W
J
B
Wieloletni już były klient
Obsługa klienta zerowa. Byłam z dziećmi jedno młodsze w wózku sklepowym Auchan, drugie obok. Na zewnątrz sklepu nie ma informacji że nie można wchodzić z wózkiem sklepowym. Podeszła do nas Pani Kasia z obsługi i nas wyprosiła twierdząc, że nie wolno wchodzić z wózkiem sklepowym. Mąż spytał się co ma zrobić z dzieckiem Pani odpowiedziała że ją to nie obchodzi. Kierowniczka sklepu miała też nas za nic. Co gorsze inni klienci chodzili z dziećmi w wózku sklepowym. Szkoda stracili klienta który od 15 lat kupował wszystko u nich nawet patelnię. Teraz zyska konkurencja
I
R
iwaniak rom.
W dniu 08-10-2015r zakupiłem telewizor w sklepie przy ul;Gościńczyk 2 w Puławach fachowa, i wyjątkowo uprzejma obsługa na czele z panią kierownik. Serdecznie Polecam.!!!!!!!
P
prawnik
Skandaliczne praktyki NIE UDZIELA SIĘ INFORMACJI TELEFONICZNYCH.WABIK DLA GAWIEDZI. Informacje w prasie nierzetelne (bez adresu sklepu np. w niedzielnej GW).W ofercie tejże Gazety zanizona cena telewizora.Będę to rozpowszechniać.
J
M
Joanna Majewska
Radzę uważać. O ile obsługa w momencie sprzedaży jest ok to obsługa posprzedażna to dramat. Miałam okazję reklamować aparat Canona. Rozpatrzenie reklamacji miało trwać 2 tygodnie. I po takim czasie otrzymałam odpowiedź. Ale aparat wrócił do mnie po miesiącu od złożenia reklamacji. Dlaczego to trwało tak długo? Bo podobno Serwis jest w Gdańsku! Jakież było moje zdziwienie kiedy po odbiorze apartatu znalazłam w nim protokół przyjęcia aparatu do serwisu. Adres Warszawa ul. Żurawia. Zarówno kierownik sklepu jak i osoby na infolinii obecywały mi telefon i informację o odbiorze aparatu. Po jednym z wielu telefonów okazało się, że aparat jest już w sklepie od dwóch dni. I nikt nie wie dlaczego nikt nie oddzwonił. Podumowując albo kłamstwa i kłamstwa albo totalnia niekompetencja. To był mój ostatni kontakt z firmą.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.