Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom Kinga & Paweł Kinga Hajowa, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Kinga & Paweł Kinga Hajowa
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Pierwszy zwrot dostałam po czasie, a drugi dopiero po wystawieniu negatywnej opinii – przypadek? Nie sądzę. Przez długi czas byłam zwodzona, że „przelew już poszedł”, „trzeba poczekać”. Zero konkretów. Gdy zaczęłam się upominać o swoje, sprzedawca nagle zaczął kłamać, że rzekomo kupiłam produkt rok wcześniej i próbuję go teraz oddać (!) – co było kompletną bzdurą. Do tego twierdził, że nie dałam mu faktury, mimo że ją załączyłam razem ze zwrotem.
Z całego serca nie polecam tego sprzedawcy. Odkurzacz, który kupiłam, zepsuł się dosłownie po jednym dniu używania. Po kontakcie zostałam namówiona na zakup drugiego – ten przyszedł już uszkodzony. Ustaliliśmy, że odeślę oba i dostanę zwrot pieniędzy za oba produkty. Pierwszy zwrot dostałam po czasie, a drugi dopiero po wystawieniu negatywnej opinii – przypadek? Nie sądzę. Przez długi czas byłam zwodzona, że „przelew już poszedł”, „trzeba poczekać”. Zero konkretów. Gdy zaczęłam się upominać o swoje, sprzedawca nagle zaczął kłamać, że rzekomo kupiłam produkt rok wcześniej i próbuję go teraz oddać (!) – co było kompletną bzdurą. Do tego twierdził, że nie dałam mu faktury, mimo że ją załączyłam razem ze zwrotem. Na tym się nie skończyło – w wiadomościach zaczął mnie wyzywać od „kłamczuch” i sugerować, że zatrzymałam się mentalnie w PRL-u. Serio? Takie odzywki od „przedsiębiorcy”? Cała sytuacja wyglądała jak celowa próba oszustwa i granie na czas, może liczył, że odpuszczę. Gdybym nie była uparta i nie zgłosiła sprawy do Allegro, to drugiego zwrotu najprawdopodobniej bym nie zobaczyła. Sprzedawca absolutnie nieprofesjonalny, agresywny w kontakcie, kłamliwy i nieuczciwy. Jeśli nie chcecie stracić pieniędzy i nerwów – omijajcie z daleka.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odwiedź sklep internetowy z AGD i RTV w Lublinie. Znajdź atrakcyjne ceny, szybka dostawa i fachowe wsparcie przy wyborze produktów. Sprawdź naszą ofertę!