Inovo Wojciech Galec

Sprzedaż wysyłkowa
ul. Matejki 21, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski świętokrzyskie
(4 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

NIP
6612285959
Strona www
Telefon

Informacje

Inovo Wojciech Galec działa w branży Sprzedaż wysyłkowa. Siedziba firmy znajduje się w województwie świętokrzyskim w miejscowości Ostrowiec Świętokrzyski.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt telefoniczny 732 732... lub mailowy: stili@stili.pl
Z przedstawicielem firmy Inovo Wojciech Galec możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Matejki 21,. Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Inovo Wojciech Galec oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(4 opinie) napisz opinię
M
Magdalena
Polecam, super sklep
A
Agaa
Super
E
Ewa
Polecam
M
Madzia
Nie dość, że obuwie tandetne i rozkleja się ze wszystkich stron po niecałym pół roku to mają gdzieś prawa konsumenta. Kwota zakupu była niska, więc nie chodzi o same pieniądze. Nie cierpię po prostu bezczelnych sprzedawców i skoro jako konsumenci mamy duży wybór konkurencji to lepiej uciekać przed problemami. Wysłałam sprzedawcy zdjęcia uszkodzeń. Poprosił on mnie o wysłanie obuwia do reklamacji na mój koszt. Po kontakcie z Rzecznikiem Konsumenta dowiedziałam się, że to działanie bezprawne i wysłałam to odpowiednie przepisy prawne, które podał mi Rzeczniik. Sprzedawca je wyśmiał i stwierdził, że są skopiowane z internetu. Opłaciłam więc wysyłkę towaru, a następnie poprosiłam o zwrot tak jak poradził Rzecznik. Sprzedawca odmówił, ponieważ nie wysłałam pocztą, a za pomocą Paczkomatu mimo, że kwota wysyłki nie różniła się. Tłumaczyłam Sprzedawcy, że w okresie kiedy wysyłałam towar panowała pandemia i sugerowano w tym czasie unikanie miejsc publicznych, a ja jestem ciężko chora i na pocztę w ogóle wtedy nie chodziłam. Skoro zmuszona byłam wysłać sama towar to Paczkomat był dla mnie najbezpieczniejszą formą. Dodałam, że proszę o zwrot do jutra do 12:00. W przeciwnym wypadku podejmę odpowiednie środki prawne. Odpowiedź sprzedawcy jest następująca cyt: "Szanowna Pani Magdaleno, bardzo nam przykro, że nie mogła Pani wychodzić z domu i nawet nie wychodziła Pani na pocztę. Wszystkie te informacje proszę uwzględnić jutro od godziny 12 jak będzie Pani podejmowała odpowiednie działania." Dodam, że oficjalne pisma reklamacyjne był wysyłane bezpośrednio do właściciela firmy tak więc nie tylko jego pracownicy są niekompetentni, ale sam właściciel również. Nie cierpię chamstwa i oszustwa. Taka osoba nie powinna prowadzić działalności, ponieważ się do tego nie nadaje. Aby uniknąć kłamstw w odpowiedzi na tą opinię podaję swój adres mailowy: madzianieznana4@gmail.com Zanim dokonacie jakiegokolwiek zakupu chętnie wyślę CAŁOŚĆ korespondencji.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.