"Multimedia Polska" S.A. Biuro Obsługi Klienta

Telewizja kablowa
ul. Konopnickiej 15, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
(45 opinii) napisz opinię
NIP
5861044881
Telefon

Informacje

Telewizja kablowa to branża, w której "Multimedia Polska" S.A. Biuro Obsługi Klienta prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Aleksandrów Łódzki w województwie łódzkim.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z "Multimedia Polska" S.A. Biuro Obsługi Klienta poprzez telefon: (24) 42... .
Z przedstawicielem firmy "Multimedia Polska" S.A. Biuro Obsługi Klienta możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Konopnickiej 15,. Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy "Multimedia Polska" S.A. Biuro Obsługi Klienta w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(45 opinii) napisz opinię
J
Jeff
Co 10minut internet nie działa od kilku dni jedyna odpowiedź na pytanie co się dzieje "mamy jakaś awarie" 100mb/s pobierania jest tylko na papierku bo mamy 30mb najmniejsze aktualizacje robi po 3h Jeżeli w domu każdy używa internetu nie da się funkcjonowac. Nie polecam
K
Karol
Faktycznie, Pani pracująca tam jest specyficzna, ale pomocna. Dobrała ofertę do moich potrzeb. Pomogła i przekazała informacje niezbędne do dobrania dla mnie pakietu.
E
Ewa
Dramat. Jeśli ktoś tam pracuje to tylko odbiera pensję. Nikt nie obsługuje telefonu nigdy. Czy to firma słup?
D
Diana
Połączyć się z kimś z obsługi to porażka!!!
A
Agata
Po trzech wizytach w punkcie obsługi w Brzesku nie udało się załatwić mojego problemu z usługami tej firny. Bo jak można płacić podwójnie abonament za jeden numer telefonu. Oczywiście to jest normalne względem biura obsługi przecież firma jest od brania kasy a nie od załatwiania spraw. Jestem zmuszona zrezygnować z części usług ponieważ cały czas jest problem z linią telefoniczna i jak oglodac tv czy używać internetu. Zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie umowę z tą firma a raczej z pracownikami którzy nie mają kompetencji.
O
Ola
Nie wiem jak można tak chamsko traktować klienta jak Pani która tam obsługuje. ZERO empatii. Najgorsza obsługa.
K
Z
Krzysztof zielinski
Jak mam płacić jak na boa nie mogę się już długo zalogować dzwoniłem pare raźny a konsultanci nie mogli pomoc
W
D
Waldemar Dolegała
Żenada jeszcze raz żenada jak to wogóle funkcjonuje na rynku
K
Karol
Dramat awarie co kilka dni a niedaj boże deszcz a oplata coraz większa trzeba roztac się z tym badziewiem
T
TRAGEDIA
Za co ja płacę...
B
BMK
Najdroższa, najgorzej prowadzona firma dostarczająca internet i telewizję. Wykorzystują niewiedzę starszych osób, zmieniają warunki umowy w trakcie jej trwania. Ostatni rachunek mojej Mamy do 240 zł!
N
niestabilnemediaSA
Internet rozłącza na kilka sekund KILKANAŚCIE razy dziennie, brak stabilnego połączenia w tych czasach to nieśmieszny żart.
P
Paulina
Dziś, w mojej obecności, znajoma zadzwoniła do firmy Multimedia, funkcjonującej w Gorzowie Wielkopolskim. Telefon odebrał Pan Dawid Biadała - konsultant. Tak miłego i pomocnego człowieka ze świecą szukać. Tłumaczył wszystko krok, po kroku z niezwykłą cierpliwością i udało się ogarnąć ustawienia nowego telewizora. Taki pracownik, to rzadkość.
S
Solomyr
Ta firma to porażka , szybkość łącza należy podzielić przez 10 , firma zatrzymała się w 2005 roku , codziennie brakuje internetu , awarie oczywiście że istnieją ale ta firma ich nie widzi , dramat !!
T
Tomasz
Wielka porażka obsługa klienta dno płaciłem internet 600mbs przez 3 lata nawet połowę niema tydzień internetu nie było w domu łaskawie po tygodniu przyjechali za 2 miesiące kończy mi się umowa i przenoszę się do pley lepsze ceny i zasiek pewny
A
ABC
Jedno słowo - DRAMAT!
A
adrz
Nawet szkoda pisać !
K
Klient
Szkoda że nie można dać 0 gwiazdek internet dramat nie da się nic oglądać nie mówiąc og graniu w gry
D
Deyw
Gdy włączam yt na jakości 144 pixele laguje jak 8k u kolegi który ma inny nie polecam
W
Władysław
Fatalna jakość usług ciągłe awarie telefonu stacjonarnego. Oczekiwanie na naprawę po 5. 6 dni Zdecydowanie nie polecam.
N
Niezadowolony
Internet 120mb, po wifi mam zawrotne 15mb a po kablu łaskawie 30mb skapnie...
A
Anna
Od godziny i 27 minut wiszę na telefonie i nie mogę załatwić sprawy telefonicznie. Odsyłana jestem od jednego konsultanta do drugiego, po drodze odzywa się przygłuchy robot, przy przełączaniu od konsultanta do konsultanta, rozmowa zrywa się i w koło Macieju. Miałem przedłużyć umowę, teraz marzę o jej rozwiazaniu! Z multimediami, żeby nie było wątpliwości!!!
S
sdddd
brak internetu przed tydzien zero kontaktu
G
A
GAL ANONIM
Najgorszy internet nie pozdrawiam :)
H
S
Hanna Szubert
Zbyt częste usterki ,brak programu
K
Karol
Najgorszy internet świata. Wyłączają kiedy chcą :) codziennie brak internetu po 2-3h
A
Alina
Co jest nie ma internetu. Nic nie można się dowiedzieć bo nikt telefony nie odbiera. Lekceważycie klientow
E
Elzbieta
Od trzech dni nie ma internetu ani tv. Serwis awaryjny nie pracuje.
Z
Zahariasz
szczerze wcześniej było słabo a teraz jak zmienili na grupa vectra to jest zajebiśćie mam download 150 upload 10
Z
Zahariasz
szczerze wcześniej było słabo a teraz jak zmienili na grupa vectra to jest zajebiśćie mam download 150 upload 10
L
Lordpomind
Gówniany internet nawet na kabel internet wyżóca niby miało być 800 mb a jest 10 kb
B
C
Bożena Czubernat
Wszyscy pracownicy do wymiany.Telefonów nikt nie odbiera.Aby o coś zapytać jadę 20 km
M
D
Majkel Dżordan
non stop problemy z internetem i tv nie podpisywac z nimi umowy nie warto, nie ważne jakie pieniądze zaproponują.
D
Darek
To biuro to skandal. Paniusie nic nie wiedzą, nie orientują się, zarobione po pachy... Wciskają starszym ludziom "promocje". Czyli pakiety kanałów, których nie potrzebują i nie chcą w regularnych cenach. Nie znają nawet oferty kanałów które są we wciskanym klientom pakiecie ?????? Z umowy zawartej w biurze nie można w żaden sposób zrezygmować. Złodziejstwo w czystej postaci.
N
Ł
Nie ładnie
Czegos takiego jeszcze nie wiedziałem, internet wyłącza sie co chwile, pingu 400+ przez cały dzien, dodzwonić sie nie da, automatyczna sekreterka poleca zresetować router XDDD, niech w koncu zamknął to dziadostwo
K
Klient
Dziadostwo jakiego mało. Nie polecam olewają klienta.
T
Tosia
Internet rozłącza się co najmniej pięć razy na godzinę, praca zdalna nie jest możliwa. Telewizja kablowa - kanały znikają jeden po drugim, płacę za dodatkowy pakiet, który nie obejmuje już połowy kanałów, które były na początku. Obsługa jest okropna. Oczekiwanie na rozmowę telefoniczną z konsultantem trwa co najmniej 10 minut przy idiotycznych reklamach, nie wiadomo gdzie nacisnąć który przycisk, bo linki nie odpowiadają potrzebom klienta. a potem nadal musisz czekać w kolejce. A potem konsultanci pozwalają sobie krzyczeć na klientów.
S
srunio
intertnet conajmiej raz dziennie crashuje i nie potrafią tego naprawić 1000 pingu
M
S
MONIKA STEFAŃSKA
KONTAK TELEFONICZNY Z FIRMA JEST UTUDNIONY; INFOLINIA NIE JEST PRZYJAZNA I W PROSTYCH SPRAWACH NIE MOŻNA UZYSKAC OPOWIEDZI NA PYTANIE
A
Z
Andrzej Ziobroń
Jest podany telefon do Miltimedia Dębica który w ogóle nie odpowiada. Albo go zlikwidujcie, albo maszyna niech informuje. Dębica jest jednym z najgorszych punktów z którym miałem do czynienia.
W
M
wkurzona maksymalnie
Koszmar! Nie mozna wysłać maila z zapytaniem, nie mozna dostać telefonu do opiekuna rejonu, nie mozna się dodzwonić do opiekuna, szkoda mówić. W związku z tym,że nie mogę zdobyć tych informacji, nie mogę przedłuzyć umowy starszej osobie,która sama tego nie dokona. Szczyt wszystkiego
B
B.B
nie mama dostępu do internetu, od 2 dni, na modemie mobilnym odnajduje serwera, w kablówce nie!!!!
K
Kazimierz
W Mrągowie jest bardzo słaba jakość przekazu, TV nie można oglądać, ciągle przerywany sygnał, jak tylko trochę opadów to odbiór jest praktycznie niemożliwy. Po ostatniej awarii trochę sie poprawiło ale od dwóch dni znowu pojawiają się przerywania w nadawaniu. Koszmar te Multimedia.
B
B
Bogdan Bosko
Jestem waszym klientem od 1 września i nie mogę się z wami skontaktować, bo nie odpowiadacie na moje maile. Zadałem wam konkretne pytanie i oczekuję odpowiedzi. bosko.bogdan@gmail.com. Proszę o pilny kontakt.!
W
wkurzona
Ile razy dzwoniłam pod podany numer , nigdy nikt nie odebrał!!
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.