Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Serwis sprzętu AGD.
PUH Rapitech Piotr Ratajczak ma swoją siedzibę w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim.
Adres wykonywania działalności przez PUH Rapitech Piotr Ratajczak to ul. Krzyżowa 6 lok. 2, 61-545 Poznań.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych PUH Rapitech Piotr Ratajczak.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Skorzystałam z serwisu internetowego "łączącego" fachowców z klientami. Pan zgłosił się do naprawy pralko-suszarki (5 letniej), która po podłączeniu do prądu powodowała wyskakiwanie korków. Przyjechał szybciutko bo już na drugi dzień. Stwierdził, że pralka jest do wyrzucenia, bo zepsuł się panel sterujący, część jest niedostępna, jedynie na zamówienie i koszt zakupu to 600-700 zł, więc pralkę lepiej wyrzucić. Skasował 216zł. Wieczorem zamówiłam "niedostępną część" za 230zł, przyszła po 2 dniach... syn ją wymienił i.... efekt dokładnie ten sam. Od kabelka do kabelka i dziecko pokazuje mi miejsce gdzie jego zdaniem dochodzi do przepięcia.... no cóż... grzałka. Wyciągnęliśmy i BINGO! Przepalona. Koszt zakupu 47 zł. Wymieniliśmy i działa. Dodam tylko, że absolutnie wszystkie strony internetowe podają jako pierwszą przyczynę wyrzucania korków właśnie grzałkę. No więc nie wiem kim ten Pan jest, ale pralek nie powinien naprawiać! Za 2 stówki to ja mogę każdemu powiedzieć, że sprzęt do wyrzucenia. No ludzie! Ach no i najważniejsza rzecz! Pan sobie zmienił moją opinię na serwisie internetowym z 1 (zasłużonej) gwiazdki na 3 i skrócił treść, która teraz brzmi mniej więcej tak: "droga diagnoza bez naprawy bo pralka do wyrzucenia. Ponoć części niedostępne" - czyli "ma baba stary sprzęt i pretensje że serwisant nie jest cudotwórcą..."
Chciałbym podkreślić na wstępie , że pan Ratajczak zdaje sobie dobrze sprawę z tego, że ludziom psują się urządzenia AGD i wobec czego ma to... . Nieprzyjemność jaka mnie z jego strony spotkała i pozostawienie na lodzie to chyba "logo" jego działalności. Kwestia dotyczyła popsutej pralki. Facet szafuje zleceniami wybierając te najbliżej jego miejsca zamieszkania tak wynikało to z rozmowy. Mało tego przekręca fakty tj. terminy realizacji zamówienia uparcie obstając przy swoim. Jest przy tym sarkastyczny. Szczerze, lepiej kupić nową pralkę niż wydawać pieniądze na łaskawcę aby mu się żyło dobrze i dostatnio do e-my. Może przyjedzie i zrobi a może nie przyjedzie i nie zrobi. Zależy jak leż, prawda p. Ratajczak?
Chciałbym podkreślić na wstępie , że pan Ratajczak zdaje sobie dobrze sprawę z tego, że ludziom psują się urządzenia AGD i wobec czego ma to... . Nieprzyjemność jaka mnie z jego strony spotkała i pozostawienie na lodzie to chyba "logo" jego działalności. Kwestia dotyczyła popsutej pralki. Facet szafuje zleceniami wybierając te najbliżej jego miejsca zamieszkania tak wynikało to z rozmowy. Mało tego przekręca fakty tj. terminy realizacji zamówienia uparcie obstając przy swoim. Jest przy tym sarkastyczny. Szczerze, lepiej kupić nową pralkę niż wydawać pieniądze na łaskawcę aby mu się żyło dobrze i dostatnio do e-my. Może przyjedzie i zrobi a może nie przyjedzie i nie zrobi. Zależy jak leż, prawda p. Ratajczak?
Nie polecam, ponieważ mam podejrzenie zawyżania ceny za usługi. Główne pokrętło pralki nie ustawiało oczekiwanego przeze mnie programu. Fachowiec, który przyjechał, włączył pralkę i wcisnął przycisk start/pauza. Wszystko to trwało kilka minut. Pralka ustawiła oczekiwany program a fachowiec wystawił mi rachunek na 100 zł. Nie zgodziłam się na tę kwotę. Po negocjacjach stanęło na kwocie dużo niższej. Nie ufam pracownikowi tej firmy i tej firmie.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Meble otrzymane w spadku po rodzinie, wyjątkowe i wiekowe komody lub stoły – te elementy wyposażenia wnętrza nadają mieszkaniu niezwykłego klimatu. Zobacz jak
Sprzęt AGD to niezbędne wyposażenie domu. Korzystanie z tego rodzaju urządzeń przyśpiesza realizację domowych obowiązków. Jak chronić się przed ich awariami?
Sprzęt AGD może odmówić posłuszeństwa z bardzo różnych przyczyn. W razie wystąpienia awarii zdecydowanie warto zaufać najbardziej doświadczonym fachowcom.
Odkryj nasz mobilny serwis AGD - szybka i profesjonalna pomoc w naprawie sprzętów domowych. Skorzystaj z naszego doświadczenia i korzystaj ze swoich urządzeń.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci