Artykuły i sprzęt ogrodniczy to branża, w której Diler STIGA prowadzi swoją działalność.
Siedzibą firmy jest Jarocin w województwie wielkopolskim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
telefoniczną: 500 119...
lub
mailową:
jarnas@partner-stiga.pl
Adres wykonywania działalności przez Diler STIGA to ul. Śródmiejska 31, 63-200 Jarocin.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Diler STIGA znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Diler STIGA
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Z przykrością wystawiam tę opinię, ale czuję się oszukany przez serwis, który nie tylko zawiódł, ale również próbuje zrzucić winę na klienta. Zgłosiłem reklamację z powodu powtarzającej się awarii urządzenia, która miała miejsce już drugi raz w krótkim czasie. Zamiast rzetelnie zbadać sprawę, serwis automatycznie odmówił naprawy, twierdząc, że sprzęt został zalany – co jest całkowicie nieprawdziwe. Urządzenie było używane zgodnie z zaleceniami producenta. Zamiast odpowiedzialności – zrzucanie winy. Zamiast naprawy – oskarżenia. Taki poziom obsługi klienta jest nieakceptowalny. Zwłaszcza przy sprzęcie który kosztuje niespełna 20tys zl. Nie polecam tego serwisu – brak odpowiedzialności, brak rzetelności. Jeszcze raz nie polecam !!! Model jaki posiadam to Stiga a3000. po odesłaniu do bazy przez czujnik deszczu, robot przestał się włączać.
Najgorsza obsługa w sklepie jaka przytrafiła mi sie w moim życiu. Tak niemiłych osób szukać ze świecą i w dodatku stosunek do klienta jest porażający!!! W życiu moja noga nie przekroczy progu sklepu. Przykro mi, że są tacy ludzie na świecie, jak właściecielka sklepu i reszta personelu. Nie poplecam.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.