Firma Izabella Dudzińska prowadzi działalność w branży Salony i gabinety kosmetyczne.
Jej siedziba znajduje się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy
zadzwoń pod numer 509 333...
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę Izabella Dudzińska.
Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Ogrodowa 4 lok. 1, 61-820 Poznań.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 52.4036N, 16.92923E.
[kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Izabella Dudzińska. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Ja byłam „tylko” na cięciu, i nigdy wcześniej moje włosy nie zostały tak dobrze wycieniowane bez obcinania 10 cm dlugosci. Wszystko tak jak poprosiłam. Wielki plus.
Warto poczekać na swoją wizytę. Włosy po rozjaśnianiu z ciemnych na beżowy blond, są w bardzo dobrej kondycji. Nie są przesuszone ani połamane, jak po innych fryzjerach.
Wspaniale wykonanie koloryzacji, pokazanej przeze mnie na filmiku Mounir !!!!! Jestem w szoku, że tak można. 10 lat szukałam swojego fryzjera i wyglada na to, że w końcu znalazłam.
Jestem bardzo rozczarowana podejściem Pani Izabeli do klienta. Moja wizyta została odwołana trzy razy ( m.in. godzinę przed spodziewaną wizytą) Przyjechałam specjalnie na tę wizytę z Norwegii i niestety wracam z powrotem z tym samym na głowie co miałam, bo ostatnia wizyta została przełożona na niedziele, po czy ponownie odwołana, a jutro wracam. Jestem oburzona i zawiedziona jej postawą.
Pierwszy raz, jestem świadkiem jak pracę ze zdjęć na instagramie, pokrywają się z rzeczywistością. Kolor mam w końcu czysty i świetlisty, wielki plus za kondycję włosów po rozjaśnieniu. Pozdrawiam
Podejscie do klienta..KATASTROFA. Pani Izabella jest niesympatyczna, raz wspomniała, że nie przepada za rozmowami z ludźmi!? Także nawet nie można się zapytać czy aby to co stworzyła na moich włosach wyszło w 100% tak jak miało wyjść,ponieważ od razu jest nie sympatyczna ( Ja osobiscie usłyszałam, że jak mi się nie podoba to mogę wyjść i nie wracać bo ona się nie chce otaczać takimi ludźmi ). W salonie nie ma luster co Pani Izabella tłumaczy nie lubieniem patrzenia na ręce.. Jest spóźnialska,nie dotrzymuje terminów umówionych wizyt oraz przekłada je po 2/3 razy. O nieaktualnej wizycie niejednokrotnie zostałam poinformowana 30 minut przed wyznaczonym czasem..szkoda, że już dojeżdżałam na miejsce. Ciężko się dodzwonić,ponieważ raz ma osobę do pomocy czy też do odbierania telefonów,a raz jej nie ma.. nie opisuje na sms-y i wiadomości na innych portalach np. Fb lub instagram gdzie widać, że wiadomość została odczytana. Ogólnie rzecz biorąc dziwna atmosfera i wizyty bardzo długo trwają..
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się, na czym polega dermomasaż, jakie korzyści przynosi dla skóry i jakie są wskazówki do jego stosowania. Odkryj tajemnice pięknej i zdrowej skóry!
Dowiedz się, jak dobrać idealny podkład do swojego typu cery i uzyskać piękny, naturalny makijaż. Znajdziesz tu praktyczne porady i wskazówki eksperta.
Odkryj lifting wolumetryczny, rewolucyjną technikę, która odmienia kontury twarzy, nadając jej młodzieńczy wygląd. Dowiedz się więcej o tym zabiegu w artykule.
Zdobądź wiedzę i umiejętności potrzebne do tworzenia niesamowitych stylizacji paznokci! Dołącz do naszego kursu i zacznij swoją przygodę w świecie manicure'u.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci