General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. Filia nr 43 działa w branży Kurierzy.
Siedziba firmy znajduje się w województwie śląskim w miejscowości Bielsko-Biała.
Siedziba firmy General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. Filia nr 43 znajduje się pod adresem 43-382 Bielsko-Biała ul. Relaksowa 27.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. Filia nr 43 w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. Filia nr 43
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Kurier to jedna wielka tragedia . Dostałam smsa że zostanie doręczona paczka do godziny 13. Zadzwoniłam że jestem w pracy i będę po 13 w domu. Kurier do mnie że on mi paczki nie dostarczy później bo tylko do 13 może . Spytałam czy może mi ją dostarczyć do pracy . Z wielkim bólem przekazał paczkę koledze który mi ja dostarczył. Następnego dnia miałam następna paczkę do odebrania. Zadzwoniłam żeby zostawił ją u sąsiadki. Otrzymałam odpowiedź że on nie będzie nikomu zostawiał i że odstawi tą paczkę i będę musiała osobiście ją odebrać i że więcej nie weźmie dla mnie żadnej paczki bo mnie nigdy nie ma w domu i jest problem . Co się dzieje w tej firmie nie mam pojęcia ,ale nie polecam . Kurierzy robią i traktują klienta jak chcą .
Tragedia to mało powiedziane… kurier przyjechał, nie zadzwonił że jest pod blokiem ale zapytał dzieci w wieku 7-10 lat biegające pod blokiem czy znają odbiorcę przesyłki. Dzieci powiedziały, że znają mojego syna, ponieważ często razem się bawią. Tego dnia moje dziecko akurat było od samego rana u dziadków. Kurier dał dzieciom przesyłkę i poprosił o przechowanie… dzieci w kilka osób zaniosły ją do domu jednego z nich… dodam że był to duży basen ogrodowy za pareset złotych… waga basenu bardzo duża… po powrocie z pracy bardzo się zdziwiłam, gdy zobaczyłam maila, który informował mnie, że przesyłka została odebrana o 14.35… gdy zadzwoniłam na infolinię i połączono mnie z kurierem… nie widział większego problemu w tym co zrobił…
Czekałem na paczkę kilka dni. W trackingu non stop widniała do doręczenia ale nigdy nie dojechała, w końcu status zmienił się że jest na magazynie, a ja zmieniłem termin odbioru na inny dzień. Dzwoniłem, obiecywano że paczka na drugi dzień zostanie dostarczona, ale się nie doczekałem. Pojechałem sam odebrać do magazynu i zastałem paczke uszkodzona. Najgorsza jak dla mnie firma kurierska w Plocku
Przesyłka nadana 28.11, odbiorca od 29.11 otrzymywał sms-y o doręczeniu przesyłki. Dnia 7.12 przesyłka nadal pozostaje w filii, na śledzeniu codziennie informacja o tym iż paczka w doręczeniu. Jako brak doręczenia wskazane utrudnienia drogowe. Po kontakcie z filią wskazany powód dużej ilości przesyłek. Po tygodniu pracownik filii przyznaje się, że: "miejscowość odbiorcy to jakaś wioska, a my tam nie mamy kuriera". Także próby doręczenia nawet nie były podejmowane. Codzienne bezsensowne tłumaczenie zamiast wskazanie od razu iż jej nie doręczą. Obsługa na infolinii nieprofesjonalna.
Jak dla mnie porażka przychodzi SMS że paczka będzie doręczona dzwonie do kuriera i umawiam się z nim na popołudnie godziny poczym wracam z pracy i czekam a tu lipa kuriera nie ma sprawdzam status paczki i się okazuje że Paczka Niedoreczona- uzgodniono z odbiorcą inny termin doręczenia i trzeba było sobie samemu jechać do Boczkowa i odebrać paczkę bo zapewne za drugim podejściem kuriera byłoby to samo. !!!PORAŻKA!!!
Jak dla mnie porażka przychodzi SMS że paczka będzie doręczona dzwonie do kuriera i umawiam się z nim na popołudnie godziny poczym wracam z pracy i czekam a tu lipa kuriera nie ma sprawdzam status paczki i się okazuje że Paczka Niedoreczona- uzgodniono z odbiorcą inny termin doręczenia i trzeba było sobie samemu jechać do Boczkowa i odebrać paczkę bo zapewne za drugim podejściem kuriera byłoby to samo. !!!PORAŻKA!!!
Nie polecam. Jeśli zależy Wam na czasie i profesjonalnej obsłudze, i jeśli chcecie otrzymać w ogóle zamówiony towar polecam skorzystać z usług innej firmy
Po pierwsze,czy mogę dać pół albo ćwierć gwiazdki bo więcej to już przesada. Po drugie, parę razy kiedy miałem otrzymać paczkę i czekałem cały dzień na kuriera z GLS na koniec otrzymałem info że kurier mnie nie zastał-standart. Po trzecie, zadzwoniłem poprosiłem że odbiorę osobiście, następnego dnia czekałem ponad godzinę na odbiór na miejscu!!!(nie potrafili znaleźć,podobno spadła za taśmę) Po czwarte,żona nadała paczkę złożoną z 2 pudełek połączonych taśmą,na miejsce dotarła już tylko jedna. Po piąte, trzeba jeszcze coś dodawać?
Kurierowi nie chciało się dostarczyć paczki pod adres, bo ciężka 20 kg. Zostawił w punkcie nie informując, że muszę odebrać osobiście. Pojechał mąż i mu nie wydano. Musieliśmy jechać po raz drugi oboje, bo ja jej przecież nie poradzę. Najgorsza grupa kurierska
Brak kontaktu z klientem przed samym doręczenie. Później pomimo informacji o odbiorze paczki w oddziale z centrali w oddziale nie wiedzą gdzie paczka(kurier dalej z nią jeździ bez sensu). Ogólnie wszystko z łaską i brał poszanowania klienta. Kierownictwo oddziału chyba sobie nie radzi albo im to pasuje.
Nie polecam. Kurierzy ściemniaja przez 4 dni nie dostarczyli paczki. Wklepują że odbiorca nie obecny a tak na prawde 2 dni mąż był w domu.ŻENADA, DNO!!!!
Firma KRZAK bardzo nie solidna i nie ma z kim rozmawiać,tylko infolinia od której można usłyszeć tylko że jest nam przykro. Kurier konkretnie z oddziału z Czeladzi nierzetelny i kłamca,nie dostarczył przesyłki i kłamał że był pod tym adresem a jego kierownik arogant nie wysłuchał mojej skargi i się rozłączył. Aż wstyd że tak się ludzi traktuje i po tym doświadczeniu już z waszych usług nie skorzystam i na pewno dostaniecie ode mnie ocenę na jaką zapracowaliście.
Tragedia. Kurier zostawił mi paczkę przed domem. Prawie dwa tygodnie nie zjawił się spisać protokół szkody. Wydzwaniam dopominając się tego co powinno być oczywiste. Wybierajcie jak możecie inne firmy kurierskie. KOMPLETNY BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ocena to zero
Od kilku dni czekam na przesyłkę .Wysyłacie wiadomości że kurier kilkukrotnie próbował dostarczyć przesyłkę ale nie zastał mnie w domu .Perfidne oszustwo! nigdy nie było kuriera nie otrzymałem żadnej wiadomości ani telefonu .Nr przesyłki 50879912133 .To co robicie to skandal ,nigdy nie spotkałem się z taką ignorancją .W internecie jest mnóstwo takich samych opinii o was
Jak tu opisać w kilku słowach tak sympatycznego i wzorowego kuriera jakim jest Pan Krzysztof Krzykawski? Spróbuję... Błyskawicznie, skutecznie, konkretnie, miło, uczciwie a przede wszystkim na najwyższym poziomie!! Polecam, polecam, polecam!
Najbardziej beznadziejna i niekompetentna firma na jaką na moje nieszczęście trafiłam. 2 tygodnie temu pobrali od dostawcy paczkę dla mnie do tej pory jej nie dostarczyli , telefonów nie odbierają , kontakt z konsultantem jest niemożliwy bo stale jest zajęty jak podają. Finał jest taki że na święta nie będę miała prezentów dla bliskich a mieli dostarczyc w ciągu doby - parodia i kpiny.
Firma niestety nie dba o klienta, mimo wysokich opłał pobieranych za przesyłkę nie dostrczano przesyłki na czas. Przesyłka kosztowała mnie sporo wiecej, musiałam ustalać kiedy została wysłana, pod jakim nr itd. pani z obsługi powiedziała mi, że nie znajdziemy tej paczki. Zadzwoniłam więc do nadawcy, poprostu koszmarna obsługa Gls-u w Pile a towar na festyn parafialny nie dotarł. Ocena wymagana - nie ma tu odpowiedniego kryterium.
u mnie było podobnie zamówiłem paczke i nadawca zamiast 24a napisał 24 i musiałem jechać po paczke, przyjezdzam o 17 (a do 17 jest otwarte) a facet mi mówi ze się spóźniłem i jutro mam ją odebrać... obsłóga do bani nigdy więcej nie dam im zarobić
Nie wiem czy GLS żartuje czy naprawdę są tak inkompetentni. Najpierw trzeba do nich dzwonić żeby się umówić na odbiór, czekając w kolejce słuchając ich denerwującą muzykę reklamową - dlaczego GLS nie może do mnie zadzwonić?! Jak zadzwoniłem o 9.00 poprosili żebym zadzwonił póżniej (?!). Po następnym czekaniu w telefonie powiedzieli że nie mogą paczkę dostarczyć do domu po 13.00. Kto jest w domu o 13.00? W końcu umówiłem się żeby dostarczyli do pracy, ale nie przyjechali. Dzisiaj się tłumaczą że firma nie jest na tej ulicy którą podałem... Następnym razem już nie kupię ze sklepu który dostarcza towar przez GLS.
B
D
6
Bogumila Dziedzic-Grudzinska 64-980Trzcianka os Zacisze11/3
Moja ocena jest beznadziejna jezeli chodzi o zachowanie p. kuriera dostarczajacego moja paczke. Zeby otrzymac paczke na ktorej mi zalezalo musialam wykonac kilka telefonow do firmy i do p. kuriera zeby zorientowac sie kiedy i ok. ktorej godz. sie pojawi (podczas pierwszej proby doreczenia nie mialam kwoty ponad 300 zl gdyz nie spodziewalam sie, ze akurat 7 kwietnia 2008 ok. godz. 9:30 zjawi sie kurier. Jestem zbulwersowana zachowaniem p.kuriera, niegrzecznym zwracaniem sie do mnie. Oczywiscie bede skladac reklamacje w jednostce nadrzednej z zapytaniem czy takie zachowanie kurierow w GLS Poland Spolka jest norma. (wymagana jest ocena ale to nie taka sobie tylko ponizej wszelkiej krytyki a takiej opcji nie ma do wyboru)
Rewelacja. Gorąco Polecam. Przesyłka z koszalina szła pare godzin, pani z obslugi polaczyla mnie z kurierem a kurier okazał sie rownym gosciem:)
polecam
Firma nie dostarcza przesylek jak nie ma cie w domu to zapomnij ze przesylke dostaniesz musisz sam jechac po odbior przesylki do siedziby firmy a przeciez zamawiasz po to i placisz za to aby dostarczono ja do domu
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Punkt Kurierski Ewy Rudnik to miejsce, gdzie każdy klient może liczyć na profesjonalne podejście oraz szeroki wachlarz usług. Dowiedz się więcej i nadaj paczkę!
W artykule znajdziesz informacje o przesyłkach kurierskich. Dowiedz się, czy warto w ten sposób nadać paczkę. Sprawdź, jak wygląda podróż Twojej przesyłki.
Planujesz nadać przesyłkę z kurierem? Dowiedz się, jak wybrać firmę, która oferuje takie usługi i dlaczego warto skorzystać z pomocy fachowców z SKM Kurier.
Planujesz wysyłanie paczek? Na rynku prosperuje wiele firm kurierskich, oferujących szeroki wachlarz usług. Sprawdź w artykule, jak wybrać tę najlepszą.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci