Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Szewc.
Usługi Szewsko - Kaletnicze Aneta Kostka ma swoją siedzibę w miejscowości Szczecin w województwie zachodniopomorskim.
Pracownicy Usługi Szewsko - Kaletnicze Aneta Kostka udzielą Ci szczegółowych informacji na temat profilu działalności firmy, oferowanych produktów i usług.
Skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez
email:
anetakostka@op.pl
lub
telefon: 574 343...
Firmę Usługi Szewsko - Kaletnicze Aneta Kostka znajdziesz pod adresem 70-241 Szczecin ul. Kopernika 6 lok. 10,.
Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom Usługi Szewsko - Kaletnicze Aneta Kostka, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Gdybym mogła dałabym 0. Dałam pani buty Nike air max 95 do naprawy. Mianowicie wymiany systemu który uszkodził się w jednym bucie. Pytałam zanim zaniosłam buty czy dokonuje pani takie naprawy, powiedziala, że tak. Zaniosłam obuwie, zapytalam czy wymienią system w obu butach na nowy, stwierdziła, że tak. Czekałam na naprawę tydzień, później dwa. W międzyczasie byłam 2 razy w salonie, pani twierdziła, że czeka na naprawę maszyny aby móc wymienić systemy. Po 2,5 tygodnia gdy zadzwoniłam zapytać czy obuwie zostało naprawione czy mam je poprostu zabrać, bo przeciąga się to bardzo w czasie, pani poinformowała mnie, że już naprawiła. Gdy zobaczyłam jak wyglądają moje buty to się przeraziłam. Systemy nie zostały wymienione tylko wypełnione zwykłym silikonem, do tego bardzo niechlujnie, całe buty były nim wymazane. Zwróciła mi koszty za naprawę, które wczesniej pobrała, jednak nie zmienia to faktu że uszkodziła obuwie jeszcze bardziej. Buty nadają się na śmietnik, a można było wymienić tylko jedna poduszkę. Nigdy więcej nie skorzystam z usług owej pani, i będę serdecznie odradzać.
Gdybym mogła dałabym 0. Dałam pani buty Nike air max 95 do naprawy. Mianowicie wymiany systemu który uszkodził się w jednym bucie. Pytałam zanim zaniosłam buty czy dokonuje pani takie naprawy, powiedziala, że tak. Zaniosłam obuwie, zapytalam czy wymienią system w obu butach na nowy, stwierdziła, że tak. Czekałam na naprawę tydzień, później dwa. W międzyczasie byłam 2 razy w salonie, pani twierdziła, że czeka na naprawę maszyny aby móc wymienić systemy. Po 2,5 tygodnia gdy zadzwoniłam zapytać czy obuwie zostało naprawione czy mam je poprostu zabrać, bo przeciąga się to bardzo w czasie, pani poinformowała mnie, że już naprawiła. Gdy zobaczyłam jak wyglądają moje buty to się przeraziłam. Systemy nie zostały wymienione tylko wypełnione zwykłym silikonem, do tego bardzo niechlujnie, całe buty były nim wymazane. Zwróciła mi koszty za naprawę, które wczesniej pobrała, jednak nie zmienia to faktu że uszkodziła obuwie jeszcze bardziej. Buty nadają się na śmietnik, a można było wymienić tylko jedna poduszkę. Nigdy więcej nie skorzystam z usług owej pani, i będę serdecznie odradzać.
Oddalam do zszycia 3 pary obuwia sportowego.Po oględzinach i rozmowie z osoba przyjmująca, zapewniono mnie, ze będzie to wykonane estetycznie. Wpłaciłam cala kwotę 150 zl za naprawę z góry ,pomijając ,ze są to dziwne praktyki zapłaty przed wykonaniem usługi. Osobiście nie mogłam dokonać odbioru.Obuwie zostało zszyte nie pasującym kolorem nici. Wyglądają szkaradnie. Na probe złożenia reklamacji odpowiedziano mi arogancja i wyproszeniem z zakładu. Nie polecam usług w tym zakładzie! To zwykle naciąganie klienta i wręcz chamska obsługa!
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Naprawa obuwia - profesjonalne usługi, przedłużające żywotność Twoich ulubionych butów. Odkryj naszą ofertę i ciesz się na nowo swoim ulubionym obuwiem!
Pracownia Obuwia Mieczysław Pulwicki znajduje się w Poznaniu i oferuje usługi szewskie i kaletnicze. Jakie płyną z nich korzyści? Dlaczego warto? Sprawdź!
Czym charakteryzuje się zawód szewca i jakie usługi związane z naprawą obuwia on oferuje? Dlaczego warto zdecydować się na współpracę z Zakładem Dobry Szewc?
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci