"Oparka Dvl" Transport Drogowy Łukasz Opara

Komunikacja i przewozy pasażerskie
26-067 Korczyn 138 woj: świętokrzyskie
(7 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)
(4)
NIP
9591291961
Telefon

Informacje

"Oparka Dvl" Transport Drogowy Łukasz Opara działa w branży Komunikacja i przewozy pasażerskie. Siedziba firmy znajduje się w województwie świętokrzyskim w miejscowości Korczyn.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działalności "Oparka Dvl" Transport Drogowy Łukasz Opara, skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez telefon: 721 100...
Z przedstawicielem firmy "Oparka Dvl" Transport Drogowy Łukasz Opara możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 26-067 Korczyn 138. Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom "Oparka Dvl" Transport Drogowy Łukasz Opara, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(7 opinii) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
W
B
Wkurzony bodzentynianin
Chłop co przyjeżdża 10 minut przed czasem, nie poczeka na godzinę odjazdu i odjeżdża mając gdzieś pasażerów
O
Otylia
Zła obsługa to mało powiedziane, zadzwoniłam na numer kontaktowy żeby zadać pare pytań pani która nie dość ze odebrała z laską to jeszcze odnosiła się do mnie ze zniewagą i jakby była zmuszona do tej pracy, w trakcie zadawania pytania nagle się rozłączyła a według kultury rozłącza się dzwoniący. Pomijając to udzieliła mi złych informacji + w ogólne nie pojechałam w miejsce które miałam gdyż kierowca pominął kompletnie mój przystanek. Założyciel i cała ta firma przewoźnicza to conajmniej żart
O
Ola
Kierowcy nie zatrzymują się na wyznaczonych przystankach.... Nie polecam
O
Olk
zwolnieniem go z pracy, bo jego postępowanie nie mieści się w żadnych kanonach przyzwoitości, a niekiedy to nawet i rozumności. Drugi kierowca, o którym we wstępie napomknąłem, cechuje się natomiast wybiórczą empatią, tzn. z jednymi obchodzi się lepiej, z drugimi znajdującymi się też w nieprzyjemnych okolicznościach już gorzej, a także różnicuje sposób traktowania pasażerów w zależności od swojego widzimisię. Na dodatek jak mu się coś rozsądnie mówiło, tłumaczyło itp., to zachowywał się niepoważnie i dziwnie się śmiał. Jak mogę podsumować postępowanie tych ludzi względem pasażerów, dzięki którym mają stałe dochody? No cóż, jest ono skrojone na miarę stereotypowych wyobrażeń małego miasteczka.
O
Olk
Opiszę i ocenię tu bardzo niewłaściwe zachowanie przede wszystkim dwóch kierowców środków komunikacji miejskiej w Jędrzejowie. Otóż jeden starszy kierowca to doprawdy chamski człowiek, którego zachowanie w stosunku do mnie było w najwyższym stopniu karygodne. Gdy dojeżdżałem z nim do przystanku autobusowego, chciałem wysiąść i wstałem, ale niestety ten pan nie zatrzymał się na przystanku i pojechał dalej, więc normalnie, kulturalnie powiedziałem mu, że chciałem wysiąść. Ten człowiek zamiast zareagować na to z szacunkiem dla pasażera z agresją zaadresował do mnie obelżywe sformułowania. Co prawda, zaraz po wstaniu z siedziska przed przystankiem nie zakomunikowałem mu, że chcę wysiąść, ale byłem bardzo blisko stanowiska kierowcy, a poza tym wcześniej bezproblemowo zatrzymywał się na przystankach i to nawet wtedy, gdy nikt nie chciał wysiąść bądź też, jeśli nie zorientował się, że ktoś chce wysiąść, od razu bez agresji zatrzymywał autobus na skierowaną do niego przez pasażera prośbę. Jego zachowanie wobec mnie było po prostu skandaliczne. Mało tego, już po tym zdarzeniu kierowca ten nie reagował na zadawane przeze mnie blisko niego pytania. Ja pytam się go, zwracam się do niego tak, żeby nie było jakichś problemów, a on nic, kompletnie nic, ani me, ani be, ani kukuryku. Tak było już co najmniej kilka razy. Dodatkowo raz po wejściu do prowadzonego przez niego autobusu i daniu mu do zrozumienia, że chcę bilet normalny, on zapytał mi się, czy jest jakiś bilet nienormalny. W reakcji na jego nacechowane niedojrzałością pytanie odpowiedziałem, że jest też np. bilet ulgowy. Przyznam szczerze, że jego późniejsze wypowiedzi były tak głupie, że naprowadziły mnie na wniosek, iż jego stan umysłowy może być już nienajlepszy. Nie wiem, czego ten pan ode mnie oczekiwał. Tego, żebym powiedział, że chcę cały, a nie normalny? Równie dobrze mógłby wtedy zadać pytanie, czy jest bilet niecały. Jeżeli on wciąż pracuje jako kierowca, to naprawdę ta firma powinna poważnie zastanowić się nad
M
Mateusz
Bus nie zatrzymuje się na wyznaczonych przystankach.
P
Piotr
Bus nie przyjeżdża, albo nie zatrzymuje się naprzystankach. Żenada
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.