Siedzibą Acd Sp. z o.o. jest Czechowice-Dziedzice w województwie śląskim.
Działalność firmy koncentruje się na branży Archiwa i archiwizacja danych.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze
mailowej:
branca@op.pl
lub
telefonicznej (32) 21...
możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Adres wykonywania działalności przez Acd Sp. z o.o. to ul. Junacka 8, 43-502 Czechowice-Dziedzice.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy Acd Sp. z o.o. w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Kompetentna obsługa - polecam. Pomogli załatwić dla mojej mamy dokumenty i do tego wszystko wytłumaczyli bardzo przejrzyście co i jak dalej robić.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dlaczego warto przechowywać swoje dokumenty biznesowe? Odpowiednie archiwizowanie aktów to gwarancja bezpieczeństwa oraz prawidłowego funkcjonowania firmy.
Zabezpieczenie dokumentów jest kluczowym elementem utrzymania bezpieczeństwa i poufności informacji. Archiwum Prywatne Pol-Kaizen oferuje usługi archiwizacji.
Archiwizacja to ważne, ale nie jedyna usługa firmy Archiwa Kujawsko Pomorskie. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj pełny zakres działalności przedsiębiorstwa.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci