RTV EURO AGD

Sklepy ze sprzętem RTV
al. Zwycięstwa 256 (CH Klif ), 81-525 Gdynia, woj. pomorskie
(43 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

NIP
5270005984
Telefon

Informacje

Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Sklepy ze sprzętem RTV. RTV EURO AGD ma swoją siedzibę w miejscowości Gdynia w województwie pomorskim.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt telefoniczny (22) 57...
Adres wykonywania działalności przez RTV EURO AGD to al. Zwycięstwa 256 (CH Klif ), 81-525 Gdynia. Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Uważamy, że RTV EURO AGD poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(43 opinie) napisz opinię
M
Mon
Nakleili mi na telefon folię a gdy pojawiły się pęcherze powietrza w tym jeden duży sprzedawca stwierdził że folia jest pęknięta i dlatego mam pęcherz z powietrzem i reklamacji nie uwzgledniają. Gdy powiedziałam, że nie jest pęknięta i możemy serwac folię i sprawdzić to stwierdził że jak zerwę foli to teraz nie uznają gwarancji. Co za obłedne koło NIE POLECAM naklejać tam foli na telefony.
J
S
Jerzy Stankiewicz
Jestem bardzo zadowolony, polecam sklep
M
M.K
Nie polecam, handlują gratami.
G
Ś
Grażyna Śmigielska
Kupionaprzezemniezmywarka#SpokojzBekooceniamna5gwiazdek.Polecam
U
Urszula
Nie polecam jeśli chodzi o instalatorów i dostawy towarów mimo tego że jest zapłacony pakiet max spotkało mnie przykre doświadczenie Panowie przyjechali bez sprzęty do indlstalacji pieca zostawili nie podłączyli jeden z nich był arogancki usłyszałam że mam czekać na kolejny termin instalacji.... Masakra nie pojęte aby przyjść do klienta bez sprzętu do podpięcia kuchenki gazowej
M
A
Marcin Adamczyk
Pojechałem specjalnie po czajnik 30 km ze Stronia, sprzedawca zapewniał ze sprzet działa a w domu po sprawdzeniu nie działa. Trzeba znowu jechac 30 km żeby dziadostwo które sprzedają tam -zareklamować! Kolejny taki zakup w tym sklepie! Absolutnie nie polecam!!!
P
PawelS
Odradzam Euro w Galerii Rzeszów
P
Piero
Nie poleceń tego sklepu , obsługa stoi wogule nie zainteresuje się nawet klientem który widać że ma trudności ze znalezieniem produktu wolą w pięć osób stać za kasą i gadać sobie , a jak już się zapyta sprzedającego to nawet nie powie gdzie niewiecej szukać . Mają klienta za nic!!!
L
Leokadia
Lodówka dowieziona nie ustawiono tak jak informacje dostałam ze sklepu jestem nie zadowolona
T
K
Tadeusz Kreft
zero profesjonalizmu, sprzedano mi towar którego nie było w magazynie. Na zwrot pieniędzy (na konto - płaciłem kartą) czekam 6-ty dzień. Rozmowa z kierowniczką bezprzedmiotowa - no i co pan mi zrobisz jak u Barei
M
Martyna
Chciałam podziękować pani Patrycji, bardzo sprawnie doradziła kupno odkurzacza, nie starała się na siłę wcisnąć drożyzny, do tego bardzo miła i życzliwa, polecam gorąco ??
G
Gość
Nie polecam tego sklepu, lekceważące podejście pracownika do klienta. Pracownik wysyła mnie do stolika reklamacyjnego i przez 30 min nikt nie podchodzi a pracownicy dobrze się bawią. Uważam że należy wymienić kierownictwo bo sądząc po opiniach nie radzą sobie z prowadzeniem sklepu
M
G
Mateusz Gwiazdon
Zakupiłem laptopa Microsoft Surface Go 2 przez internet w sklepie RTV AGD. Niestety, spotkałem się z kompletnym brakiem profesjonalizmu i skandaliczną obsługą klienta. Po uruchomieniu laptopa okazało się, że w moim odczuciu urządzenie pracuje zbyt głośno. Miałem prawo do odstąpienia od umowy w ciągu czternastu dni, ale sklep odmówił przyjęcia zwrotu, co jest absolutnie nie do przyjęcia. Zamiast tego sklep wysłał urządzenie na reklamację do serwisu. Po czternastu dniach serwis odmówił zwrotu pieniędzy, twierdząc, że laptop był używany niezgodnie z instrukcją i ma jakieś uszkodzenie, mimo braku wiedzy o rodzaju uszkodzenia i jakichkolwiek dowodów. Co więcej, gdy laptop wrócił z serwisu, przyszedł bez ładowarki i oryginalnego pudełka, w którym go oddałem. To jest skandaliczne! Laptop wrócił z oprogramowaniem do testowania urządzenia, a nie przywróconym oryginalnym oprogramowaniem. Sklep wykazał się kompletną niechęcią do pomocy, odmówił kontaktu z serwisem w moim imieniu, namawiajac mnie do samodzielnego dzwonienia do serwisu znajdującego się za granicą. To jest absolutnie nieakceptowalne! Cały proces był niezwykle frustrujący. Obsługa klienta jest niekompetentna, niechętna do jakiejkolwiek pomocy i wykazuje totalny brak zainteresowania! Stanowczo odradzam zakupy w RTV AGD. To była najgorsza decyzja zakupowa, jaką kiedykolwiek podjąłem, i na pewno już nigdy nie skorzystam z ich usług.
A
Anna
Szkoda,że wcześniej nie przeczytałam tych opinii.Ten sklep to tragedia.Poszłam zakupić już wcześniej wybrany model lodówki.Potrzebowałam 5-10 minut skupienia i uwagi ze strony pracowników.W czasie kluczowej transakcji pracownik zostawił mnie i poszedł sobie.Po 15 minutach czekania postanowiłam sprawdzić co się z nim stało.Ku mojemu zdumieniu stał przy kasie i załatwiał innych klientów.Oczywiście to miało swoje konsekwencja.Gdy wrócił po pół godziny ,to już nie pamiętał jakie były uzgodnienia i nie zlecił niektórych zamówionych przeze mnie usług,np nie zlecił wyniesienia zużytego sprzętu.Winą za całą sprawę obarczono nie tego pracownika który paskudnie mnie jako klientkę potraktował i nie dopełnił obowiązków,tylko pracowników transportu,którzy nie chcieli tej lodówki wynieść,bo nie mieli zlecenia.Nadmienię tylko,że tym pracownikiem ,który mnie obsługiwał był kierownik tego sklepu.Widocznie kierownik za nic nie odpowiada, tylko szuka się winnych gdzie indziej.Oczywiście żadnego przepraszam ze strony sklepu się nie doczekałam .Bogu dziękuję,że pan kierownik nie zamówił pralki zamiast lodówki.Bym miała dwie, a winna by była pewnie sprzątająca.To ja tylko tak w skrócie ,bo były jeszcze inne tak zwane kwiatki.Mam nadzieję,że nie trzeba będzie załatwiać reklamacji w tym sklepie,bo z tego co Państwo tu piszecie to dopiero będzie piekło.Sklep wręcz niebezpieczny dla klienta,z daleka od niego!!!Idąc to tego miejsca,nie tylko trzeba mieć oczy naokoło głowy i wszystko sprawdzać,bo pracownicy o to nie dbają ,ale wręcz znać przepisy prawa handlowego.A najlepiej omijać szerokim łukiem.Ja też powinnam była opuścić to miejsce w odpowiednim momencie i kupić w innym sklepie.
M
Magda
Fatalna obsługa klienta. Dostawcy mają po prostu gdzieś dostarczanie kupionego sprzętu. Najbezpieczniej wypiąć się na klienta i zasłaniać się absurdalnymi wytłumaczeniami. Dno i zero szacunku do klienta!!!
B
Bartek
Najgorszy sklep i podejście do klienta z jakim miałem styczność. Pracownicy nie znający praw, Pani Ania broniąca się swoim 10 letnim stażem krzyczy na klienta i okazuje brak szacunku, zalecam omijanie tego sklepu szerokim łukiem.
A
Agata.
