Ws Serwis Bartłomiej Pastor działa w branży Serwis sprzętu AGD.
Siedziba firmy znajduje się w województwie śląskim w miejscowości Pawłowice.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z Ws Serwis Bartłomiej Pastor poprzez
telefon: (32) 47...
.
Jeśli chcesz nawiązać z Ws Serwis Bartłomiej Pastor kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 43-250 Pawłowice ul. Pszczyńska 22g.
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Ws Serwis Bartłomiej Pastor. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Ws Serwis Bartłomiej Pastor
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Pan serwisant bardzo uprzejmy i rzeczowy...za to kobieta odbierająca telefon w serwisie dramat! Arogancka, nieuprzejma, robiąca łaskę, że wogóle udziela jakiejkolwiek informacji. Fatalna wizytówka firmy....nic dziwnego, że nie chciała się przedstawić...
Kupiłem zmywarkę IKEA ale to jic innego jak Wirpool. Kupiłem ja też z innego względu. Ze względu na 5 letnia gearancje. Niestety zmywarka się zepsuła ale mam jeszcze 1,5 roku gwarancji. Zadzwoniłem do Wirpoola umuwili mi wizytę technika. I tak jak wcześniej ktoś napisał czekać vo będzie od 7do15. Na szczęście pojechałem do pracy a dzieci czekały. Czekały ale się nie doczekały. Po 16:00 zaszwonilwm do Wirpool i dowiedziałem się że technika dzwonił ale nikt nie odbierał. Pani zamknęła zgłoszenie a ja złożyłem reklamację i znów 3 tyg czekania na technika. Postanowiłem to pierdolic i sam naprawiłem ta zmywarkę korzystając z nieocenionych porad dobrych fachowców serwisantów AGD. Już nigdy nie kupię wyrobów marki Wirpool chyba że zmienia warsztat który Nas obsługuje. Dramat. Omijać szerokim łukiem
Stanowczo odradzam technicy z serwisu słabo orientują się w zagadnieniu, prawdopodobnie brak szkoleń Pani która odbiera telefony, ma tylko miły głos, kompetencji brak Wymieniają dobre części na nowe za co płaci producent
5 tygodni czekam na serwis gwarancyjny pralki Whirlpool. Tragedia! W normalnych warunkach tego typu fachowcy nie mieli by racji bytu. Od Pani na infolinii po "wymieniaczy podzespołów" zwanych technikami. Masakra
Najgorszy serwis jaki istnieje! Od 3 miesięcy czekam, aż skutecznie zdiagnozują i naprawią sprzęt - serwisant za każdym razem znajduje inna usterkę, a kolejny miesiąc czekam na przyjazd. DRAMAT!!!! I do tego pani z infolinii - udaje, że nie zna szczegółów reklamacji.
Pracują dla IKEA, serwis i planowanie prac dramat. Pani przyjmująca zgłoszenie nie potrafi określić kiedy przyjadą na serwis. Podaje okno czasowe 7-15 . Klient musi wziąć dzień wolny i czekać 8 godzin na serwisanta. To jakiś żart. Cytuję "proszę na mnie nie naciskać, nie ustalę dokładnej godziny przyjazdu serwisanta "
Podepnę się pod wszystkie negatywne opinie nie dość, że miesiąc czekania na odbiór sprzętu to następny miesiąc naprawy i dalej nic. Dodzwonić się nie da a jak już się dodzwonicie i pytacie kiedy będzie sprzęt to Pani mówi, że oddzwoni z informacją (nie zadzwoniła do dziś) nie polecam. Powinni zmienić tam ludzi albo najlepiej zamknąć ta firmę.
