PHU Riconex Ryszard Komisarek

Sejfy i kasy pancerne
ul. Chopina 46, 62-025 Kostrzyn wielkopolskie
(1 opinia) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)

Informacje

Sejfy i kasy pancerne to branża, w której PHU Riconex Ryszard Komisarek prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Kostrzyn w województwie wielkopolskim.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działalności PHU Riconex Ryszard Komisarek, skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez email: sklep-riconex@o2.pl lub telefon: (61) 81...
Siedziba firmy PHU Riconex Ryszard Komisarek znajduje się pod adresem 62-025 Kostrzyn ul. Chopina 46. Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy PHU Riconex Ryszard Komisarek znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(1 opinia) napisz opinię
A
ANONIM
Zamawialiśmy od nich 3 razy szafki. Za pierwszym razem była pogięta przesyłka - nie sprawdziłem przy kurierze, Za drugim razem była ok - sprawdziłem przy kurierze (wiadomo jak kurier zareagował że nie podpisze dopóki nie sprawdzę co jest w środku). Teraz za trzecim razem odbiór podpisał NOWY pracownik i nie miał pojęcia że z tej firmy przychodzą takie paczki. Reklamacja oczywiście nie została uwzględniona, bo nie mamy spisanego protokołu przy kurierze... Państwo napisali nam że mamy 7 dni na spisanie nowego protokołu (wezwanie kuriera z powrotem), zmieściliśmy się w tym czasie i napisaliśmy do DSV,ale firma spedycyjna napisała nam: W przypadku szkody jawnej (uszkodzenie opakowania) w oparciu o przepisy Prawa Przewozowego, któremu podlegała realizacja niniejszego transportu art. 76 (…) „przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia (…). Prosimy o kontakt z Nadawcą przesyłki. A nadawca czyli firma którą opisuję powyżej nie uznała reklamacji. Reasumując zdaje sobie sprawę iż wina leży także po naszej stronie bo pracownik nie spisał protokołu, nie zwrócił uwagi na opakowanie że w środku może być pomięta szafka BARDZO. Ale trzeba rozumieć ludzi że jak przychodzą do nas paczki, czasami po 3 dziennie to nie ma kto otwierać i sprawdzać każdej paczki czy wszystko jest ok, pierwsza sprawa to chyba musiałaby być zatrudniona dodatkowa osoba do takich rzeczy, a druga że kurierzy BARDZO nie chętnie chcą tracić czas i otwierać paczki i sprawdzać każde elementy, także jakość materiałów może i jest dobra - nie wiem szafki stoją już z pół roku, ale obsługa 0/10. Podejrzewam że nie jesteśmy pierwsi którzy reklamują jakość usług bo nie wierzę że jeżeli do nas 2/3 wysyłki były uszkodzone to do innych takie nie przyjeżdżają i albo niech lepiej zabezpieczają, albo zmienią firmę kurierską albo niech oleją temat jak i nas.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.