Przewóz Osób Vivo-Mark Marek Pawłowski

(5)
(4)

Informacje

Przewóz Osób Vivo-Mark Marek Pawłowski działa w branży Transport samochodowy. Siedziba firmy znajduje się w województwie śląskim w miejscowości Sosnowiec.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działalności Przewóz Osób Vivo-Mark Marek Pawłowski, skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez email: vivomark@onet.pl lub telefon: 607 781...
Z przedstawicielem firmy Przewóz Osób Vivo-Mark Marek Pawłowski możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 41-218 Sosnowiec ul. Gwiezdna 4D lok. 110,. Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Przewóz Osób Vivo-Mark Marek Pawłowski oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Jak postrzegasz tę firmę? Oceń
Jarek
W samych superlatywach mogę opowiadać o firmie VIVO-Mark. Bus wygodny. Zmieściliśmy się w nim z naszymi bagażami. Bezpiecznie daliśmy radę zdążyć na samolot.
D
Darek
Często korzystam z usług tej firmy. Razem ze znajomymi organizujemy wyjazdy do pracy do Holandii. Docieramy na miejsce praktycznie pod same drzwi. Polecam!
M
Marek Jasiński
Przewóz odbył się w bardzo profesjonalny i bezpieczny sposób. Dziękujemy za indywidualne podejście do tematu, za życzliwość w kontaktach i ostatecznie owocną współpracę.
andrzej
Korzystałem już kilka razy i w końcu postanowiłem napisać pozytywny komentarz. Doskonały i bezpieczny przewóz osób.
B
Basia
Zgadzam się z innymi osobami odnośnie pozytywnej oceny tej firmy. Skorzystanie z usług przewozowych nawet na lotnisko dla gości z firmy było super pomysłem.
Janusz
Solidna firma z nowoczesnymi busami. Pozytywnie mnie zaskoczyli swoim profesjonalizmem w usługach.
T
Tomasz
Miałem okazję korzystać z usług tej firmy transportowej, kiedy jechałem na lotnisko. Jestem bardzo zadowolony z profesjonalnej obsługi. Samochód był naprawdę bardzo wygodny i mogłem bardzo szybko i bezpiecznie dotrzeć do celu. Dodatkowo cena za tę usługę była bardzo przystępna.
K
Arek Karki
Korzystałem z usług tej firmy przewozowej i jestem bardzo zadowolony. Organizacja transportu dla moich pracowników przebiegła bardzo szybko i bezproblemowo. Dodatkowo samochód wyposażony był w pasy bezpieczeństwa i moi pracownicy zupełnie bezpiecznie dotarli na miejsce.
K
Andrzej Kowalczyk
Miałem okazję korzystać z usług tej firmy przy przejeździe na lotnisko. Jestem zachwycony z profesjonalizmu. Szybko i bezpiecznie dotarłem na miejsce. Dzięki tej firmie nie spóźniłem się na samolot. Dodatkowo podróż była naprawdę bardzo komfortowa. To firma godna zarekomendowania.
M
Mariusz
Z przyjemnością rekomenduję firmę VIVO-MARK, ponieważ w kontakcie z klientem są doświadczeni, a zaoferowane za każdym razem busy spełniają oczekiwania pod względem wygody i jakości jazdy. Zawsze trafiamy na przemiłego i doświadczonego kierowcę. Firma może pochwalić się wysokim standardem świadczących usług oraz sprawdzonymi i niezawodnymi busami. Pozdrawiamy.
P
R
Przemysław Rybnik
Pan Marek Pawłowski dołożył wszelkich starań, by zapewnić nam busa komfortowego, z pełnym wyposażeniem. Czuliśmy się bardzo dopieszczeni przez nowoczesny wygląd oraz odpowiedzialne prowadzenie pojazdu przez naszego kierowcę. Dziękujemy za pełne zaangażowanie, przygotowanie doskonałej oferty do naszych potrzeb. Indywidualne podejście do klienta, profesjonalizm świadczenia usług. Bardzo dobrze prowadzą wycieczki również za granicę. Nie raz już skorzystaliśmy z usług firmy Vivo Mark. Zawsze bezpiecznie na najwyższym poziomie i w przystępnej cenie. Jesteśmy zadowoleni z owocnej współpracy. Bardzo cieszę się firma posiada odpowiednie doświadczenie, kwalifikacje i niezbędne dokumenty potrzebne do prowadzenia tej działalności. Firma Vivo Mark stawia na 100% satysfakcję klienta, a nie na zawartość portfela klienta, tak jak większość firm transportowych na polskim rynku. Dziękujemy i życzmy sukcesów.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.