Igpol Serwis Wiktor Szydłowski

Serwis sprzętu AGD
ul. Kasprzaka 3, 91-078 Łódź łódzkie
(3 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
(4)

Informacje

Igpol Serwis Wiktor Szydłowski działa w branży Serwis sprzętu AGD. Siedziba firmy znajduje się w województwie łódzkim w miejscowości Łódź.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze mailowej: serwis@igpol.com.pl możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom Igpol Serwis Wiktor Szydłowski, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(3 opinie) napisz opinię
M
Marcin
Ostatnia wizyta serwisowa przed długim weekendem. Przyjechał młody chłopak - od początku insynuował, że awaria od filtra wody - niestety był czysty (bo dbam o sprzęt). Następnie był bardzo zawiedziony, że pralka nie ma "tylko wirowania" bo "on nie będzie siedział i czekał". Ogólnie mimo mówienia, że problem wystąpił podczas programu "codzienny" nie został on uruchomiony. Nie znaleziono usterki - Pan pojechał i po 10 min problem znów wystąpił jednak Pan już nie wrócił. Ogólnie od początku padała propozycja "zawiozę na serwis" - tylko Pan nie wiedział ile będzie kosztowała diagnoza na serwisie (szkoda, że wcześniej nikt nie mówił o możliwości zawiezienia na serwiss - bo 130zł za kuriera to trochę drogo i mogłem sam zawieźć pralkę). - Daje 2 gwiazdki - 1 dodałem bo po długim weekendzie Pan się zreflektował, zadzwonił i chciał przyjechać powtórnie - jednak już nadszarpnął zaufanie i podziękowałem. Diagnoza trwała łącznie ok 20min (mimo zapisu diagnostyka u klienta 15-17 więc przeznaczone 2h). Inny serwisant zrobił więcej przez telefon i za darmo "bo nie mam terminów" niż serwisant tej firmy podczas wizyty.
K
Krystyna
Żenada przyjechał zainkasował 130 zł nic nie zrobił o przepraszam puścił płukanie. Gdy syn zasugerował pranie 55min to odpowiedź. :że nie ma całego dnia po 45 min wyszedł wpisując że był od 15 do 17. Włączyłam pranie 55min po 10min pralka przestała działać .Zadzwonilam do niego w odpowiedzi usłyszałam że zgłosi to w serwisie. To pytam za co mu zapłaciłam????? . Jedna gwiazdka bo mniej nie można.
A
B
Anna Błaszczyk
Szybko ,sprawnie. Prawdziwi fachowcy .Polecam
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.