Żadnego sprzętu za pośrednictwem tej "marki", a szczególnie w tym miejscu, już nigdy nie kupię i odradzę innym. Ostatnio, bo zepsuło mi się moje przed podróżą (i dlatego stacjonarnie, bo blisko) kupowaliśmy tu żelazko z Tefala, w promocji, za prawie 200 zł. Mąż obejrzał to, które było na wystawie, zdecydował o zakupie, a pan z obsługi podał niby nowe zapakowane, z półki. Po dokładnym obejrzeniu już w domu okazało się, że obudowa jest porysowana i poplamiona czymś, czego nie dało się zetrzeć, ma jakieś ślady użytkowania, nawet w zbiorniku widać było krople wody. Ale, że byliśmy w trakcie przygotowań do dłuższego wyjazdu, nie było już czasu, żeby oddać.Dodatkowo żelazko źle w/g mnie parowało, lało wodę na ubranie. Po tygodniu, po powrocie z wyjazdu, chcieliśmy żelazko albo oddać, albo wymienić. Niestety pan, który przyjmował zgłoszenia, najpierw kazał na siebie długo czekać, bo odszedł jak zobaczył, że się zbliżamy do miejsca, które wskazano jako punkt reklamacji. Po przedstawieniu problemu, w niemiły sposób stwierdził, że nie można oddać, bo kupione w sklepie, a nie w internecie, a mąż mógł obejrzeć dokładnie ( z podtekstem: widziały gały, co brały), to jego wina.Ni pomogło, obsługa podała produkt z półki. Zgłosiliśmy więc reklamację. Po kolejnym tygodniu dostałam wiadomość, że reklamacja nie została uznana, bo wszystko jest w porządku, żelazko działa , będzie odesłane do sklepu do odbioru. Po sposobie, w jaki tu traktuje się klientów, spodziewałam się takiej decyzji.Jestem stratna pieniądze i nerwy przy prasowaniu tym żelazkiem. Niczego już w RTV EURO AGD nie kupię, a zwrócę się jeszcze do rzecznika praw konsumenta! A jedna gwiazdka, to też za dużo, potwierdzam.
D
Daniel
Nie polecam naklejania foli ochronnej na telefon ani na żadne urządzenie przez 4 miesiące 3:razy się odkleiła i uznali reklamację a za 4 razem już nie szkoda pieniędzy i mojego czasu na dojazdy do sklepu obsługa bardzo niemiła
W
Wioletta
Zmywarka prosta w obsłudze. Spełnia moje oczekiwania. Super polecam
T
N
ta normalna
Brak słów pracownicy bardzo nie mili oraz nie pomocni przyszłam z słuchawkami aby zrobić reklamacje w pierwszy dzień stwierdzili, że ta strona jest zablokowana i najwyżej powinnam to zgłosić na własną rękę, tak też zrobiłam, ale nie udało mi się to ponieważ wyskoczył komunikat, że produkt jest w realizacji zwrotu, dzisiaj przyjeżdżając do sklepu usłyszałam, że oni mi tego nie przyjmą ponieważ nadal jest to zablokowane i stwierdzili, że mam sobie ten produkt skleić ( produkt za 200 złoty który ma miesiąc i nie działa jak powinien ). Czy tak przyciąga się klientów? Żenada nie polecam ostatni raz odwiedziłam jakikolwiek sklep RTV EURO AGD
E
Elegantly
Szkoda, że nie ma ujemnych gwiazdek. Sklep odwiedziłam dwa dni z rzędu, pierwszego czekałam znaczną ilość czasu na "człowieka od reklamacji" i po dłuższej chwili zrezygnowałam. Wróciłam dnia następnego ale Panu ewidentnie nie chciało się ze mną rozmawiać, więc "nic mi nie sugerując" zainsynuował, że jak On ze mną przejdzie proces reklamacyjny w sklepie to będę czekała na odpowiedź minimum 3 tygodnie, a jak sobie sama w domu to zrobię to potrawa to szybciej i "nic nie sugeruje, proszę samemu zdecydować co warto".. Nie dość, że zmarnowałam czas to jeszcze zmokłam robiąc spacer do nich po nic.
Y
Yoyo
Smutne usłyszeć od doświadczonych doradców, że odchodzą po kilku latach pracy z powodu pani kierownik. A był to mój ulubiony sklep
A
Ania
Nie polecam.Moim zdaniem jedna gwiazdka to stanowczo za dużo. Pod koniec grudnia kupiłam "tzn tylko zapłaciłam (można powiedzieć dokładniej) "mikrofalówkę i multicooker, Jednego ze sprzętu nie było na stanie w sklepie więc pani, która sprzedawała zaproponowała nam łączny dowóz do domu.Towar miał być dostarczony w piątek przed wigilią. Niestety jak okazało się po kilku dniach jeden sprzęt zaginął. Domagałam się z mężem zwrotu gotówki, niestety do dziś dnia nikt nic nie może nam zwrócić ani udzielic wiecej informacji ,ze sprawa jest w dalszym ciagu w rozpatrzeniu bo przecież ze swojej kieszeni nam nikt nie wyciągnie pieniędzy jak to zaznaczył dziś kierownik .Dlaczego ja mam ponosić straty poprzez nieudolnych pracowników, bądź kurierów z lepkimi rękami ? Ile można czekać na wyjaśnienie sprawy i zwrot pieniędzy! Nie polecam ! Przestrzegam innych przed zakupem a już całkowicie dowozem do miejsca zamieszkania .
A
N
Anna Niesporek
Nieprofesjonalna obsługa i ignorowanie klienta, zła porada przy wyborze anteny .
M
K
Maciek Korbela
Sklep w Dąbrowie Górniczej w CH POGORIA - wszedłem po myszkę optyczną, a pani Ilona i jej fachowość na 101 % (tak, niż 100 ) sprawiły, że wydałem ok 10tys na i tak planowaną wymianę sprzętu RTV. Sugeruję premię extra i podwyżkę, jako handlowiec chapeau bas.
M
Michal
Sklep Sandomierz to totalna porażka pracownicy wmawiają dodatkowe ubezpieczenia kierownik zmiany nie reaguje na brak kompetencji. Odradzam kupowanie na raty.
W
Wiesław
Te "obniżki" w "black friday" to jest totalna "Sciema"
W
WMwm
Kupiłem telefon na raty, sprzedawca stwierdził, że muszę wykupić ubezpieczenie. Po zakupie zadzwoniłem do banku, nic nie wiedzą o konieczności ubezpieczenia, póżniej do centrali. Okazało się,że ubezpieczenie nie jest obowiązkowe, można się wycofać i tak zrobiłem. Ale strata czasu i pieniędzy, bo część już pobrali za czas od zakupu. Ilu ludzi nie wie o tym, robi zakupy i płaci ubezpieczenie.
A
C
Aldona Czerwik
Euro AGD. Berlin ul . Marszałkowska Niestety nie pamiętam imienia ,ale pan miał plakietkę "Po.Kierownika sklepu " był bardzo pomocny i mimo ,że to ja nie miałam racji wykazał się cierpliwością i bardzo chciał pomóc. Życzyła bym sobie więcej takich sprzedawców .
B
Buber
Totalna ignorancja personelu w niczym nie pomagają. Odradzam kupowanie w tym sklepie
M
Maniek
Obsługa tego sklepu to totalna żenada ,siędzą i.patrzą w monitor nie mają czasu na obsługe. Jak kogoś poprosze to odsyłają do innej osoby która też ma nas za nic mimo ż wydałem tam kupe kasy ,już niegdy więcej nie skorzystam z tego sklepu i innym też odeadzam szkoda czasu i nerwów
B
Barbara
Sklep beznadziejny, klient jest ważny do czasu zapłaty za towar. W przypadku problemów nie ma szans na jakąkolwiek pomoc ze strony sklepu. Udają(lub może są?) kompletnych ignorantów i osoby o rozumie muchy, którzy nie rozumieją co się do nich mówi i pisze. Nigdy więcej zakupów u nich.
J
Jacek
Odwiedzam sklep od kilku lat, kiedyś tragedia, na dzień dzisiejszy widać że cała ekipa wymieniona świeży powiew na sklepie , fachowo , profesjonalnie . Gorąco polecam
Z
Zawiedziona
Kupiłam lodówkę z opcją przełożenia drzwi. Serwis zrobił to błędnie i nikt nie był zainteresowany naprawą. Dopiero producent lodówki wymusił aby serwis się tym porządnie zajął. Sklep lekceważył moją reklamację. Serwis porażka.
K
Katarzyna
Jestem rozczarowana zakupem w tym sklepie.Kupiłam dekoder,który niestety musiałam reklamować.Reklamacja nie przyjęta,ponieważ Pani nie mogła się zalogować do zwrotów i reklamacji.Zmusza mnie to do codziennego odwiedzania sklepu aż system "załapie".Paranoja.Mój ostatni zakup w tym sklepie.
S
G
Sławomir Gaworski
Super obsługa i świetnie potrafią doradzić. Polecam Niestety muszę zmienić opinie. Dostawa to tragedia. Przyjeżdżają w innych godzinach niż się zaplanowało bo tak im pasuje a nie ma znaczenia czy nam pasuje. Dostawcy bardzo nie mili. Ciągle pretense ze maja zabrać stara pralkę chociaż mają to w usłudze. Zostawiany totalny bałagan chociaż brałem opcje Maks i jeszcze pralka po podłączeniu wody cieknie z węża chociaż miała być sprawdzona szczelność a po telefonie to odpowiedź że to nasza wina. Porażka. Nie polecam. Chyba że sami odbierzecie w sklepie i zamontujecie
S
G
Sławomir Gaworski
Super obsługa i świetnie potrafią doradzić. Polecam Niestety muszę zmienić opinie. Dostawa to tragedia. Przyjeżdżają w innych godzinach niż się zaplanowało bo tak im pasuje a nie ma znaczenia czy nam pasuje. Dostawcy bardzo nie mili. Ciągle pretense ze maja zabrać stara pralkę chociaż mają to w usłudze. Zostawiany totalny bałagan chociaż brałem opcje Maks i jeszcze pralka po podłączeniu wody cieknie z węża chociaż miała być sprawdzona szczelność a po telefonie to odpowiedź że to nasza wina. Porażka. Nie polecam. Chyba że sami odbierzecie w sklepie i zamontujecie
A
Agnieszka
Skandaliczne podejście do klienta przez żeńska cześć obsługi
R
Rozczarowany
Absolutnie nie polecam! Personel kierowniczy do wymiany, tutaj już żadne szkolenia nie pomogą, brak empatii, przyzwoitości i zwykłej uczciwości.
W
J
B
Wieloletni już były klient
Obsługa klienta zerowa. Byłam z dziećmi jedno młodsze w wózku sklepowym Auchan, drugie obok. Na zewnątrz sklepu nie ma informacji że nie można wchodzić z wózkiem sklepowym. Podeszła do nas Pani Kasia z obsługi i nas wyprosiła twierdząc, że nie wolno wchodzić z wózkiem sklepowym. Mąż spytał się co ma zrobić z dzieckiem Pani odpowiedziała że ją to nie obchodzi. Kierowniczka sklepu miała też nas za nic. Co gorsze inni klienci chodzili z dziećmi w wózku sklepowym. Szkoda stracili klienta który od 15 lat kupował wszystko u nich nawet patelnię. Teraz zyska konkurencja
I
R
iwaniak rom.
W dniu 08-10-2015r zakupiłem telewizor w sklepie przy ul;Gościńczyk 2 w Puławach fachowa, i wyjątkowo uprzejma obsługa na czele z panią kierownik. Serdecznie Polecam.!!!!!!!
P
prawnik
Skandaliczne praktyki NIE UDZIELA SIĘ INFORMACJI TELEFONICZNYCH.WABIK DLA GAWIEDZI. Informacje w prasie nierzetelne (bez adresu sklepu np. w niedzielnej GW).W ofercie tejże Gazety zanizona cena telewizora.Będę to rozpowszechniać.
J
M
Joanna Majewska
Radzę uważać. O ile obsługa w momencie sprzedaży jest ok to obsługa posprzedażna to dramat. Miałam okazję reklamować aparat Canona. Rozpatrzenie reklamacji miało trwać 2 tygodnie. I po takim czasie otrzymałam odpowiedź. Ale aparat wrócił do mnie po miesiącu od złożenia reklamacji. Dlaczego to trwało tak długo? Bo podobno Serwis jest w Gdańsku! Jakież było moje zdziwienie kiedy po odbiorze apartatu znalazłam w nim protokół przyjęcia aparatu do serwisu. Adres Warszawa ul. Żurawia. Zarówno kierownik sklepu jak i osoby na infolinii obecywały mi telefon i informację o odbiorze aparatu. Po jednym z wielu telefonów okazało się, że aparat jest już w sklepie od dwóch dni. I nikt nie wie dlaczego nikt nie oddzwonił. Podumowując albo kłamstwa i kłamstwa albo totalnia niekompetencja. To był mój ostatni kontakt z firmą.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.