Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Systemy i usługi telekomunikacyjne.
salon Orange ma swoją siedzibę w miejscowości Busko-Zdrój w województwie świętokrzyskim.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze
telefonicznej (41) 37...
możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Jeśli chcesz nawiązać z salon Orange kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 28-100 Busko-Zdrój ul. Partyzantów 25a.
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Uważamy, że salon Orange poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
salon Orange
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
podczas gdy ja czekałem na obsługę obie Panie paplały z klientami na temat facbooka i instagramu. NIE nie zajmowały sie obsługą - skonczyly podpisywać dokumenty i popychały bzdety dalej przez 10 minut.
Jak zawsze, od ładnych kilku lat znakomity kontakt. Wyczerpująca informacja, skuteczna pomoc w rozwiązywaniu problemów. Szczególe podziękowanie dla Pani Michalik.
Potwierdzam pajace. Mam numer z Orange i jest jakby połączony z innymi numerami w sensie jak na jeden ktoś dzwoni to i na drugi też. Pajace wiedzą jak to działa i dzwonili do mnie pierwsi i wyświetlił mi się nieznany numer i że to ja ich niby zaczepiam. Robią z człowieka idiotę. Myślą, że nic z tym nie zrobię. Te osoby już nie raz z kogoś idiotę robią. Bo witają się z kimś uśmiechają, oferują przyjaźń, a to wszystko ustawione. Można się poczuć nagi przy nich.
W Salonie w Szamotułach spotkałam się z bardzo miłą i kompetentną Panią Weroniką. Dziękuję za życzliwe i cierpliwe podejście do klienta. Pozdrawiam Grażyna.
Pragnę serdecznie podziękować Pani Kristinie (Okrzei 6) za szybkie i skuteczne osunięcie awarii w telefonie komórkowym. Była jedyną osobą, która poradziła sobie skutecznie z problemem telefonu. Wspomnę, że byłam również w punkcie, sklepie Orange przy u. Okrzei 38 i pani mająca tam dyżur nawet nie próbowała usunąć usterki
Pani która tam pracuje albo jest niekompetentna albo celowo wprowadza w błąd twierdząc, że nie można zwiększyć internetu na obecnym nr. trzeba dobrać kolejny nr...Dzwoniąc na infolinię rozmowy są nagrywane więc polecam tą formę przedłużania umowy. ( Osoba z którą rozmawiałam potwierdziła, że niestety tak się zdarza dosyć często.)
Firma Orange i Kierownik Salonu Własnego w Świeciu razem z regionalnym specjalistą od kadr to jakaś kpina! Tak duża firma pozwala sobie na rządy Kierownika, który ZWALNIA pracownicę w 9 miesiącu ciąży 2 tygodnie przed porodem, tym samym pozbawiając środków do życia. A specjalista od kadr twierdzi, że wszystko ok :D :D :D W dodatku nikt nie raczył poinformować o zakończeniu umowy z "TĄ FIRMĄ" a pracownica o jej zakończeniu dowiedziała się z listu o zwrot urządzeń służbowych na 5 dni przed zakończeniem umowy. Bardzo nieprofesjonalne i nieetyczne podejście do pracownika.
Przodownicy pracy (ale na zapleczu, bo tam głównie siedzą) - dodzwonić się do nich nie można o którejkolwiek porze dnia. Gdy już wejdzie człowiek z ulicy (łaskawie) ktoś do niego wychodzi, ale gdy sformuje się kolejka to ludziska stoją. Nie ma zmiłuj, drugi nie wyjdzie, widać na zapleczu dzieją się sprawy są dużo ważniejsze. W sumie działają podobnie jak sąsiednia poczta. W obydwu instytucjach króluje duch wsiowego GS-u z czasów PRL-u. Gdyby nie wyposażenie z XXI wieku nikt by nie zauważył różnic.
Nawet gdybym chciała to nie mogę napisać dobrej opinii. Nie wiem czy ktoś spotkał się z takim zdarzeniem że przez 10 miesięcy korzystał z usługi ORANGE LOVE nigdy nie spóznił się z opłatą rachunków i nagle zgłasza brak światłowodu i wtedy dowiaduje się że to nie awaria lecz został odcięty bo inna osoba została na to miejsce podpięta i nie ma szansy na ponowne podpięcie bo nie ma miejsca. A Orange nie interesuje ten przypadek każą czekać na rozbudowę sieci tak więc od dwóch tygodni jestem odcięta od wszystkich usług orange, ale rachunek wkrótce dostanę napewno
Potwierdzam poprzednią opinię. Dodatkowo, gdy już dojedzie się na miejsce, pracownice są nie doinformowane i nie potrafią załatwić najprostszych spraw- za co im płacą?
Praca tego telepunktu ( podwykonawców firmy Ktel ) nawet nie zalicza się do oceny...to jest skandal. Pragnę pozanć osobę, która rekrutuję oraz sprawdza kwalifikację pracowników. Złoże serdeczne gratulację!!!( jeśli piszecie państwo,że przeniesienie dwóch isdn-ów oraz jednego dsl-a potrwa dwa tygodnie to niech to tyle trwa a nie jak w moim przypadku 1,5 miesiąca. Nie znam tak wzorowo stosującej spychologię firmy jak TPSA.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Światłowody są popularnym rozwiązaniem telekomunikacyjnym. W związku z tym dla ich odpowiedniego funkcjonowania ważny będzie skuteczny serwis i bieżące naprawy
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci