Siedzibą Empik jest Gdynia w województwie pomorskim.
Działalność firmy koncentruje się na branży Księgarnie.
Jeśli chcesz nawiązać z Empik kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 81-198 Gdynia ul. Dąbka 338.
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Empik znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Nie polecam! Zamówienie dotarło dzisiaj do salonu lecz niekompletne... I trzeba kolejny raz tracić czas, żeby pojechać do empiku... Czy ciężko było napisać w sms-ie? - Zamówienie nr... czeka NIEKOMPLETNE W SALONIE... Lub wysłać info że kompletne zamówienie będzie do odbioru w innym terminie? Skoro zamawiam za jednym razem dwie książki to oczekuję, że odbiorę dwie jednocześnie! Czyli całe zamówienie! Nie pozdrawiam i nie polecam!
EMPIK Legionowo - tragedia! Bałagan, kompletnie nieprofesjonalna obsługa i co najlepsze - wprowadzanie klienta w błąd, według wzoru: "nie mamy pańskiego płaszcza, i co pan nam zrobi?". Polecam omijać z daleka
Obsługa katastrofa, już dawno nie spotkałam się z tak nie miłą obsługą. Dzień wcześniej zarezerwowałam online w Empiku w Szczecinku książeczkę dla dzieci przyszłam na drugi dzień i za ladą dwie nieszczęśliwe zmęczone sprzedawczynie a szczególnie ta troszeczkę starsza podała nam z wielka łaską tą książkę a ja poprosiłam o dugą z tej samej serii, na co ona: nie mamy, a ja jej pan który zarezerwował mi książkę online powiedział ze macie jeszcze jedna na stanie a ona : a kto ją znajdzie ;))) komedia … jedna książka 34.- druga ta która szukała 39.- ( książeczki dla dzieci ) No i z wielką łaską znalazła, w między czasie pierwsza sprzedawczyni skasowała mamę za pierwsza książkę następnie a za drugą. Wychodząc zauważyłam : promocja druga książka za pół ceny. Tak więc wróciłam i pytam : czemu mama nie miała tej promocji . Na to ona : bo każda książka była zapłacona oddzielnie … i tak mi ciśnienie podskoczyło powiedziałam to proszę odebrać te książki i zrobić to jak trzeba z tym ze ja musiałam jej to powiedzieć bo sama by się nie domyśliła . Zakup był zrobiony o 15:20 a ona powiedziała na usprawiedliwienie i naprawdę bardzo nie miło : koleżanka nie wiedziała o promocji dopiero przyszła do pracy cały Empik oblepiony ale widocznie koleżanka nie potrafi czytać …. Jedna i druga stała jak pień te książki powinny być poukładane idealnie a ona powinna znać miejsce każdej książki …. Jestem zbulwersowana gdyż dawno nie spotkałam się z tak nieprofesjonalna obsługą
Tragiczny bałagan w sklepie, płyty nie ułożone wedlug żadnego sensownego klucza, trudno znalezc cokolwiek. Brak ludzi na obsłudze- jedna pani na kasie w sobotę- dłuuuga kolejka ludzi. Jeśli chcesz o cokolwiek spytać bo nie potrafisz znaleźć na półce jak powiedziała Pani za kasą " reszta obsługi na zapleczu robi ważne rzeczy". Cudnie. Wracamy do czasów ze skeczu k. TEY SKLEP Stój Kliencie Ewentualnie Poproś. Choć w tym sklepie w Plejadzie nie ma kogo prosić....Bylam w tym Empiku kilkukrotnie i za każdym razem była jakaś wpadka.Nie polecam.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Zastanawiasz się co kupić bliskiej osobie na Mikołajki lub pod choinkę z okazji Świąt Bożego Narodzenia? Doskonale trafiłeś! Przeczytaj i dowiedz się więcej!
Czytanie książek to doskonały sposób na poszerzenie wiedzy i zrozumienie świata. Może to być również relaksujące zajęcie. Sprawdź ofertę księgarni Feniks.
Poznaj książki dla najmłodszych z oferty Księgarni Żak i wkrocz ze swoim dzieckiem do baśniowego świata! Rozwijaj wyobraźnię i empatię niezależnie od wieku!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci