Głównym profilem działalności firmy "ENEA" S.A. Posterunek Energetyczny jest Dystrybucja energii elektrycznej.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim.
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę "ENEA" S.A. Posterunek Energetyczny.
Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Chojnicka 34, 60-480 Poznań.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 52.4757N, 16.78847E.
[kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom "ENEA" S.A. Posterunek Energetyczny, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Obsługa w BOK Inowrocław fatalna, zwłaszcza u kobiet. Obrażone na cały świat, zrobią wszystko żeby utrudnić, a nie pomóc. Siedzą jak za karę, miny zrzędnięte, coś strasznego. W dodatku nie powiedzą wszystkiego, nie wyjaśnią, albo robią to specjalnie albo nie wiedzą poprostu. Jeżeli jeszcze niektórzy pracownicy tego nie wiedzą to pracę można zmienić. A nawet trzeba jeżeli się nie odnajduje w niej bądź nie może się patrzeć na klientów.
Ja już się nawet nie wypowiadam na temat dystrybucji energii przez Enea w Krzyżu Wlkp... Jestem w plecy na kupę kasy przez ich migotnie... I teraz dobiorę im się do skóry...
Ja już się nawet nie wypowiadam na temat dystrybucji energii przez Enea w Krzyżu Wlkp... Jestem w plecy na kupę kasy przez ich migotnie... I teraz dobiorę im się do skóry...
Stargard punkt na ul. Wyszyńskiego. Średnia ocen 1 na 34 opinie jak najbardziej zasłużona. Atmosfera mocno nerwowa i nieprzyjemna a kobiety pracujące w punkcie robią wszystko aby było jeszcze górzej. Starsze osoby kłócą się i narzekają, dzieci płaczą ze znudzenia, w lokalu zazwyczaj tłoczno, średni czas do przepisania licznika bez wcześniejszej rejestracji to około 3 godziny. Nie polecam, nie pozdrawiam, nie życzę nikomu częstych spotkań w tym puncie.
Beznadziejna,nieprofesjonalna obsługa. Kierowniczka punktu zero kompetencji do natychmiastowej wymiany.Wprowadza chaos i zamieszanie.Ukrywa identyfikator - czy wstydzi się swojego nazwiska? Sprawy , które są załatwiane w innych punktach enei bezproblemowo przerastają merytorycznie i intelektualnie pseudo kierownicze. Masakra omijać z daleka tą placówkę.
To jakiś koszmar mamy 19.03.2023 a ja nie mogę doprosić się faktury za energię w biurze obsługi nie chcą przyjąć stanu licznika każą czekać na inkasenta, internet to po prostu koszmar, a dodzwonić się to jakaś porażka o co tu chodzi, odciąć prąd to raz dwa ale wysłać rachunek klientowi to dla nich wielki wysiłek jest to okropne
Dziadostwo jakich mało, miałem opłacone wszystkie faktury do końca roku a tu się okazuje że zdemontowali mi licznik, a biuro obsługi to jakaś żenada,nikt tam nic nie wie , to mam pytanie po jaką cholerę oni tam siedzą , chyba czas najwyższy zmienić dostawcę.
Skrajne dziadostwo, skrajne lekceważenie klientów. Nie wiem czy wynika z braku kompetencji i odpowiedzialności, czy prymitywizmu urzędników i zarządzających. Od długiego czasu zero kontaktu. Pomimo tylu negatywnych opinie - kompletny brak reakcji.
Nie ma możliwości umówienia wizyty na miejscu. Nie działa czat, nie działa umawianie wizyty przez ich stronę. Cena energii budowlanej wzrosła po cichu 5,5x!!. TO JAK SIĘ Z TAKĄ FIRMĄ PROPISISOWSKĄ SKONTAKOWAĆ?!
Masakra!!!! nie można się dodzwonić,,osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon lub jest niedostępna" po co podają na stronie telefony do kontaktu, które nie istnieją?
ten numer telefonu to chyba jakiś żart z klientów >< (52) 315 22 90. Można dzwoni c godzinami I NIC a ten drugi 6111 111 11 to tylko automat nigdzie nie można podgadać ( Normalnie)
Zaczyna mi się nie podobać co robi ta firma, chcą ode mnie fakturę zapłaty za prąd z 2013 roku tak, że będę zmuszony odwiedzić prokuraturę bo wydaje mi się że ktoś tam próbuje wyłudzić kasę. Jeżeli ktoś z was ma podobną sytuację zapraszam na mój priv alpretspzoo@gmail.com.
Trzeba uczyć się od Energa 24 gdzie szybko i sprawnie można płacić e- Fakturą w ENEA to praktycznie nie ma oferty i programu albo brak reklamy. slawek9492@wp
Dzień dobry. Świnoujście, 29 marca czekałem cały dzień na umowę, którą wreszcie zobaczyłem około 16. Byłem przygotowany na zawarcie umowy z Enea. Przed złożeniem podpisów chciałem jednak chociaż przeczytać tytuły podrozdziałów. Niestety Posłaniec kurierski, Doręczyciel poprzez swoje dogadywanie, ponaglanie uniemożliwił mi wykonanie tej podstawowej czynności. Trwałoby to zaledwie 5 minut. Niestety dla Doręczyciela, to była wieczność. Rozstaliśmy się więc, bez podpisania umowy. Lubię wiedzieć co podpisuję.
W niedzielę 20.03 201r. z powodu awarii nie było u mnie prądu. Skontaktowałem się z Posterunkiem energetycznym w Rawiczu. Panowie z pogotowia energetycznego bardzo fachowo i poważnie podeszli do problemu. Wezwano brygadę, która naprawiła usterkę. Podłączono prąd. Sprawdzono działanie. Mimo niedzieli, panowie byli bardzo zaangażowani w wykonywanie swoich obowiązków. Gratuluję takich pracowników. Cieszę się, że tacy pracownicy obsługują nasz rejon. Jeszcze raz dziękuję. Pracownicy zasługują na wyróżnienie.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się, jak przebiega proces planowania i realizacji budowy stacji transformatorowych, jakie technologie są stosowane oraz jakie usługi oferuje Mega-Pol.
Poznaj ofertę firmy Techvolt Investment, która zajmuje się wykonywaniem linii wysokiego napięcia. Sprawdź, jak specjaliści zatroszczą się o bezpieczeństwo.
Dowiedz się, czym dokładnie jest audyt energetyczny. Sprawdź, dlaczego i kiedy warto go przeprowadzić. Możesz to zrobić z zaufaną firmą Mateusza Rosia.
Firma Analizy Energetyczne Budynków Jakub Gitner zajmuje się przygotowywaniem świadectw charakterystyki energetycznej. Dowiedz się, czym są te dokumenty?
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci