Firma Polkomtel Sp. z o.o. Salon Firmowy z siedzibą w miejscowości Katowice świadczy swoje usługi w branży Telefony komórkowe.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działalności Polkomtel Sp. z o.o. Salon Firmowy, skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez
email:
salon.katowice@polkomtel.com.pl
lub
telefon: (32) 79...
Firma świadczy działalność pod adresem 40-009 Katowice ul. Warszawska 1.
Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby Polkomtel Sp. z o.o. Salon Firmowy: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Polkomtel Sp. z o.o. Salon Firmowy. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Polkomtel Sp. z o.o. Salon Firmowy
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Zdecydowanie nie polecam. Mimo że spłaciłem zaległą ratę za telefon w salonie Plusa, urządzenie pozostało zablokowane przez ponad dobę. Pracownik salonu zapewniał, że blokada zostanie zdjęta po zaksięgowaniu wpłaty, która – jak twierdził – „może trwać kilka dni”. To absurd. W 2025 roku płatności wykonane bezpośrednio w salonie powinny być widoczne od razu, a klient nie powinien być pozbawiany dostępu do własnego telefonu. Przez tę sytuację nie miałem dostępu do konta bankowego ani środków do życia. Kompletny brak profesjonalizmu, brak odpowiedzialności i podejście do klienta na poziomie, którego absolutnie nie powinno być w tak dużej firmie. Jeśli ktoś zastanawia się nad korzystaniem z usług Plusa/Polkomtela – radzę się dobrze zastanowić. Ja po tym doświadczeniu wiem jedno: nigdy więcej.
Szkoda,że nie ma podanych godzin otwarcia salonu.Mnie, zwykłego użytkownika nie interesuje skład zarządu tylko możliwość załatwienia spraw i skorzystania z ofert.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.