Przede wszystkim tej "firmy" nie można nazwać serwisem bo to tak jakby ktoś quad nazwał samochodem. Bartłomiej Pastor ma w doopie wszystkich klientów i wszystko co jest z nimi związane. Nie odbiera telefonu ( nie wiadomo po co jest w ogóle podany na stronie skoro jego uzywanie jest za bardzo skomplikowane dla niego), nie odpowiada na maile (to już chyba w tej firmie standard), czas realizacji zgłoszenia to lata świetlne-awaria zgłoszona 20.12.22 do dziś nikt się nie odezwał. Generalnie ta jedna gwiazdka to o dwie za dużo. Skutecznie odstraszają od zakupu sprzętów grupy Whirpool (marki Whirlpool, KitchenAid, Indesit, Hotpoint, Hotpoint Ariston, Bauknecht, Polar, Ariston) szczególnie mieszkańców Śląska, którzy podlegają pod naprawę gwarancyjną tego burdelu.
Jeżeli tak serwis jest polecany przez producenta, to był mój ostatni zakup sprzętu marki Whirlpool. Totalny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta, klient sam musi się upewniać czy części do naprawy dotarły, czy serwis przyjedzie. Zdecydowanie nie polecam i ta jedna gwiazdka to jest zbyt wiele.
Najgorszy serwis ever. Nie odbierają telefonów, wciskają kit że zamawiają części które idą chyba z Bangladeszu bo trwa już to miesiąc i do tej pory mają klientów w d....e
W związku z otrzymanym w dniu 26.06.2020r smsa z RtveuroAgd o treści: „Reklamacja nr 7304845124 nie może być uwzględniona z uwagi na nieudostępnienie sprzętu do weryfikacji w celu potwierdzenia zgłoszonej wady”- chciałam odnieść się do tego. W dniu 23.06.2020r. był u mnie w domu pan serwisant z firmy WS serwis Pawłowice. Co prawda niepokojące było stwierdzenie serwisanta na samym początku wizyty „ja i tak wiem jak to się skończy..” ale dopiero na końcu wizyty zrozumiałam co pan serwisant miał na myśli. Do pralki miał całkowity dostęp i był obecny przy uruchomieniu wadliwego cyklu odświeżania parą. Cykl trwa 20 minut i cały ten czas serwisant był obecny razem ze mną przy pralce której wada dotyczy.Serwisant zobaczył że wada jest nagrał filmik (moment kiedy na drzwiach pralki pojawia się woda i ubranie robi się całkowicie mokre)..zrobił zdjęcia ociekającego wrzącą woda ubrania po odświeżaniu parowym i napisał w dokumencie "po zakończeniu cyklu Fresh ubrania są gorące i mokre i jest to normalne w tym urządzeniu " Na moje pytanie dlaczego wpisuje w dokument nieprawdę...odpowiedział że dzwonił do kolegi i ten kazał mu tak napisać...Zapytałam więc dlaczego jest nieuczciwy i kłamie w dokumentach...na co pan serwisant odpowiedział.."ja tego nie przeskoczę"...cokolwiek to znaczy.... Na moje prośby żeby postępował zgodnie ze swoim sumieniem i prawda...pan serwisant dopisał na dokumencie "po cyklu Fresh klient musi odwirować ubrania ponieważ są mokre". Co zaprzecza temu co napisał wcześniej że urządzenia działa normalnie...W instrukcji obsługi jest informacja że po odświeżaniu parowym ubrania można założyć na siebie po kilku minutach... W mojej pralce Whirpool po cyklu Fresh ubrania ociekają wrzącą woda...na pytanie czy pan serwisant chciałby je założyć za kilka minut zgodnie z informacją w instrukcji...znowu odpowiedział "ja tego nie przeskocze". Nie wiem co o tym myśleć...jedyne co przychodzi mi do głowy toewidentnanieuczciwość...kłamstwo.. serwisu.Sprawa w toku
Reklamacja zgłoszona 11 grudnia 2019r, do 23.01.2020r. nikt się nie odezwał mimo ponownego zgłoszenia i ponaglenia. Żadnego kontaktu z tym pseudo serisem. Dramat i jedno wielkie nieporozumienie. Dzwoniłem pod podany nr setki razy, nikt nie odbiera!
Osoby wypisujący negatywne komentarze powinny się zastanowić i czytać instrukcję obsługi gdzie pisze wyraźnie że przewidywany czas naprawy urządzenia to jest 14 dni Jeżeli części są sprowadzane z zagranicy serwis mana to 30 dni ludzie kupują sprzęty ale nie zwracają uwagi na to co piszę w instrukcji. ja osobiście polecam ten serwis bo czekałem 3 tygodnie na części bez problemu zamontowali miła obsługa polecam bardzo:-)
Niestety bardzo nie uczciwa firma. Zostałem zmuszony aby być obsluzonym przez Tą firmę. Mój ubezpieczyciel sprzętu narzucil mi ta firmę. Uszkodzony bęben rozwalił dozownik, Pan który był na ogledzinach robiąc zdjęcia sprzętu, stwierdził uszkodzenie bębna oraz dozownika. Co na szczęście zostało udokumentowane. Jednak gdy przyjechał ponownie wymienił tylko dozownik stwierdzając że bęben jest uwaga nie uszkodzony! Zgłosiłem sprawę Hestii. Po raz drugi. Firma to zwykli naciagacze i uwaga czas naprawy tzn, wymiany tylko dozownika to 27 dni!
Nie rozumiem ludzi którzy piszą takie opinie że serwis który nie posiada części na rynku polskim jest bardzo dużo sprzętów w których jest 1000 różnych części i serwis nie jest w stanie mieć wszystkich na stanie a części są sprowadzane z zagranicy przeważnie jak widzę ten komentarz że klient czeka czy 4 tygodnie albo 6 tygodni na wymianę sprzętu to jest normalne wiem że w dzisiejszych czasach to jest nie do pomyślenia ale producent sobie zastrzega do tego prawa i tak samo ubezpieczyciel firmy serwisowe mają podpisane kontrakty z dostawcami i muszą się wywiązywać z założeń jaki ubezpieczyciel jaki gwaranta ja bardzo polecam ten serwis ponieważ szybko rozwiązuje problem z urządzeniami a części są składane orginalne nie jakieś zamienniki zamienników i przede wszystkim jest udzielana gwarancja na wymienione części więc ja bardzo polecam ten serwis
Jestem bardzo niezadowolony z podejścia tego serwisu do swojej pracy. 6 tygodni czekania zamiast umówionych 14 dni, zero kontaktu i informacji na temat naprawy. Jaśnie wielmożny "pan" w końcu przyjechał i zostawił naprawioną zmywarkę na środku kuchni pod moją nieobecność, a serwis oczywiście nie odbierał telefonów.
Ja wszystko rozumiem, ale nie dać znać klientowi krótkim telefonem lub smsem, że naprawa potrwa 3 razy dłużej, albo nie dokończyć swojej pracy tak jak należy świadczy tylko o braku profesjonalizmu całej firmy.
Tekst na koniec oczywiście nie do mnie osobiście, że następnym razem technik zostawi kartkę "SAM SOBIE NAPRAW" świadczy tylko o tym, że jeszcze wystaje mu słoma z butów.
NIE POLECAM I RADZĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
Profesjonalne podejście do tematu. Zgłoszenie zepsutej zmywarki, odebranie i zwrot naprawionej. Czas oczekiwania przyzwoity. Osoby, które piszą, że długie czekanie to raczej nie wiedzą na jakiej zasadzie działają WSZYSTKIE serwisy w Polsce. Producent lub ubezpieczyciel nie pozwala na użycie części z podręcznego magazynu i każdorazowo muszą być zamawiane od producenta - to wymaga niestety czasu, nieraz 3-4 tygodnie. To nie wina serwisu, tylko producenta...
Jedna wielka porażka !!!!! Omijać szerokim łukiem!!! Serwis który części zamiennych nie ma , trzeba czekać 3 tygodnie po czym przyjeżdzają pochodzi tydzień zmywarka i znów czekać 3 tygodnie !! Od poniedziałku czekam na wymianę na nowy sprzęt i muszę czekać tydzień czasu żeby łaskawie przyjechali i wymienili sprzęt !!! MASAKRA
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Skorzystaj z profesjonalnej naprawy domowych ekspresów do kawy. Tom-Serwis oferuje szybkie diagnozowanie i skuteczne rozwiązania dla Twojego urządzenia.