Siedzibą Azg S.C. Grzegorz Rogalski, Andrzej Piecyk jest Łódź w województwie łódzkim.
Działalność firmy koncentruje się na branży Sklepy spożywcze.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działalności Azg S.C. Grzegorz Rogalski, Andrzej Piecyk, skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez
telefon: (42) 65...
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Azg S.C. Grzegorz Rogalski, Andrzej Piecyk oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Witam i jak najbardziej polecam sklep ze względu na przystępne ceny! Robię zakupy na Wojska, bo mam po drodze ale chyba zacznę w innym puncie tej sieci, bo panie albo jakoś mało tam zarabiają i mam wrażenie, że dorabiają jako "telefonistki" albo muszę czekać aż łaskawie wyjdą do mnie-klienta a ostatnio poczułem chyba większą lekcewagę, bo byłem zmuszony do czekania ze względu na flirty z dwoma klientami - widziałem, że smakoszami setek, bo kupili po jednej. Musiałem wysłuchac najpierw komplementów do pani sprzedającej, poźniej co by z nią robili, poźniej propozycji całowania i tu na szczeście pani błysneła resztką godności zerkając, że juz dlugo czekam, odmówiła, lecz dała mi jeszcze popatrzeć jak można ja czule obcałowywać po rękach..... Komuna wraca? Kultura dla klienta i szanowanie jego czasu nie ma już znaczenia? Spróbuję jeszcze w weekendy, bo podobno są tam bardziej taktowne ekspedientki.....
Witam i jak najbardziej polecam sklep ze względu na przystępne ceny! Robię zakupy na Wojska, bo mam po drodze ale chyba zacznę w innym puncie tej sieci, bo panie albo jakoś mało tam zarabiają i mam wrażenie, że dorabiają jako "telefonistki" albo muszę czekać aż łaskawie wyjdą do mnie-klienta a ostatnio poczułem chyba większą lekcewagę, bo byłem zmuszony do czekania ze względu na flirty z dwoma klientami - widziałem, że smakoszami setek, bo kupili po jednej. Musiałem wysłuchac najpierw komplementów do pani sprzedającej, poźniej co by z nią robili, poźniej propozycji całowania i tu na szczeście pani błysneła resztką godności zerkając, że juz dlugo czekam, odmówiła, lecz dała mi jeszcze popatrzeć jak można ja czule obcałowywać po rękach..... Komuna wraca? Kultura dla klienta i szanowanie jego czasu nie ma już znaczenia? Spróbuję jeszcze w weekendy, bo podobno są tam bardziej taktowne ekspedientki.....
Witam i jak najbardziej polecam sklep ze względu na przystępne ceny! Robię zakupy na Wojska, bo mam po drodze ale chyba zacznę w innym puncie tej sieci, bo panie albo jakoś mało tam zarabiają i mam wrażenie, że dorabiają jako "telefonistki" albo muszę czekać aż łaskawie wyjdą do mnie-klienta a ostatnio poczułem chyba większą lekcewagę, bo byłem zmuszony do czekania ze względu na flirty z dwoma klientami - widziałem, że smakoszami setek, bo kupili po jednej. Musiałem wysłuchac najpierw komplementów do pani sprzedającej, poźniej co by z nią robili, poźniej propozycji całowania i tu na szczeście pani błysneła resztką godności zerkając, że juz dlugo czekam, odmówiła, lecz dała mi jeszcze popatrzeć jak można ja czule obcałowywać po rękach..... Komuna wraca? Kultura dla klienta i szanowanie jego czasu nie ma już znaczenia? Spróbuję jeszcze w weekendy, bo podobno są tam bardziej taktowne ekspedientki.....
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odkryj majonez bez laktozy od Starck's Food Polska! Idealny dla osób z nietolerancją laktozy. Spróbuj tego pysznego i zdrowego dodatku do potraw już dziś!
Zastanawiasz się, czy warto zakupić cukier w ilościach hurtowych? Poznaj argumenty do przeanalizowania przed dokonaniem tej inwestycji! Przeczytaj artykuł!
Dowiedz się, jakie są różnice między barwnikami naturalnymi a syntetycznymi, jak wpływają na zdrowie oraz dlaczego warto wybierać produkty z dobrymi barwnikami.
Każdy z rodzajów miodów BIO ma swoje unikalne właściwości i zastosowania. Jakie są zastosowania każdego z nich? Przeczytaj artykuł i dowiedz sie więcej!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci