W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy
zadzwoń pod numer (44) 68...
Jeśli chcesz nawiązać z salon Orange kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 97-500 Radomsko pl. 3 Maja 10.
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych salon Orange.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Pragnę serdecznie podziękować Pani Kristinie (Okrzei 6) za szybkie i skuteczne osunięcie awarii w telefonie komórkowym. Była jedyną osobą, która poradziła sobie skutecznie z problemem telefonu. Wspomnę, że byłam również w punkcie, sklepie Orange przy u. Okrzei 38 i pani mająca tam dyżur nawet nie próbowała usunąć usterki
Pani która tam pracuje albo jest niekompetentna albo celowo wprowadza w błąd twierdząc, że nie można zwiększyć internetu na obecnym nr. trzeba dobrać kolejny nr...Dzwoniąc na infolinię rozmowy są nagrywane więc polecam tą formę przedłużania umowy. ( Osoba z którą rozmawiałam potwierdziła, że niestety tak się zdarza dosyć często.)
Firma Orange i Kierownik Salonu Własnego w Świeciu razem z regionalnym specjalistą od kadr to jakaś kpina! Tak duża firma pozwala sobie na rządy Kierownika, który ZWALNIA pracownicę w 9 miesiącu ciąży 2 tygodnie przed porodem, tym samym pozbawiając środków do życia. A specjalista od kadr twierdzi, że wszystko ok :D :D :D W dodatku nikt nie raczył poinformować o zakończeniu umowy z "TĄ FIRMĄ" a pracownica o jej zakończeniu dowiedziała się z listu o zwrot urządzeń służbowych na 5 dni przed zakończeniem umowy. Bardzo nieprofesjonalne i nieetyczne podejście do pracownika.
Przodownicy pracy (ale na zapleczu, bo tam głównie siedzą) - dodzwonić się do nich nie można o którejkolwiek porze dnia. Gdy już wejdzie człowiek z ulicy (łaskawie) ktoś do niego wychodzi, ale gdy sformuje się kolejka to ludziska stoją. Nie ma zmiłuj, drugi nie wyjdzie, widać na zapleczu dzieją się sprawy są dużo ważniejsze. W sumie działają podobnie jak sąsiednia poczta. W obydwu instytucjach króluje duch wsiowego GS-u z czasów PRL-u. Gdyby nie wyposażenie z XXI wieku nikt by nie zauważył różnic.
Nawet gdybym chciała to nie mogę napisać dobrej opinii. Nie wiem czy ktoś spotkał się z takim zdarzeniem że przez 10 miesięcy korzystał z usługi ORANGE LOVE nigdy nie spóznił się z opłatą rachunków i nagle zgłasza brak światłowodu i wtedy dowiaduje się że to nie awaria lecz został odcięty bo inna osoba została na to miejsce podpięta i nie ma szansy na ponowne podpięcie bo nie ma miejsca. A Orange nie interesuje ten przypadek każą czekać na rozbudowę sieci tak więc od dwóch tygodni jestem odcięta od wszystkich usług orange, ale rachunek wkrótce dostanę napewno
Potwierdzam poprzednią opinię. Dodatkowo, gdy już dojedzie się na miejsce, pracownice są nie doinformowane i nie potrafią załatwić najprostszych spraw- za co im płacą?
Praca tego telepunktu ( podwykonawców firmy Ktel ) nawet nie zalicza się do oceny...to jest skandal. Pragnę pozanć osobę, która rekrutuję oraz sprawdza kwalifikację pracowników. Złoże serdeczne gratulację!!!( jeśli piszecie państwo,że przeniesienie dwóch isdn-ów oraz jednego dsl-a potrwa dwa tygodnie to niech to tyle trwa a nie jak w moim przypadku 1,5 miesiąca. Nie znam tak wzorowo stosującej spychologię firmy jak TPSA.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Jakie korzyści niesie za sobą montaż paneli słonecznych? Co na temat fotowoltaiki mówi pracownik firmy Tomtech? Czy to dobre rozwiązanie dla przedsiębiorców?
System zarządzania budynkami to zaawansowane rozwiązanie technologiczne, które umożliwia efektywne monitorowanie, kontrolowanie i optymalizowanie pracy urządzeń
Sieć słaboprądowa to kluczowy element infrastruktury elektrycznej, który umożliwia przesyłanie niskonapięciowej energii elektrycznej z elektrowni do domów.
Projektowanie elektroinstalacji to proces planowania i tworzenia systemów elektrycznych dla różnego typu obiektów. Wymaga on dużej wiedzy z zakresu elektroniki.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci