Serwis sprzętu AGD to branża, w której P.H.U. "Eldom Bis" Józef Rutkowski prowadzi swoją działalność.
Siedzibą firmy jest Gdynia w województwie pomorskim.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt
telefoniczny 602 115...
lub
mailowy:
serwis@eldombis.pl
Jeśli chcesz nawiązać z P.H.U. "Eldom Bis" Józef Rutkowski kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 81-056 Gdynia ul. Krokowska 9.
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych P.H.U. "Eldom Bis" Józef Rutkowski.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Zepsuta lodówka. Wizyta serwisanta umówiona na 9.09. Rano info, ze wizyty nie będzie, będzie dopiero, gdy dojdzie część (nikt nie sprawdzał, co się zepsuło). 20.09 mój telefon z pytaniem co się dzieje. Panienka z okienka odpowiedziała, ze na części czeka się miesiąc i wtedy przyjdą. W miedzy czasie zgłaszałam, ze zepsuł się także zamrażalnik, czy ta cześć została również z góry zamówiona? Nic nie wie. Prosiłam, by serwisant przyjechał i sprawdził, co jest zepsute, żeby później nie odsyłać części i nie czekać KOLEJNEGO miesiąca (już miesiąc bez lodówki). NIE - nie jeździmy bez części (nagle nie jeżdżą, ale 1 wizyta była umówiona bez… ??). Jeśli chce, to mogę sobie dzwonic do producenta i pytać dlaczego tak długo… ?? generalnie kultura osobista zerowa, pyskówka z klientem, ton gorszy niż w urzędnik w PRL. MA SĄ KRA. Antyreklama firmy, nie wiem jak można sadzać kogoś takiego do kontaktu z klientem. A na koniec wisienka! Poinformowałam, ze na szczęście całą tą nieprofesjonalną rozmowę nagrałam - panienka zaczęła mi grozić sądem!!! ????????? Próbowałam dodać komentarz na Google, ale zostały zablokowane ?? chyba już wystarczy tych negatywów…. ?????
Najgorsza firma z jaką współpracowałam. Usterkę mojej zmywarki diagnozują na chybił trafi-jak do tej pory dwa razy chybili. Mam niesprawną zmywarkę od miesiąca i ciągle czekam na jej naprawę. Firma traktuje klienta jak natręta , obiecują termin i gdy go nie dotrzymają , nawet nie powiadomią. Pani przy telefonie nie ma żadnych kompetencji ani umiejętności rozmowy. Przestrzegam-na zmywarkach się nie znają.
(6 minut temu)
Nie polecam. Niemiła, niekompetentna obsługa. Podają nieprawdziwe dane dotyczące cen usług. Przyjeżdża pan i okazuje się że cena jest inna niż ustalona wcześniej. Pan przed montażem, dzowni 15 min wcześniej i trzeba mieć pieniądze w gotówce - ciekawe jak to zrobić jeśli się nie ma bankomatu w bloku.
Zero elastyczności. Pani na infolinii roszczeniowa, niepomocna, mieszająca klienta z błotem.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Meble otrzymane w spadku po rodzinie, wyjątkowe i wiekowe komody lub stoły – te elementy wyposażenia wnętrza nadają mieszkaniu niezwykłego klimatu. Zobacz jak
Sprzęt AGD to niezbędne wyposażenie domu. Korzystanie z tego rodzaju urządzeń przyśpiesza realizację domowych obowiązków. Jak chronić się przed ich awariami?
Sprzęt AGD może odmówić posłuszeństwa z bardzo różnych przyczyn. W razie wystąpienia awarii zdecydowanie warto zaufać najbardziej doświadczonym fachowcom.
Odkryj nasz mobilny serwis AGD - szybka i profesjonalna pomoc w naprawie sprzętów domowych. Skorzystaj z naszego doświadczenia i korzystaj ze swoich urządzeń.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci