Firma Downtown Apartments Wojciech Ratajski prowadzi działalność w branży Pensjonaty, hostele i ośrodki wypoczynkowe.
Jej siedziba znajduje się w miejscowości Gdańsk w województwie pomorskim.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z Downtown Apartments Wojciech Ratajski poprzez
telefon: 577 808...
.
Firma świadczy działalność pod adresem 80-747 Gdańsk ul. Toruńska 15 lok. U13.
Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby Downtown Apartments Wojciech Ratajski: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych Downtown Apartments Wojciech Ratajski.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Jeśli jesteś właścicielem apartamentu i szukasz firmy do zarządzania nim, to ostrzegam, omijaj ich z daleka. Zarabia tylko firma nie ty. Nie potrafią przejrzyście przedstawić miesięcznego zestawienia i rachunków, sprzedają nocki bez twojej wiedzy. Pracownicy z przypadku, a właściciel bardzo cwany. Nie polecam. Najgorsza firma w Gdańsku!
Po pierwszej nocy w apartamencie karta do wejścia budynku przestała działać. Nie mogliśmy wejść i staliśmy przed budynkiem. Zero kontaktu z Downtown mailowo, telefonicznie oraz przez booking. Dostaliśmy jedna kartę do wejścia a powinny być 3 na 3 osoby dorosłe. Przez to nie mogliśmy wejść na basen, ponieważ trzeba mieć jedną kartę na osobę. To nie jest normalne że obsługa nas totalnie ignorowała i nie było z nimi kontaktu. Prosząc o zwrot dostaliśmy minimalny zwrot, kontakt był wciąż utrudniony oraz Panie z agencji Downtown bardzo niemiłe i niekontaktowe. Kontakt reklamacyjny tylko przez maila. Zostaliśmy całkowicie zignorowani i w połowie pobytu nie mieliśmy wejścia do budynku. To nie jest normalne tym bardziej że za pobyt zapłaciliśmy bardzo dużo. Spotkaliśmy też właścicieli którzy powiedzieli że to nie jest normalne i powinniśmy od razu skontaktować się z Downtown. Nie polecam!! Ta firma jest niepoważna i nie traktuje klienta z szacunkiem oraz nie pomaga w rozwiązaniu problemu. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Nigdy dotąd nie miałam takich problemów mimo że co miesiąc rezerwuje w różnych krajach pobyty z bookingu. Poza tym mimo że zapłaciliśmy o wiele więcej za nocleg niż ceny w innych apartamentach to dostaliśmy najmniejszy pokój bez widoku na główną ulicę tylko na dziedziniec.
Firma niekompetentna i nieuczciwa. Po kilku dniach od dokonania rezerwacji telefonicznej apartamentu, okazało się że w tym samym czasie wynajęto ten apartament innym klientom, a mojej rezerwacji nie zapisano. Konsultanci niekompetentni. Nie przedstawiają się, zrzucają winę na klienta i rozłączają połączenie telefoniczne w trakcie rozmowy. Skandaliczna obsługa klienta. Szczególnie w wydaniu Pana Piotra W.
zostawiliśmy ksiżąeczkę zdrowia dziecka - niekompetencja pracowników biurowych sięga szczytu bo nie potrafią od kilku dni skorzystać z opłaconego kuriera który zjawia sie po dokument. jedynie sprzątaczki są tam trzeźwe.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Organizujesz imprezę okolicznościową? Poznaj ofertę Restauracji Jadwiga Marciniec. Zarezerwuj miejsce i ciesz się niezapomnianą uroczystością bez stresu!
Poznaj hotel pracowniczy i korzyści dla pracodawców oraz pracowników. Dowiedz się, jak ta inwestycja może pomóc twojemu biznesowi. Przeczytaj nasz artykuł!
Wybierz odpowiedni nocleg dla pracowników, aby zwiększyć efektywność i zadowolenie zespołu. Poznaj czynniki decydujące o wyborze zakwaterowania. Kliknij!
Odkryj piękno Karkonoszy, korzystając z wyjątkowych noclegów w Domu Pod Koziołkami. Zapewniamy komfortowy pobyt, bliskość przyrody i atrakcji turystycznych.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci