"ENEA" S.A. Zakład Obsługi Klienta

Dystrybucja energii elektrycznej
ul. Polna 60, 60-803 Poznań Grunwald woj: wielkopolskie
(60 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
NIP
7770020640

Informacje

Firma "ENEA" S.A. Zakład Obsługi Klienta prowadzi działalność w branży Dystrybucja energii elektrycznej. Jej siedziba znajduje się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim.
Jeśli chcesz nawiązać z "ENEA" S.A. Zakład Obsługi Klienta kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj]. Siedziba firmy mieści się pod adresem 60-803 Poznań ul. Polna 60.
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy "ENEA" S.A. Zakład Obsługi Klienta w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(60 opinii) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
I
I
N
Imię i nazwisko anonimowe
Obsługa klienta tragedia . Żary 5 okienek 2 kobiety obsługują tylko - brak toalety, brak wody, w upalne dni- lipec35 stopni - starsi ludzie czekający po3-5 godzin! Miejsc siedzących jest tylko na kilka osób , reszta siedzi na chodniku na zewnątrz- poprostu wstyd! Zielona Góra nie lepiej- omijają numerki a potem twierdzą że wywoływali- 2 panów się kłuci ze siedzi od 3 godzin i nikt nie wołał jego numerku a pani z okienka każe mu wziasc nowy bilecik i czekać kolejne kilka godzin! Tragedia , syff kił@ i mogił@
P
P.Z
Bardzo miła obsługa
K
Kupiec
To firma krew z nosa, kolejka tak wolno szła że można się nie doczekać.... Numerki nie idą po kolei tylko kilka osób weszło z marszu bez wcześniejszego umówienia..... Porażka firma która powinna zmienić podejście do klienta a nie totalnie olewanie......
A
C
Artur Ch.
Jestem bardzo miło zaskoczony a nawet w szoku, jak szybko profesjonalnie i kompetentnie została moja sprawa załatwiona a mam porównanie bo byłem już w innym oddziale Enei w województwie zachodniopomorskim ale tam to była totalna kicha. Enea oddział Nowa Sól zasługuje nie na 5 gwiazdek a na 6 a w szczególności dla bardzo miłej Pani Sandry S. która sprawę załatwiła szybko i rzeczowo. Polecam wszystkim na przyszłość tą instytucję i pozdrawiam wszystkich pracowników a w szczególności Panią Sandrę.
H
Hubert
Bawią się prądem jak dzieci mam wrażenie. Pisza na stronie o wyłączeniach w gminie podają miejscowość po czym wyłączają prąd w zupełnie innych miejscowościach w zupełnie innych godzinach. Żenada, dno i tyle. Jak trzeba być nie ogarnięta firmą żeby nawet nie potrafić podać poprawnie informacji o planowanych wyłączeniach prądu. Witamy w PL
A
A.H
Dzisiaj byłam na umówionej wizycie w Enea w Krośnie Odrzanskim. Byliśmy w sprawie rachunku za prąd oraz zmianie umowy ponieważ mamy panele. Okazało się że umowa która mieliśmy zmieniona w styczniu nie została przekazana dalej i trzeba było jeszcze raz ją podpisywać. Druga kwestia rachunki za prąd zadałam bardzo proste pytanie dotyczące tak wysokich rachunków za prąd mimo posiadania paneli fotowoltaicznych. Pan który miałam nieprzyjemność rozmowy to zwykły …, nie potrafił nic wytłumaczyć kazał wchodzić na ich strony i czytać sobie jakieś durne poradniki. Mówiłam mu również że mam porównanie od znajomych którzy są na tych samych warunkach co my i płacą o wiele mniej. Kolejne pytanie które zadała to czy może należało by sprawdzić przyłącza a on na to że on się tym nie zajmuje. Wyszłam głupsza niż weszłam. Nie polecam tego pana nie wiem co on tam robi. Był bardzo nieprzyjemny i wręcz chamowaty.
W
Wiktoria
Ocena moja tyczy się pań pracujących w Kościanie. Bardzo kompletne kobiety! Z uwagi na to, iż w dniu wczorajszym byłam z prywatną sprawą, a następnego dnia już dostałam pomoc. Dziękuję bardzo za zajęcie się moją sytuacją, a także za wyjaśnienie pewnych kwestii. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie w dobrym kierunku i uda się wszystko załatwić ! Bardzo polecam Kościan i te kobiety tam pracujące !
W
Wiktoria
Ocena moja tyczy się pań pracujących w Kościanie. Bardzo kompletne kobiety! Z uwagi na to, iż w dniu wczorajszym byłam z prywatną sprawą, a następnego dnia już dostałam pomoc. Dziękuję bardzo za zajęcie się moją sytuacją, a także za wyjaśnienie pewnych kwestii. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie w dobrym kierunku i uda się wszystko załatwić ! Bardzo polecam Kościan i te kobiety tam pracujące !
D
P
Dominik Pawłowski
Ocena tyczy się pań pracujących w kościańskim biurze obsługi klienta. Bardzo kompetentne osoby. Dziękuję bardzo za zajęcie się moją sprawą w szczególności Pani Ewie. Jeszcze raz dziękuję
R
Raskus
Polecam
M
marek
Ja też mam złe zdanie o Enei ze Świecia, nie chodzi mi o obsługę klienta tylko o co innego a mianowicie o elektromontera nr. jego legitymacji służbowej 796 nr. rejestracyjny samochodu CB 469 KT który wymienia co kilka lat liczniki zamiast zająć się robotą to myśli tylko kogo tu o coś zakablować i wydzwania i skarży na klientów o wszystko co mu przyjdzie do tego pustego łba, nie związanego z energetyką.
J
R
Jerzy Rajewski
Nikt nie odbiera telefonu
M
Miłek
W piz..u.. z nimi. patologia wywołana brakiem konkurencji
J
Jan
Dzwonię na infolinię inteligentna asystentka żąda PESEL więc piszę PESEL 11 cyfr a ona znowu błędny PESEL , PESEL składa się z 11 cyfr, sprawdzam dobrze podałem, ona znowu to samo, sprawdzam dobrze napisałem, ona znowu gada błędny PESEL, itd. prawie dostałem obłędu rzuciłem słuchawką.....
M
S
Magdalena szala
Co to za firma że od maja prąd mam przepisany na siebie a rachunki przychodzą na byłego męża jak przyjdą bo do tej pory jeszcze nieotszymalam rachunku za lipiec masakra
A
R
A R.
Jestem bardzo wdzięczna za empatyczna pomoc przy składaniu wniosku o zmianę w umowie. Pani z obsługi bardzo życzliwie wykazała inicjatywę, zainteresowanie moja sprawa i bezradnością jaką przejawiłam stojąc przy biletomacie 10 minut przed zamknięciem placówki. Z biletomatu nie otrzymałam nr , ale Pani będąca pracownikiem osobiście z własnej woli wykazała gotowość i chęć przyjęcia mojego wniosku i złożenia go w odpowiednie miejsce. Sprawa została bardzo pomyślnie załatwiona , sprawnie, szybko. Jestem bardzo wdzięczna za pomoc
O
Ooo
Firma dno
J
Janusz
Masakra gdzie my mieszkamy .mam prośbę do naszego rządu niech się weźmie za enea......
M
MonikaKa
Obsługa w BOK Inowrocław fatalna, zwłaszcza u kobiet. Obrażone na cały świat, zrobią wszystko żeby utrudnić, a nie pomóc. Siedzą jak za karę, miny zrzędnięte, coś strasznego. W dodatku nie powiedzą wszystkiego, nie wyjaśnią, albo robią to specjalnie albo nie wiedzą poprostu. Jeżeli jeszcze niektórzy pracownicy tego nie wiedzą to pracę można zmienić. A nawet trzeba jeżeli się nie odnajduje w niej bądź nie może się patrzeć na klientów.
B
S
Brak slow
Ja już się nawet nie wypowiadam na temat dystrybucji energii przez Enea w Krzyżu Wlkp... Jestem w plecy na kupę kasy przez ich migotnie... I teraz dobiorę im się do skóry...
B
S
Brak slow
Ja już się nawet nie wypowiadam na temat dystrybucji energii przez Enea w Krzyżu Wlkp... Jestem w plecy na kupę kasy przez ich migotnie... I teraz dobiorę im się do skóry...
Z
K
Zawiedziony klient
Potrzebna pomoc lub dowiedzenie się dlaczego nie ma pradu i ile nie bedzie to najlepiej wyłączyć telefon i mieć w nosie. A pieniądze brać, brak słów.
A
E
antyfan enea
brak szans aby porozmawiać na infolinii z jakimś człowiekiem który wyjaśni niestandardową sytuacje.... zgłasza się tylko automat... tragedia
O
E
Odbiorca energii
Technik to debil
N
Nat
zero kontaktu... nikt nie odbiera telefonu
J
Jagoda
Nik nigdy nie odbiera tel.
K
Krzysiek
Stargard punkt na ul. Wyszyńskiego. Średnia ocen 1 na 34 opinie jak najbardziej zasłużona. Atmosfera mocno nerwowa i nieprzyjemna a kobiety pracujące w punkcie robią wszystko aby było jeszcze górzej. Starsze osoby kłócą się i narzekają, dzieci płaczą ze znudzenia, w lokalu zazwyczaj tłoczno, średni czas do przepisania licznika bez wcześniejszej rejestracji to około 3 godziny. Nie polecam, nie pozdrawiam, nie życzę nikomu częstych spotkań w tym puncie.
W
Wojtek
Beznadziejna,nieprofesjonalna obsługa. Kierowniczka punktu zero kompetencji do natychmiastowej wymiany.Wprowadza chaos i zamieszanie.Ukrywa identyfikator - czy wstydzi się swojego nazwiska? Sprawy , które są załatwiane w innych punktach enei bezproblemowo przerastają merytorycznie i intelektualnie pseudo kierownicze. Masakra omijać z daleka tą placówkę.
M
Małgorzata
To jakiś koszmar mamy 19.03.2023 a ja nie mogę doprosić się faktury za energię w biurze obsługi nie chcą przyjąć stanu licznika każą czekać na inkasenta, internet to po prostu koszmar, a dodzwonić się to jakaś porażka o co tu chodzi, odciąć prąd to raz dwa ale wysłać rachunek klientowi to dla nich wielki wysiłek jest to okropne
W
Wkurzony
Tragedia. Nie idzie się dodzwonić pod zaden podany nr, ani umówić się na wizytę przez internet. I jak tu coś załatwić?
T
Tomasz
Dziadostwo jakich mało, miałem opłacone wszystkie faktury do końca roku a tu się okazuje że zdemontowali mi licznik, a biuro obsługi to jakaś żenada,nikt tam nic nie wie , to mam pytanie po jaką cholerę oni tam siedzą , chyba czas najwyższy zmienić dostawcę.
B
BartK
Skrajne dziadostwo, skrajne lekceważenie klientów. Nie wiem czy wynika z braku kompetencji i odpowiedzialności, czy prymitywizmu urzędników i zarządzających. Od długiego czasu zero kontaktu. Pomimo tylu negatywnych opinie - kompletny brak reakcji.
R
R
Renata Rzepka
Nie można uzyskać żadnych informacji,nie ma możliwości kontaktu ,telefonicznego,koszmar!!!
K
Krzysztof
W ogóle nie można się dodzwonić, cały czas zajęta linia
N
K
nieszczęsny klient
Nie ma możliwości umówienia wizyty na miejscu. Nie działa czat, nie działa umawianie wizyty przez ich stronę. Cena energii budowlanej wzrosła po cichu 5,5x!!. TO JAK SIĘ Z TAKĄ FIRMĄ PROPISISOWSKĄ SKONTAKOWAĆ?!
A
andy
Telefon to fikcja a osobisty kontakt to poczucie bycia ciężarem i zaburzenia spokoju w BOK.
M
Mariusz
Zero kontaktu telefonicznego.To jakiś cyrk
N
Noname
Państwo w państwie a klient to zło konieczne
Z
zioło
Masakra!!!! nie można się dodzwonić,,osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon lub jest niedostępna" po co podają na stronie telefony do kontaktu, które nie istnieją?
B
BZM
Niech naprawią linie tel. Bo na numer podany w ogóle nie można się połączyć
B
K
były klient
ale lipa, żaden podany numer tel nie działa, ... można sobie dzwonić do śmierci. Enea to dno,
6
603906863
Szczyt hamstwa i arogancji potentata i dostawcy energii.
E
Enea
Hujowa Firma.
N
P
nowy prosument
Żadnego kontaktu telefonicznego NIE MA!
T
Tadeusz
Niestety od kilku lat Zakład ani ENEA Chojnice ani posterunek w Czersku nie raczy odebrać telefonu, na żaden oficjalnie podany numer telefonu...
M
Miki
Brak możliwość dodzwonić się masakra
N
nick
dramat jaki Enea pokazuje w relacji z konsumentem
Y
yoo
unikanie konfrontacji z klientem nie potrafię dobrać słów pogardy
W
Waldemar
ten numer telefonu to chyba jakiś żart z klientów >< (52) 315 22 90. Można dzwoni c godzinami I NIC a ten drugi 6111 111 11 to tylko automat nigdzie nie można podgadać ( Normalnie)
M
mmet
nikt nie odbiera telefonu!!
H
K
Hans Kloss
Do kitu. Telefonu nikt nie odbiera, klienta ma się w głębokim powiązaniu. Nie polecam
F
Franz
Najgorszy dostawca energii jakiego w zyciu mialem, dno
H
Higachi
Na odczycie licznika inkasent kazał wybić matową od słońca szybkę albo zrywać plombę, bo on musi odczytać licznik.
K
Kamyk
Brak kontaktu telefonicznego
K
U
Krzysztof Utracki
Zaczyna mi się nie podobać co robi ta firma, chcą ode mnie fakturę zapłaty za prąd z 2013 roku tak, że będę zmuszony odwiedzić prokuraturę bo wydaje mi się że ktoś tam próbuje wyłudzić kasę. Jeżeli ktoś z was ma podobną sytuację zapraszam na mój priv alpretspzoo@gmail.com.
S
S
Stanisław Sławek
Trzeba uczyć się od Energa 24 gdzie szybko i sprawnie można płacić e- Fakturą w ENEA to praktycznie nie ma oferty i programu albo brak reklamy. slawek9492@wp
M
I
S
mgr inż.Zbigniew STAROSTA
Dzień dobry. Świnoujście, 29 marca czekałem cały dzień na umowę, którą wreszcie zobaczyłem około 16. Byłem przygotowany na zawarcie umowy z Enea. Przed złożeniem podpisów chciałem jednak chociaż przeczytać tytuły podrozdziałów. Niestety Posłaniec kurierski, Doręczyciel poprzez swoje dogadywanie, ponaglanie uniemożliwił mi wykonanie tej podstawowej czynności. Trwałoby to zaledwie 5 minut. Niestety dla Doręczyciela, to była wieczność. Rozstaliśmy się więc, bez podpisania umowy. Lubię wiedzieć co podpisuję.
Z
M
zadowolony mieszkaniec
W niedzielę 20.03 201r. z powodu awarii nie było u mnie prądu. Skontaktowałem się z Posterunkiem energetycznym w Rawiczu. Panowie z pogotowia energetycznego bardzo fachowo i poważnie podeszli do problemu. Wezwano brygadę, która naprawiła usterkę. Podłączono prąd. Sprawdzono działanie. Mimo niedzieli, panowie byli bardzo zaangażowani w wykonywanie swoich obowiązków. Gratuluję takich pracowników. Cieszę się, że tacy pracownicy obsługują nasz rejon. Jeszcze raz dziękuję. Pracownicy zasługują na wyróżnienie.
I
iwona
Najbardziej rzetelna i miła obsługa- pozdrawiam personel z Sulęcina.
G
gshegosh
Nie dzwońcie, i tak przełączą Was tam, gdzie nikt nie odbiera.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.