Głównym profilem działalności firmy Lidl jest Sklepy spożywcze.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Świnoujście w województwie zachodniopomorskim.
Firma świadczy działalność pod adresem 72-600 Świnoujście ul. 11 Listopada 5.
Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby Lidl: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Lidl oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
bardzo dobrze prowadzony sklep,czysto, uprzejma i uczynna obsługa.dobry dojazd tramwajem,duży parking. przy okazji gorąca prośba do szefostwa f-my LIDL:wprowadzcie na stałe do waszego asortymentu mrożonek "zupę rybną z frutti de mare" prod. z Hamburga!!!fantazja!!Mieliście ją w IV kwartale 09 w sprzedaży.
Proszę o podanie numeru kontaktowego . Wczoraj robiłam zakupy w Państwa sklepie. Muszę pilnie porozmawiać. Jestem po zabiegu operacyjnym i mam problem z poruszaniem się . Bardzo proszę o ułatwienie mi rozmowy z przedstawicielem Państwa sklepu. Z góry dziekuję. Z powazaniem
byłam klijentkom sklepu lidl moia ocena co do sklepu i pracownic kture tam pracuia to 0000000000 pani j kwiatkowska jest bez kultury do tego nie potrafi normalnie jak sprzedawca powiedziec dziekuje ten sklep zeszedl na psy do tego jest tam brudno jest 10 kierowniczek a tak naprawde zadna nia nie jest nie ma numeru biura kture powine sie zajmowac dobrem klijentow po za bezplatnym ktury nie mozna zralizowac z tel komorkowego jezeli nie zmienici podeiscia do klijentow to ja napewno nie bende tan chodzic ani moi znajomi odniose sie do pani kwiatkowskiej moim zdaniem ta pani powina zaczac edukacie od podstawowki nauczyc sie powina z szacunkiem do klijenta bo w koncu taka jak ja i reszta klijento daiemy jej zarabiac na wyplate a pozatym z moiej strony moze byc pewna ze ja tego tak nie zostawie
nie bylam zbyt milo potraktowana przez ochrone.
Odlozylam rzeczy nie wziete przy nieuzywanym czytniku cen.
Tak kiedys robili inni klienci.
W tym dniu zrobilam w sklepie zakupy na ponad 200 zl.
Nie moglam wydac wiecej pieniedzy. Wiec czesc towaru zostawilam.
Przeslalam stosowna uwage listem tradycyjnym.
Do tej pory nie mam zadnej odpowiedzi.
Zgadzam sie z uwagami ochroniarza, ale potaktowanie mnie z gory, ton wypowiedzi - wrecz krzyki - pamietam do dzisiaj.
Juz rzadziej zachodze do waszych sklepow w Lodzi.
Klientka" z Balut"
W lidlu w legniy są wiecznie długie kolejki, zawsz trzeba trzekać co najmniej z 15 min. na obsługę, jest otwarta tylko jedna kasa a obsługa jest wredna i opryskliwa ipowolna.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odkryj majonez bez laktozy od Starck's Food Polska! Idealny dla osób z nietolerancją laktozy. Spróbuj tego pysznego i zdrowego dodatku do potraw już dziś!
Zastanawiasz się, czy warto zakupić cukier w ilościach hurtowych? Poznaj argumenty do przeanalizowania przed dokonaniem tej inwestycji! Przeczytaj artykuł!
Dowiedz się, jakie są różnice między barwnikami naturalnymi a syntetycznymi, jak wpływają na zdrowie oraz dlaczego warto wybierać produkty z dobrymi barwnikami.
Każdy z rodzajów miodów BIO ma swoje unikalne właściwości i zastosowania. Jakie są zastosowania każdego z nich? Przeczytaj artykuł i dowiedz sie więcej!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci