Mechanik samochodowy Auto Serwis Adam Szeszuła Goldcar

Stacje obsługi i warsztaty samochodowe
ul. Prosta 162, 60-479 Poznań Grunwald, wielkopolskie
(5 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)
(5)

Informacje

Stacje obsługi i warsztaty samochodowe to branża, w której Mechanik samochodowy Auto Serwis Adam Szeszuła Goldcar prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Poznań w województwie wielkopolskim.
Pracownicy Mechanik samochodowy Auto Serwis Adam Szeszuła Goldcar udzielą Ci szczegółowych informacji na temat profilu działalności firmy, oferowanych produktów i usług. Skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez email: goldcar69@gmail.com lub telefon: 602 495...
Siedziba firmy Mechanik samochodowy Auto Serwis Adam Szeszuła Goldcar znajduje się pod adresem 60-479 Poznań ul. Prosta 162. Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Mechanik samochodowy Auto Serwis Adam Szeszuła Goldcar oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(5 opinii) napisz opinię
P
PIOTR
Byłem w serwisie mercedesa aso Poznań ul. Michała stwierdzili poważną wadę turbiny koszt 6000pln - 8000pln. oczywiście wstepna wycena .Po umówieniu się z panem z goldcar okazało sie,że padł sterownik turbiny koszt naprawy z gwarancją 400pln .Usługa wykonana na miejscu w 1.5h.Auto śmiga jak nowe żadnych szarpnięć zadławień silnika.Pełna obsługa na profesionalnych urządzeniach.Goraco polecam .Super gość.
M
M
MICHAL MB
Warsztat o dużym doświadczeniu w temacie napraw ukladow paliwowych diesel. Profesjonalne podejście do klienta . SZYBKO I SPRAWNIE POLECAM . MICHAL MB
Z
P
2
Zielone Punto 2
Potwierdzam opinię. Wymienia części bez konsultacji z właścicielem i liczy sobie za to astronomiczne sumy uzasadniając tym że było ciężko i dużo się narobił. Oprócz tego niska jakość realizowanych usług. Dzień po wymianie bębnów i szczęk w układzie hamowania tylnej osi musiałem wracać na poprawkę bo pękła sprężyna której nie wymienił i zaczęło stukać w zacisku. Wymienił poduszkę pod napędem bez konsultacji ze mną. Okazało się że przy odkręcaniu śruby trzymającej poduszkę ukręcił nakrętkę w belce oczywiście nie przyznając się do tego i zamiast tego wspawał mi śrubę do belki, do tego krzywo. Przez to że śruba była krzywo wspawana to nakrętka trzymająca poduszkę ciągle się luzowała co ostatecznie doprowadziło do zniszczenia poduszki, naprawę zrobiłem w innym warsztacie. Podczas tej samej wizyty zapytałem także pracownika o koszt wymiany uszczelniacza skrzyni biegów i miało to być 400zł. W rozmowie telefonicznej właściciel warsztatu zaproponował kwotę 800zł motywując to ciężkim dostępem i dużym nakładem pracy. Ostatecznie w innym warsztacie zapłaciłem 380zł. Nie polecam "Januszy".
Z
P
2
Zielone Punto 2
Potwierdzam opinię. Facet wymienia części bez konsultacji z właścicielem a na koniec wypala z jakąś astronomiczną sumą i mówi ile to musiał się narobić. Oprócz tego niska jakość realizowanych usług. Dzień po wymianie bębnów i szczęk wracałem do nich na poprawkę bo coś stukało - okazało się że sprężyn nie wymienili. Ukręcili mi także nakrętkę w belce od trzymania poduszki pod napędem (poduszkę wymienili bez mojej zgody a przyjechałem na wymianę oleju) i w to miejsce krzywo wspawali śrubę (oczywiście nie przyznali się). Przez to że krzywo to zrobili nakrętka na tej śrubie ciągle się obluzowywała i poduszka ruszała się w mocowaniu co ostatecznie doprowadziło do zniszczenia poduszki. Wróciłem na reklamację to usłyszałem informację że musiałem w coś zahaczyć od dołu tą śrubą. No i ostatecznie facet zawyża cenę naprawy. Jak byłem na miejscu to spytałem pracownika ile kosztuje wymiana uszczelniacza skrzyni biegów i dostałem odpowiedź 400zł. Zadzwoniłem do szefa umówić wymianę to usłyszałem "Panie to tyle roboty jest, będzie 800zł" zatem podziękowałem w innym warsztacie zrobili mi to za 380zł. Nie polecam Janusza.
C
Cruel
Za wymianę czujnika paliwa w Focusie II 1.6 TDCI skasowano mnie 800 zł! Stało się to pomimo, że Pan Adam umawiał się najpierw na diagnozę i jak ja to odebrałem - wycenę. Wyceny nie było, bo pomimo moich uprzednich telefonów, Pan Adam zwodził, zwodził, aż w końcu zadzwonił po prawie tygodniu i oznajmił, że auto można odebrać. Naprawę wykonano NA CZĘŚCI UŻYWANEJ (nie wiadomo jak długo będzie sprawna) pomimo, że wysoki koszt Pan Adam sam umotywował ciężkim dostępem do listwy wtryskowej... Stało się to oczywiście bez mojej zgody. Wartość materiału to jakieś 40 zł. Koszt natomiast rynkowy takiej naprawy na części nowej jest o połowę niższy, niż zdarł ze mnie Pan Adam: . Pierwotnie postawiona diagnoza, to brak kompresji. Pozostawiono po sobie bałagan w każdej części auta. Nawet pokrowiec od kanapy nie naciągnięty. Ten fakt świadczy o nierzetelności warsztatu, bowiem próbowano szukać przyczyny braku ciśnienia paliwa prawdopodobnie w pompie elektrycznej w zbiorniku paliwa, a w tych silnikach tam jej nie ma :) Odradzam tego "fachowca".
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.