Fdm Fabryka Dobrych Materacy Sp. z o.o. Sp.k. działa w branży Materace.
Siedziba firmy znajduje się w województwie śląskim w miejscowości Gliwice.
Siedziba firmy Fdm Fabryka Dobrych Materacy Sp. z o.o. Sp.k. znajduje się pod adresem 44-100 Gliwice ul. Zwycięstwa 52a.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom Fdm Fabryka Dobrych Materacy Sp. z o.o. Sp.k., spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Fdm Fabryka Dobrych Materacy Sp. z o.o. Sp.k.
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Nie polecam wręcz odradzam kupowanie tam czegokolwiek ponieważ firma stostuje niewłaściowa praktyke sprzedaży, po zakupie zmieniają ofertę twierdząc że wszystko jest w porządku kiedy otrzymuje się inny towar od zakupionego także odradzam jakichkolwiek zakupów w tej firmie
Na doręczenie przesyłki czekałem dwa tygodnie. Kurier uparcie od razu zaznaczał w systemie, że adresata nie ma w domu. Przesyłkę musiałem przekierować na inny adres gdzie kurier znał pracownika MOPS-u, który opiekował się starszą osobą dla której był materac. Pracownik MOPS własnym transportem w niedzielę dostarczył materac na pierwotny adres. Sklep ma rozdwojenie jaźni. Najpierw sam zaproponował rekompensatę w kwocie połowy ceny materaca wraz z przesyłką. Obliczyłem kwotę rekompensaty jako tylko 2h pracy pracownika MOPS-u. Odpowiedź sklepu cytuję "Wg informacji w systemie paczka została doręczona na wskazany przez Panią adres. Nie mamy podstaw, aby dokonać zwrotu środków". No żadna ze mnie Pani a paczkę przekierowałem na inny adres bo kurier obsługujący ulicę Długie Ogrody w Gdańsku uporczywie odmawiał próby dostarczenia paczki. Kilkanaście moich zmarnowanych godzin na telefonu do DPD i SMS-u z FDM Fabryka Dobrych Materacy. Dodatkowo musiałem zapłacić pracownikowi MOPS-u za czas poświęcony w weekend na przewiezienie materaca. No więc materac dotarł wreszcie do starszej pani. I co się okazało po rozpakowaniu. Materac jest zniekształcony i częściowo rozpruty. Trzeba było użyć igły i nitki... Może za długo był "maltretowany" przez firmę kurierską DPD. Reasumując - wydawało by się, że prosta transakcja kupna-sprzedaży przerodziła się w jakąś epopeję ze zwrotami akcji i absurdami jak z Orwela. Nie polecam tej firmy ani produktu. Myślę, że w innej firmie już dawno materac był by na miejscu i służył potrzebującej schorowanej osobie.
Absolutnie odradzam tą firmę, sprzedają bubel otrzymują zgodnie z prawdą opinię po czym zamiast wymienić towar na towar bez wad lub w inny sposób rozsądny doprowadzić do zadowolenia klienta oferują wynagrodzenie za usuwanie prawdziwych negatywnych opinii. Żenada.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.