Głównym profilem działalności firmy Astrade Marianna Soroka jest Serwis sprzętu AGD.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Szczecin w województwie zachodniopomorskim.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy
zadzwoń pod numer 728 120...
lub
napisz wiadomość e-mail na adres
biuro@abckawy.pl
Siedziba firmy Astrade Marianna Soroka znajduje się pod adresem 71-795 Szczecin ul. Duńska 98.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Astrade Marianna Soroka oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Astrade Marianna Soroka
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Polecam , jestem bardzo zadowolona z firmy. Szybki serwis, dobra cena. Rzetelna informacja i rada. Wiadomo koszty serwisu będą rosnąć w związku z kosztami utrzymania firmy , ale z tym musimy się wszyscy liczyć. Wspierajmy polskie firmy
SZCZERZE ODRADZAM !!!! jakiekolwiek kontakty z tym pseudo-serwisem. 14 dnia poinformowali, że mam „uszkodzony przepływomierz i to jest powodem wszelkich problemów w moim ekspresie… Gdy zapytałem o koszty, usłyszałem: „nowy przepływomierz 350 PLN + wymiana 100 PLN + konserwacja 315 PLN… wszystko razem ponad 750 PLN” zrezygnowałem i wymieniłem sam w cenie 38,90 PLN + 10,95 PLN InPost = 49,85 PLN (Allegro) i po odkręceniu 4 wkrętów bez użycia jakichkolwiek narzędzi…Wymiana przepływomierza odblokowało ekspres, komunikat o „pustym obwodzie…” zniknął lecz o „odkamienianiu…” nadal pozostał. Czyli doprowadzenie ekspresu do stanu z dnia oddania do tego pseudo-serwisu kosztował mnie 149,85 PLN i trwał trzy tygodnie. Awaria przepływomierza powstała w serwisie i nie była w jakikolwiek sposób połączona ze zgłaszaną przeze mnie usterką. Zapewne większość z nas klientów, oddając jakikolwiek sprzęt do naprawy profesjonalistom oczekuje naprawy, a nie tworzenia nowych usterek które za spore pieniądze mogą łatwo „zdiagnozować”” i „usunąć” (tacy mądrzy…) - jak u garażowych mechaników samochodowych lat 70-tych ubiegłego wieku. Nie polecam tego pseudo-serwisu nikomu, a osobiście na pewno się z niczym do nich nie zgłoszę… szkoda czasu, pieniędzy i nerwów.
100zł za ocenę niesprawności expresu,drugie 100zł ,żeby trwało to 2 a nie14 dni i proponowany koszt naprawy 900zł.Nie skorzystałem z tak "okazyjnej" oferty.U konkurencji zapłaciłem 360zł za ten sam zakres naprawy.
100zł za ocenę niesprawności expresu,drugie 100zł ,żeby trwało to 2 a nie14 dni i proponowany koszt naprawy 900zł.Nie skorzystałem z tak "okazyjnej" oferty.U konkurencji zapłaciłem 360zł za ten sam zakres naprawy.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Skorzystaj z profesjonalnej naprawy domowych ekspresów do kawy. Tom-Serwis oferuje szybkie diagnozowanie i skuteczne rozwiązania dla Twojego urządzenia.
Dowiedz się, jak skutecznie naprawić piekarnik oraz jakie usługi oferuje serwis piekarnika w Starachowicach. Sprawdź nasze porady i skorzystaj z pomocy!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci