Wyniki dla frazy: przygotowanie planu amortyzacji - 8 firm.

  • ul. Bursaki 29b, 38-400 Krosno
    ...usługi jak: - prowadzenie ksiąg handlowych, - prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, - prowadzenie karty podatkowej, - prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, - przygotowanie planu amortyzacji, - sporządzanie sprawozdań finansowych. Poza tym zajmujemy się rozliczaniem podatków i przygotowaniem deklaracji...
    Wybrane opinie o firmie:
    5,0
    21.09.2020 Teresa Białek
    Polecam, współpracuję z firmą od kilku lat .
    5,0
    24.08.2020 Alina Kilar
    Polecam wszystkim którzy prowadzą spółki z o.o. ponieważ biuro pomaga w rozwiązywaniu wszystkich problemów.
  • ul. Sarbinowska 8B/9, 54-320 Wrocław Fabryczna
    ...naszym biurze rachunkowym zajmujemy się bieżącą ewidencją operacji gospodarczych. Oferujemy przygotowanie planu amortyzacji. Do naszych zadań należy prowadzenie bieżącej ewidencji środków trwałych i wyposażenia. Pomagamy wystawianiu faktur i organizacji płatności. Podejmujemy się sporządzania i składania raportów wymaganych przez Izbę Celną...
    Wybrane opinie o firmie:
    5,0
    12.01.2023 MareK
    Polecam! Pani Edyta to najlepsza księgowa na świecie!
    5,0
    13.12.2022 JAN
    PEŁEN PROFESJONALIZM, POLECAM JAK NAJBARDZIEJ
  • ul. Lanciego 8/29, 02-792 Warszawa Ursynów
    ...dostępu online do informacji o rozliczeniu księgowym, programu do wystawiania faktur oraz do elektronicznego archiwum z dokumentami klienta. Abacus zajmie się pełną i uproszczoną księgowością, w tym księgami przychodów i rozchodów, ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych i księgami handlowymi. Usługi dotyczą przygotowania deklaracji podatkowych...
    Wybrane opinie o firmie:
    5,0
    04.01.2023 Sylwia
    Kompleksowa współpraca i to najważniejsze. Pewność rozliczeń. Biuro księgowe, z którym warto współpracować
    5,0
    16.12.2022 Emma
    Profesjonalne biuro, szybki kontakt i miła atmosfera. Polecam!
  • ul. Hemara 29, 02-792 Piaseczno
    ...Właścicielem kancelarii podatkowo-księgowej Abacus jest Jadwiga Adamus. Działalność prowadzimy od 2000 roku. Nasza siedziba znajduje się w Piasecznie, w województwie mazowieckim. Prowadzimy też biuro w Warszawie na Ursynowie. Zapewniamy bezpieczeństwo danych, regularnie kontaktujemy się z klientami i jesteśmy na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami...
    Wybrane opinie o firmie:
    5,0
    04.01.2023 Sylwia
    Kompleksowa współpraca i to najważniejsze. Pewność rozliczeń. Biuro księgowe, z którym warto współpracować
    5,0
    16.12.2022 Emma
    Profesjonalne biuro, szybki kontakt i miła atmosfera. Polecam!
  • ul. Gnieźnieńska 38/7, 75-613 Koszalin
    ...rejestrów zakupu i sprzedaży VAT, rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS. Sporządzamy sprawozdania GUS i reprezentujemy klientów w poszczególnych instytucjach. Do naszych zadań należy też wyprowadzanie zaległości finansowych, przygotowanie planu amortyzacji, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia, a także opracowanie zakładowego planu kont...
  • ul. Opolska 5, 46-380 Dobrodzień
    ...Biuro Rachunkowe prowadzę w Dobrodzieniu, w województwie opolskim. Nazywam się Agnieszka Wójcik i jestem księgową. Pracę zawodową w księgowości rozpoczęłam ponad 10 lat temu...
    Wybrane opinie o firmie:
    5,0
    22.04.2023 Damian F.
    Najlepsza księgowa, pełen profesjonalizm, szybki kontakt, miła atmosfera. Rzetelne i jasne informacje. Polecam !
    5,0
    21.09.2022 Anna S
    Bardzo mila obsługa, wszystko wytłumaczone w jasny i zrozumiały sposób. Wiem że moja firma jest w dobrych rękach. Polecam to biuro.
  • ul. Cicha 4, 21-080 Zagrody
    ...prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie planów amortyzacji, • ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy, • prowadzenie ewidencji VAT, • sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych, • przygotowanie dowodów wpłat/przelewów ZUS i podatkowych. W skład oferty dotyczącej kadr i płac wchodzą takie usługi, jak: sporządzanie umów...
  • ul. Stawowa 67, 43-400 Cieszyn
    ...księgowi zajmują się ryczałtem ewidencjonowanym, prowadzeniem ewidencji środków niematerialnych, trwałych i prawnych oraz tworzeniem dokumentów wewnętrznych. Dodatkowo podejmują się sporządzania planów amortyzacji, bilansów rocznych oraz przygotowania zaświadczeń. Wszystkie zadania wykonywane są sumiennie i rzetelnie przez wykwalifikowaną i doświadczon...