Głównym profilem działalności firmy Lash Queen Academy Michalina Książek jest Salony i gabinety kosmetyczne.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Lębork w województwie pomorskim.
Z przedstawicielem firmy Lash Queen Academy Michalina Książek możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 84-300 Lębork ul. Handlowa 1 lok. 6,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Lash Queen Academy Michalina Książek. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Umówiłam się na wizytę z Panią Michaliną przez booksy z miesięcznym wyprzedzeniem, na wczoraj (9.11 godz. 12:45) z uwagi na:
1. zaplanowany urlop
2. jestem z Gdyni i wiedziałam, że będę w tym dniu jechała do rodziców.
Środę przed godziną 23:00 dostałam SMS czy mogę być jutro na 8:15 (totalny brak taktu). Od czwartku zaczęły się telefony i SMSy, że w piątek nie zostanę przyjęta i że mam w innym terminie przyjechać. Gdzie Gdynia a gdzie Lębork, to nie jest 10 min drogi....
Ostatecznie zostałam postawiona przed faktem, że ostatecznie mogę zostać przyjęta o 15:00 gdzie o 17:00 odbieram dziecko ze żłobka (w Gdyni), albo w sobotę. Mając ściśle zaplanowany terminarz zostałam poinformowana, że albo sobota albo wcale... Musiałam przetransformować swoje plany na sobotę i napisałam, że będę mogła być jeśli dobrze pójdzie może 12.30 ale bardziej prawdopodobne jest, że będzie to 13:00. Jechałam bezpośrednio z Gdyni po spotkaniu z klientem (o czym informowałam Panią Michalinę) i wiadomym jest, że spotkanie może się chwile przedłużyć a na drodze bywają korki... o czym poinformowałam Panią Michalinę i odpisała OK.
o 13:15 dostałam wiadomość: "przepraszam najmocniej ale nie jestem w stanie więcej czekać". Dojechałam na miejsce i pocałowałam klamkę. Nic dodać nic ująć, mało tego Pani Michalina próbowała mnie obarczyć tą sytuacją, że to moja wina (jak dzwoniłam nie odbierała, z łaski swej pisała SMSy). Tak nieprofesjonalnego podejścia i żenującej postawy biznesowej nie widziałam na prawdę już dawno. Najwidoczniej otwierając salon Pani Michalina skoncentrowała się na robieniu jedynie rzęs a savoir-vivre biznesowy nie jest jej znany.
Nie polecam jeśli ktoś ma ściśle zaplanowane jakieś wydarzenie, bo może zostać wystawiony tak jak ja przez Panią Michalinę.
Umówiłam się na wizytę z Panią Michaliną przez booksy z miesięcznym wyprzedzeniem, na wczoraj (9.11 godz. 12:45) z uwagi na:
1. zaplanowany urlop
2. jestem z Gdyni i wiedziałam, że będę w tym dniu jechała do rodziców.
Środę przed godziną 23:00 dostałam SMS czy mogę być jutro na 8:15 (totalny brak taktu). Od czwartku zaczęły się telefony i SMSy, że w piątek nie zostanę przyjęta i że mam w innym terminie przyjechać. Gdzie Gdynia a gdzie Lębork, to nie jest 10 min drogi....
Ostatecznie zostałam postawiona przed faktem, że ostatecznie mogę zostać przyjęta o 15:00 gdzie o 17:00 odbieram dziecko ze żłobka (w Gdyni), albo w sobotę. Mając ściśle zaplanowany terminarz zostałam poinformowana, że albo sobota albo wcale... Musiałam przetransformować swoje plany na sobotę i napisałam, że będę mogła być jeśli dobrze pójdzie może 12.30 ale bardziej prawdopodobne jest, że będzie to 13:00. Jechałam bezpośrednio z Gdyni po spotkaniu z klientem (o czym informowałam Panią Michalinę) i wiadomym jest, że spotkanie może się chwile przedłużyć a na drodze bywają korki... o czym poinformowałam Panią Michalinę i odpisała OK.
o 13:15 dostałam wiadomość: "przepraszam najmocniej ale nie jestem w stanie więcej czekać". Dojechałam na miejsce i pocałowałam klamkę. Nic dodać nic ująć, mało tego Pani Michalina próbowała mnie obarczyć tą sytuacją, że to moja wina (jak dzwoniłam nie odbierała, z łaski swej pisała SMSy). Tak nieprofesjonalnego podejścia i żenującej postawy biznesowej nie widziałam na prawdę już dawno. Najwidoczniej otwierając salon Pani Michalina skoncentrowała się na robieniu jedynie rzęs a savoir-vivre biznesowy nie jest jej znany.
Nie polecam jeśli ktoś ma ściśle zaplanowane jakieś wydarzenie, bo może zostać wystawiony tak jak ja przez Panią Michalinę.
Umówiłam się na wizytę z Panią Michaliną przez booksy z miesięcznym wyprzedzeniem, na wczoraj (9.11 godz. 12:45) z uwagi na: 1. zaplanowany urlop 2. jestem z Gdyni i wiedziałam, że będę w tym dniu jechała do rodziców. Środę przed godziną 23:00 dostałam SMS czy mogę być jutro na 8:15 (totalny brak taktu). Od czwartku zaczęły się telefony i SMSy, że w piątek nie zostanę przyjęta i że mam w innym terminie przyjechać. Gdzie Gdynia a gdzie Lębork, to nie jest 10 min drogi.... Ostatecznie zostałam postawiona przed faktem, że ostatecznie mogę zostać przyjęta o 15:00 gdzie o 17:00 odbieram dziecko ze żłobka (w Gdyni), albo w sobotę. Mając ściśle zaplanowany terminarz zostałam poinformowana, że albo sobota albo wcale... Musiałam przetransformować swoje plany na sobotę i napisałam, że będę mogła być jeśli dobrze pójdzie może 12.30 ale bardziej prawdopodobne jest, że będzie to 13:00. Jechałam bezpośrednio z Gdyni po spotkaniu z klientem (o czym informowałam Panią Michalinę) i wiadomym jest, że spotkanie może się chwile przedłużyć a na drodze bywają korki... o czym poinformowałam Panią Michalinę i odpisała OK. o 13:15 dostałam wiadomość: "przepraszam najmocniej ale nie jestem w stanie więcej czekać". Dojechałam na miejsce i pocałowałam klamkę. Nic dodać nic ująć, mało tego Pani Michalina próbowała mnie obarczyć tą sytuacją, że to moja wina (jak dzwoniłam nie odbierała, z łaski swej pisała SMSy). Tak nieprofesjonalnego podejścia i żenującej postawy biznesowej nie widziałam na prawdę już dawno. Najwidoczniej otwierając salon Pani Michalina skoncentrowała się na robieniu jedynie rzęs a savoir-vivre biznesowy nie jest jej znany. Nie polecam jeśli ktoś ma ściśle zaplanowane jakieś wydarzenie, bo może zostać wystawiony tak jak ja przez Panią Michalinę.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się, na czym polega dermomasaż, jakie korzyści przynosi dla skóry i jakie są wskazówki do jego stosowania. Odkryj tajemnice pięknej i zdrowej skóry!
Dowiedz się, jak dobrać idealny podkład do swojego typu cery i uzyskać piękny, naturalny makijaż. Znajdziesz tu praktyczne porady i wskazówki eksperta.
Odkryj lifting wolumetryczny, rewolucyjną technikę, która odmienia kontury twarzy, nadając jej młodzieńczy wygląd. Dowiedz się więcej o tym zabiegu w artykule.
Zdobądź wiedzę i umiejętności potrzebne do tworzenia niesamowitych stylizacji paznokci! Dołącz do naszego kursu i zacznij swoją przygodę w świecie manicure'u.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci