Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Dystrybucja energii elektrycznej.
"ENEA" S.A. Posterunek Energetyczny ma swoją siedzibę w miejscowości Dziwnów w województwie zachodniopomorskim.
Jeśli chcesz nawiązać z "ENEA" S.A. Posterunek Energetyczny kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 72-420 Dziwnów ul. Słowackiego 15.
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy "ENEA" S.A. Posterunek Energetyczny w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Dzwonię na infolinię inteligentna asystentka żąda PESEL więc piszę PESEL 11 cyfr a ona znowu błędny PESEL , PESEL składa się z 11 cyfr, sprawdzam dobrze podałem, ona znowu to samo, sprawdzam dobrze napisałem, ona znowu gada błędny PESEL, itd. prawie dostałem obłędu rzuciłem słuchawką.....
Co to za firma że od maja prąd mam przepisany na siebie a rachunki przychodzą na byłego męża jak przyjdą bo do tej pory jeszcze nieotszymalam rachunku za lipiec masakra
Jestem bardzo wdzięczna za empatyczna pomoc przy składaniu wniosku o zmianę w umowie. Pani z obsługi bardzo życzliwie wykazała inicjatywę, zainteresowanie moja sprawa i bezradnością jaką przejawiłam stojąc przy biletomacie 10 minut przed zamknięciem placówki. Z biletomatu nie otrzymałam nr , ale Pani będąca pracownikiem osobiście z własnej woli wykazała gotowość i chęć przyjęcia mojego wniosku i złożenia go w odpowiednie miejsce. Sprawa została bardzo pomyślnie załatwiona , sprawnie, szybko. Jestem bardzo wdzięczna za pomoc
Obsługa w BOK Inowrocław fatalna, zwłaszcza u kobiet. Obrażone na cały świat, zrobią wszystko żeby utrudnić, a nie pomóc. Siedzą jak za karę, miny zrzędnięte, coś strasznego. W dodatku nie powiedzą wszystkiego, nie wyjaśnią, albo robią to specjalnie albo nie wiedzą poprostu. Jeżeli jeszcze niektórzy pracownicy tego nie wiedzą to pracę można zmienić. A nawet trzeba jeżeli się nie odnajduje w niej bądź nie może się patrzeć na klientów.
Ja już się nawet nie wypowiadam na temat dystrybucji energii przez Enea w Krzyżu Wlkp... Jestem w plecy na kupę kasy przez ich migotnie... I teraz dobiorę im się do skóry...
Ja już się nawet nie wypowiadam na temat dystrybucji energii przez Enea w Krzyżu Wlkp... Jestem w plecy na kupę kasy przez ich migotnie... I teraz dobiorę im się do skóry...
Stargard punkt na ul. Wyszyńskiego. Średnia ocen 1 na 34 opinie jak najbardziej zasłużona. Atmosfera mocno nerwowa i nieprzyjemna a kobiety pracujące w punkcie robią wszystko aby było jeszcze górzej. Starsze osoby kłócą się i narzekają, dzieci płaczą ze znudzenia, w lokalu zazwyczaj tłoczno, średni czas do przepisania licznika bez wcześniejszej rejestracji to około 3 godziny. Nie polecam, nie pozdrawiam, nie życzę nikomu częstych spotkań w tym puncie.
Beznadziejna,nieprofesjonalna obsługa. Kierowniczka punktu zero kompetencji do natychmiastowej wymiany.Wprowadza chaos i zamieszanie.Ukrywa identyfikator - czy wstydzi się swojego nazwiska? Sprawy , które są załatwiane w innych punktach enei bezproblemowo przerastają merytorycznie i intelektualnie pseudo kierownicze. Masakra omijać z daleka tą placówkę.
To jakiś koszmar mamy 19.03.2023 a ja nie mogę doprosić się faktury za energię w biurze obsługi nie chcą przyjąć stanu licznika każą czekać na inkasenta, internet to po prostu koszmar, a dodzwonić się to jakaś porażka o co tu chodzi, odciąć prąd to raz dwa ale wysłać rachunek klientowi to dla nich wielki wysiłek jest to okropne
Dziadostwo jakich mało, miałem opłacone wszystkie faktury do końca roku a tu się okazuje że zdemontowali mi licznik, a biuro obsługi to jakaś żenada,nikt tam nic nie wie , to mam pytanie po jaką cholerę oni tam siedzą , chyba czas najwyższy zmienić dostawcę.
Skrajne dziadostwo, skrajne lekceważenie klientów. Nie wiem czy wynika z braku kompetencji i odpowiedzialności, czy prymitywizmu urzędników i zarządzających. Od długiego czasu zero kontaktu. Pomimo tylu negatywnych opinie - kompletny brak reakcji.
Nie ma możliwości umówienia wizyty na miejscu. Nie działa czat, nie działa umawianie wizyty przez ich stronę. Cena energii budowlanej wzrosła po cichu 5,5x!!. TO JAK SIĘ Z TAKĄ FIRMĄ PROPISISOWSKĄ SKONTAKOWAĆ?!
Masakra!!!! nie można się dodzwonić,,osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon lub jest niedostępna" po co podają na stronie telefony do kontaktu, które nie istnieją?
ten numer telefonu to chyba jakiś żart z klientów >< (52) 315 22 90. Można dzwoni c godzinami I NIC a ten drugi 6111 111 11 to tylko automat nigdzie nie można podgadać ( Normalnie)
Zaczyna mi się nie podobać co robi ta firma, chcą ode mnie fakturę zapłaty za prąd z 2013 roku tak, że będę zmuszony odwiedzić prokuraturę bo wydaje mi się że ktoś tam próbuje wyłudzić kasę. Jeżeli ktoś z was ma podobną sytuację zapraszam na mój priv alpretspzoo@gmail.com.
Trzeba uczyć się od Energa 24 gdzie szybko i sprawnie można płacić e- Fakturą w ENEA to praktycznie nie ma oferty i programu albo brak reklamy. slawek9492@wp
Dzień dobry. Świnoujście, 29 marca czekałem cały dzień na umowę, którą wreszcie zobaczyłem około 16. Byłem przygotowany na zawarcie umowy z Enea. Przed złożeniem podpisów chciałem jednak chociaż przeczytać tytuły podrozdziałów. Niestety Posłaniec kurierski, Doręczyciel poprzez swoje dogadywanie, ponaglanie uniemożliwił mi wykonanie tej podstawowej czynności. Trwałoby to zaledwie 5 minut. Niestety dla Doręczyciela, to była wieczność. Rozstaliśmy się więc, bez podpisania umowy. Lubię wiedzieć co podpisuję.
W niedzielę 20.03 201r. z powodu awarii nie było u mnie prądu. Skontaktowałem się z Posterunkiem energetycznym w Rawiczu. Panowie z pogotowia energetycznego bardzo fachowo i poważnie podeszli do problemu. Wezwano brygadę, która naprawiła usterkę. Podłączono prąd. Sprawdzono działanie. Mimo niedzieli, panowie byli bardzo zaangażowani w wykonywanie swoich obowiązków. Gratuluję takich pracowników. Cieszę się, że tacy pracownicy obsługują nasz rejon. Jeszcze raz dziękuję. Pracownicy zasługują na wyróżnienie.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Zapewnij niezawodność i długotrwałe funkcjonowanie stacji transformatorowych dzięki profesjonalnemu projektowaniu, budowie i utrzymaniu. Odkryj firmę ELTES.
W czasach, gdy koszta życia coraz bardziej wzrastają, ważne jest, aby szukać oszczędności długofalowych. Jednym z takich rozwiązań jest produkcja energii.
Dowiedz się, jak przebiega proces planowania i realizacji budowy stacji transformatorowych, jakie technologie są stosowane oraz jakie usługi oferuje Mega-Pol.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci