Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Serwis RTV.
Autoryzowany Serwis Samsung ma swoją siedzibę w miejscowości Sosnowiec w województwie śląskim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
telefoniczną: (32) 29...
lub
mailową:
avserwis@poczta.onet.pl
Adres wykonywania działalności przez Autoryzowany Serwis Samsung to ul. Jaśminowa 13, 41-200 Sosnowiec.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Uważamy, że Autoryzowany Serwis Samsung poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Zgłoszenie do serwisu wpłynęło 10 lipca, 12 lipca telewizor został naprawiony. Pełen profesjonalizm i miła obsługa i EXPRESOWA naprawa - 48 godzin od zgłoszenia SUPER i polecam
Czas akcji: 23.03.2021 r. Miejsce akcji: Gliwice Uszkodzony sprzęt: chłodziarko-zamażarka SAMSUNG RS7527THCSL, rocznik 2016 Objawy: chłodziarka mimo innych nastaw pracuje na maks. parametrach, przez co żywność wewnątrz jest zamarznięta. Przebieg zdarzenia: Wizyta technika ograniczyła się do zdjęcia plastikowego panelu wewnątrz komory chłodziarki i oględzin przewodów czynnika chłodzącego. Technik wielokrotnie dzwonił do „przyjaciela” ws. teleporady, wysyłał też mu zdjęcia układu. Przez chwilę manipulował przy panelu nastaw temperatury, sterowany telefonicznie przez „przyjaciela”. Po chwili stwierdził, że urządzenie jest technicznie sprawne i nie wie, czemu nie działa prawidłowo. Za dojazd zażyczył sobie 246 zł. Ocena: Wysłany przez AUTORYZOWANY (sic!) serwis technik nie miał pojęcia o urządzeniu, które miał naprawiać. Usilnie korzystał z teleporad. Być może był wybitnym specem, ale od innej branży, lub sam był ofiarą zdalnego nauczania. Nie skontrolował czujnika temperatury ani układu wyłączającego obieg czynnika chłodzącego przy osiągnięciu zadanych parametrów, co wydaje się logicznym działaniem, nawet dla użytkownika. Pomijam fakt błędnego zapisu zgłoszenia na naprędce drukowanym odpowiedniku druku KP. Całość zdarzenia przypomina te z popularnego programu TV „Usterka”. Podsumowanie: serwisant niekompetentny, serwis bezobjawowy. Omijać szerokim łukiem.
Serwis na 5 gwiazdek. Na TV Samsung pojawiły się szare smugi, diagnoza serwisu - kurz na matrycy, serwisant wymienił matrycę w 30 min na miejscu. Jeżeli jest możliwość wybrania serwisanta to Polecam Pana Marcina Fuczyka. Gość z wysoką kulturą osobistą i widać, że zna się na rzeczy i przy tym jest bardzo skrupulatny. Polecam.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Jeśli posiadasz niesprawny lub zepsuty sprzęt elektroniczny, oddaj go do pewnego serwisu, w którym pracują doświadczeni specjaliści. Postaw na wiedzę ekspertów
Zepsuł Ci się telewizor? Zastanawiasz się, czy kupić nowy? Zobacz, jakie korzyści daje naprawa obecnego telewizora przez specjalistów z doświadczeniem w branży
Co zrobić gdy sprzęt RTV ulega awarii, a okres gwarancyjny już wygasł? Kupić nowy produkt, czy naprawić? Sprawdź ofertę serwisu RTV Hit-Serwis ze Szczecina.
Ekspresy do kawy mogą ulec licznym usterkom. Jedna z nich polega na problemach ze spienianiem mleka, co często wymaga odwiedzenia profesjonalnego serwisu.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci