TAX Safe Sp. z o.o. działa w branży Biura rachunkowe.
Siedziba firmy znajduje się w województwie pomorskim w miejscowości Sopot.
Pracownicy TAX Safe Sp. z o.o. udzielą Ci szczegółowych informacji na temat profilu działalności firmy, oferowanych produktów i usług.
Skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez
email:
sopot@taxsafe.pl
lub
telefon: 608 024...
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę TAX Safe Sp. z o.o..
Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Niepodległości 827, 81-810 Sopot.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 54.44627N, 18.55933E.
[kopiuj]
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy TAX Safe Sp. z o.o. znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Prosto, jasno i przejrzyście - tak lubię... Zostałem poinformowany, doinformowany a przede wszystkim obsłużony zgodnie z najwyższymi standardami. Gorąco polecam.
Prawdziwi profesjonaliści na swoim miejscu! U nich jako klient czuję się bardzo zadbany. Wszystko mam zrobione na czas jeśli chodzi o dokumenty dotyczące pracowników, czy innych gałęzi mojej firmy
Jestem bardzo zadowolona z ich usług, dużo rzeczy można załatwić online bez wychodzenia z domu, co w obecnych czasach bardzo się ceni, dzięki ich pracy mam pewność, że w razie kontroli nie otrzymam żadnych kar, bo wszystko jest prowadzone w bardzo przejrzysty sposób
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odkryj, dlaczego prowadzenie KPiR jest korzystne dla małych i średnich firm. Sprawdź, jakie plusy niesie ze sobą ta forma ewidencji oraz jak łatwo ją utrzymać.
Odkryj zalety obsługi kadrowo-płacowej od biur rachunkowych. Poznaj, jak te usługi optymalizują zarządzanie pracownikami i finansami firmy. Przeczytaj!
Zastanawiasz się, jak założyć własną firmę, ale nie wiesz od czego zacząć? Dowiedz się więcej na temat założenia firmy przy pomocy biura rachunkowego online.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci