Dystrybucja energii elektrycznej to branża, w której TAURON Obsługa Klienta Sp. z.o.o. Punkt Obsługi Klienta prowadzi swoją działalność.
Siedzibą firmy jest Lubliniec w województwie śląskim.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt
telefoniczny (32) 60...
Siedziba firmy TAURON Obsługa Klienta Sp. z.o.o. Punkt Obsługi Klienta znajduje się pod adresem 42-700 Lubliniec ul. Klonowa 1.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy TAURON Obsługa Klienta Sp. z.o.o. Punkt Obsługi Klienta. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
TAURON Obsługa Klienta Sp. z.o.o. Punkt Obsługi Klienta
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Super obsługa klienta indywidualnego w Nowym Targu przez Panią Gabrielę Paluch. Osoba przesympatyczna o dużej empatii, pomocna, życzliwa , której się chce więcej niż tylko obowiązki. Bardzo dziękujemy za pomoc i perfekcyjne podejście do klienta.
Super obsługa klienta indywidualnego w Nowym Targu przez Panią Gabrielę Paluch. Osoba przesympatyczna o dużej empatii, pomocna, życzliwa , której się chce więcej niż tylko obowiązki. Bardzo dziękujemy za pomoc i perfekcyjne podejście do klienta.
Super obsługa klienta indywidualnego w Nowym Targu przez Panią Gabrielę Paluch. Osoba przesympatyczna o dużej empatii, pomocna, życzliwa , której się chce więcej niż tylko obowiązki. Bardzo dziękujemy za pomoc i perfekcyjne podejście do klienta.
Od roku próbujemy załatwić sprawę jeśli chodzi o przeniesienie skrzynki na działce i Jesteśmy non stop odsyłani przez jedną i te samą Panią do dzialu dystrybucji z czego jak dzwonimy do dystrybucji to znów nas odsyłają żeby złożyć wniosek o przeniesienie a gdy idziemy do siedziby i chcemy załatwić sprawę to w kółko znów to samo.... ja nie wiem co ta Pani tam robi, jakie są jej obowiązki ale chyba lubi pozbywać się klientów odsyłając do dystrybucji ( blondynka, troszkę przy kości).
Nie można załatwić sprawy ponad dwa lata...chodzi o pobór mocy...ktoś wprowadził źle w komputerach pobór mocy 25 kw zamiast 11kw mam płacić za błędy pracowników...
Pani Wojtaszek to nie wiem co ona tam robi i za co jej płacą. Jest idiotka. Kazała mi zapłacił 999 zł za prąd. Tłumaczę jej że to niemożliwe a ona upiera się przy swoim. A idiotka nie widział ze na tą samą kwotę jest jedna faktura niezaksiegowana. Masakra. Kompetencja 0.
Pani z obsługi Joanna Wojtaszek - TRAGEDIA!!!! Chamska, wulgarna, osoba która powinna robić co innego w życiu ale napewno nie pomagać klientom. Nie chce mi się zakładać konta google więc tu wyrażam opinie choć pewnie i tak nikt tego nie przeczyta
Od dwóch miesięcy próbuję załatwić sprawę, ale niestety odsyłają mnie od annasza do kajfasza i tak w kółko. Ocena jedna gwiazdka bo mniej się nie da zaznaczyć. Dno totalne ra firma!
Brak możliwości kontaktu osobistego. Brak informacji na temat zgłoszonej korekty zużycia prądu. Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony pracowników Tauron'a. Totalna ignorancja klientów.
Witam ma pytanie chciałbym załżyć skrzynkę elektryczną na działce w Szczyrku ,na mojej działce znajduje się sub, czy jest możliwe założenia na tym słupie tom skrzynkę wraz z licznikiem ,proszę o odpowiedz z góry dziękuję .mail darek.p.79@wp.pl
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odkryj, jak projektowanie sieci elektroenergetycznych wpływa na efektywność i bezpieczeństwo. Skorzystaj z usług ekspertów i zminimalizuj ryzyko awarii.
Serwis instalacji energetycznych zapewnia efektywność i bezpieczeństwo systemów. Sprawdź, jak Introl Energetyka może pomóc w modernizacji Twojej instalacji.